דברו איתנו
קבל הצעה





מוזיאון סברובסקי

מוזיאון הקונספט הכי מפואר שתבקרו בו - עולם של יהלומים ויוקרה מבית סברובסקי. בכל חדר במוזיאון מופיע מיצג אחר כשלכולם מכנה משותף אחד- היהלומים של סברובסקי. אמנות סאונד, ווידאו ארט ומיצגים מרהיבים מלווים את חדרי המוזיאון, שמוכר כאחת מהאטרקציות הפופולריות בטירול וחובה למבקרים באזור אינסברוק.

החוויה מתחילה ומסתיימת בענק האדיר של סברובסקי. לכם אולי הוא יראה כפסל טבעי עם עיני יהלומים, אבל עבור הילדים הענק הזה שיכול לקום לתחייה מצית את הדמיון והסקרנות. הענק הוא בעצם הסיפתח לגנים העצומים שמקיפים את המוזיאון, בהם הילדים יכולים לרוץ ולשחק בין עצים ויהלומים! 

עולם של השראה נבנה בידי האמן André Heller לא רחוק מאינסברוק, מוזיאון סברובסקי שולח ניצוצות שניתן לראות מרחוק. אלפי יהלומים מצפים את המוזיאון- מהגנים שבחוץ, עם הקרוסלה ואזור המשחקים לילדים, ועד חדרי התצוגה עם מיצגי אמנות. המוזיאון לא נבנה במטרה לעמוד דום ולהדהים את הצופים- מדובר בחוויה אינטראקטיבית לכל הגילאים. צאו לסיור משפחתי בין חדרי המוזיאון והראו לילדים שמוזיאון ותרבות זו לא מילה גסה- אלא דווקא יוקרתית ועשירה!

אחרי החיפוש במבוך הגיע הזמן לטפס לגובה! 14 מטר לגובה, בחזית של המגדל שמצופה קריסטלים. הטיפוס קליל ומתאים לכל הגילאים, ולמעלה חדרים עם משחקים אינטראקטיביים. החל ממשחקי חשיבה ועד לגן שעשועים עם מתקנים נהדרים. טרמפולינות, מגלשות וכנראה הג'ימבורי הכי יוקרתי שנתקלתם בו. גם בחוץ, בגנים, יש גן שעשועים שכולו סולמות וחבלים, משחקים במים וקיר טיפוס בגובה 25 מ' עם אלמנטים של שיש. אל תפספסו את הקרוסלה המיוחדת. העיצוב הקלאסי, היופי וכמובן- הכיף! לא פחות מ-15 מיליון קריסטלים נוצצים מצפים את הקרוסלה המעוצבת הזו. 

מידע נוסף:

כתובת:
Swarovski Kristallwelten, Kristallweltenstrasse 1, 6112 Wattens

שעות פתיחה:
10:00-19:00

מחירון:
מבוגר 19 €, נוער בגילאים 6-17: 6 €, כניסה חינם לילדים עד גיל 5.
המחירון נלקח מהאתר הרשמי של סברובסקי ונתון לשינוי בהתאם להנהלת המוזיאון

לקריאה על עוד מוזיאונים מודרניים באינסברוק

לקריאה על עוד מוזיאונים היסטוריים באינסברוק

חזרה לאטרקציות קיץ באינסברוק

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות