דברו איתנו
קבל הצעה





כל הסיבות לעשות סקי באיטליה

עם נופים מרהיבים של הדולומיטים, מרחבי גלישה מצוינים, אוכל מעולה ומחירים נוחים, אין מה להתפלא כי איטליה היא אחד משלושת יעדי הסקי הפופולאריים בעולם.
באתרי הסקי באיטליה יש את כל מה שצריך לחופשת סקי מושלמת: רומנטיקה, נופים קסומים ואוכל משובח. אה, וגם מרחבי גלישה אדירים עם שלג איכותי. משנה לשנה משתבחים האתרים ומושכים אליהם יותר ויותר גולשים מכל העולם.
אז למה באמת כדאי לעשות סקי באיטליה?
האוכל
קחו בקבוק יין טוב של קיאנטי ולצידו איזו לזניה עסיסית, פיצה טרייה, צלחת פסטה מזינה וקנחו עם פרוסת טירמיסו, כוס אספרסו או משקה בומברדינו מרענן. אין צורך שנספר לכם עד כמה המטבח האיטלקי משובח עם מגוון מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים ומה שלא תרצו. רק תבחרו את המנה שהכי בא לכם.


הנופים
או במילים אחרות, נופי הדולומיטים עוצרי הנשימה וכמה ממרחבי הגלישה היפים בעולם. קחו לדוגמה את  סלה רונדה (Sella Ronda), האתר שנחשב  ליפה בתבל עם 1233 ק"מ של מסלולים בלתי נגמרים, שלג איכותי לאורך כל העונה ושמש בלי הפסקה. מסביב 4 עמקים יפהפיים יחד עם מצוקי Sella הנישאים במלוא הדרם והמון שמש בשמים. מחזה מושלם. אתרים נוספים שחובה לגלוש בהם באיטליה: מדונה די קמפיליו (Madonna di Campiglio), ליביניו (Livigno), ופאסו טונלה (Passo Tonale).

 
הרומנטיקה
חוץ מסקי ובילויים, אתרי הסקי באיטליה מציעים גם אופציות בילוי זוגי ומרכזי ספא מצוינים בהם תוכלו לפנק את הגוף ואת הנפש. בעיירת בורמיו (Bormio), הממוקמת לא רחוק מליביניו, תמצאו מעיינות חמים טבעיים ומרכז ספא ענק עם סאונות, חמאם טורקי, בריכות תרמיות, בריכות חיצוניות ומקורות, טיפולי יופי ובוץ ומגוון טיפולים. אל תוותרו גם על רשת מלונות union, רשת מלונות הספא האיכותית ביותר בסלה רונדה, ועל הספא של מלון Medil ומלון paradise בפאסו טונלה. אופציות רומנטיות נוספות: צ'רביניה (Cervinia) , עיירה שלווה ומקסימה, בה היתרון הגדול הוא הקומפקטיות והנוחות, או למדונה די קמפיליו (Madonna di Campiglio), אחד היעדים הפופולאריים בקרב אצולת אירופה, עם שלל מקומות בילוי ופינוקים, וכמובן אווירה רומנטית בשפע.


מזג האוויר
אם יש משהו שאתרי הסקי באיטליה מציעים בשפע זו שמש מלטפת. מספיק אם נספר לכם כי במרחב הגלישה של פאסו טונלה, הממוקם הכי גבוה בדולומיטים ישנם 70% ימי שמש בשנה, ובסלה רונדה 8 מתוך 10 ימים שטופי שמש. אז עשו לעצמכם טובה ואל תשכחו לקחת אתכם קרם הגנה ומשקפי שמש טובים.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות