דברו איתנו
קבל הצעה





הצהרת נגישות

חברת SKIDEAL, מייחסת חשיבות רבה להתאמת שירותיה לאנשים עם מוגבלויות שונות, בין השאר מתוך תפיסת עולם לפיה יש לאפשר לכל בני האדם הזדמנות שווה ונגישות לשירות ולמידע.

בהתאם לאמור, החברה משקיעה משאבים רבים בהנגשת אתר האינטרנט ועמודיו, תוך שהחברה מוצאת חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני לכלל גולשי האתר, לרבות לאנשים עם מוגבלויות.

הסדרי נגישות מבנים וסביבה
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי הנהלת החברה – ברחוב בני ברמן 2, נתניה, מגדל עיר ימים.

להלן רשימה:

• כלל החניות בקניון בחינם. קיימות חניות נכים בקומה 0 ובקומה P. קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה ועד לכניסה למשרדינו (כולל מעליות)

• קיימים שירותי נכים נגישים בקומת המשרדים

• קיימים שלטי זיהוי והכוונה של הקניון

• במקרה הצורך לקבלת סיוע, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדת הלובי של בנין המשרדים או לצוות האבטחה של הבניין.

הנגשת תכנים
אנו שואפים לדבוק בקפדנות ככל האפשר בהנחיות הנגישות לתוכן ברשת האינטרנט על פי התקן הישראלי ת"י 5568. הנחיות אלה מסבירות כיצד להנגיש תוכן באינטרנט לאנשים עם מגוון רחב של מוגבלויות. עמידה בהנחיות אלו מסייעת לנו להבטיח כי האתר נגיש לכל האנשים: אנשים עיוורים, אנשים עם לקויות מוטוריות, ליקוי ראייה, מוגבלות קוגניטיבית ועוד.

אתר החברה מונגש על פי הנחיות אלו, ובנוסף עושה שימוש בטכנולוגיות שונות שנועדו להפוך אותו לנגיש ככל האפשר בכל עת. אנו משתמשים בממשק נגישות המאפשר לאנשים עם מוגבלות ספציפית וללא קורא מסך מגשר- להתאים את ממשק המשתמש של האתר ולעצב אותו לצרכים האישיים שלהם.

לנוכחותכם מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה לקבלת מענה אנושי באמצעות ערוצים שונים:
דוא"ל - service@skideal.co.il
וואטסאפ - לחצו כאן לפתיחת שיחה>>>
טלפוני - 03-7110400

שירות לקוחות נגיש:
עובדים –הוראות החוק הובאו לידיעת כלל עובדי החברה אשר הודרכו בנושא, וניתן דגש לאיסור אפליה, מתן שירות שוויוני בסביבה מכילה, מתן שירות נגיש, וביחס להסדרי הנגישות של החברה ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים עם מוגבלות.
מוקד טלפוני - מדבר בקול ברור ללא מוזיקת רקע בעת הכוונה אוטומטית במענה (בלבד)

שימוש בקורא מסך וניווט במקלדת באתר האינטרנט שלנו:
האתר שלנו מיישם את טכניקת תכונות ה- ARIA (יישומי אינטרנט עשירים נגישים), לצד שינויים שונים בהתנהגות, על מנת שמשתמשים עיוורים המבקרים באתר באמצעות קוראי מסך יוכלו לקרוא, להבין ולהנות מפונקציות האתר. ברגע שמשתמש עם קורא-מסך נכנס לאתר, הוא יכול להיכנס לפרופיל קורא-המסך כדי לגלוש ולהפעיל את האתר בצורה יעילה.
​בנוסף, האתר משתמש ביישום טכנולוגי של חברת Nagishli אשר פועל ברקע ונמצא בפינה השמאלית התחתונה. תפקידו של רכיב זה לייעל את רמת הנגישות של האתר שלנו. יישום זה מתאים את הפונקציונליות וההתנהגות של האתר למשתמשים בפונקציות מקלדת עם לקויות ראייה או ללא שימוש בקורא מסך כלשהו.
​​
תאימות דפדפנים
אנו שואפים לתמוך במערך הרחב של הדפדפנים והטכנולוגיות המסייעות ככל האפשר, כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לבחור בכלים המתאימים ביותר עבורם, עם כמה שפחות מגבלות. להלן רשימת הדפדפנים הנתמכים: גוגל כרום, מוזילה פיירפוקס, אפל ספארי, אופרה ומיקרוסופט אדג '.

הנגשת מידע שנשלח מהחברה
SKIDEAL מאפשרת ללקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל את המידע המועבר בשם החברה באמצעות פורמטים נגישים, במידת הצורך בקריאה או במילוי טפסים, ניתן לפנות לנציגי שירות הלקוחות בנושא. בנוסף, אם יש צורך בפורמט נגיש אחר, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות שפרטיו מופיעים מטה.

הערות, הארות ומשוב
למרות המאמצים הרבים שלנו לאפשר לכל אחד להתאים את האתר לצרכיו, עדיין עשויים להיות דפים או קטעים שאינם נגישים במלואם, נמצאים בתהליך הנגשה או חסרים להם פתרון טכנולוגי הולם כדי להנגיש אותם. ועדיין, אנו משפרים ללא הרף את הנגישות שלנו, מוסיפים, מעדכנים ומשפרים את האפשרויות והתכונות שלה ופיתוח אימוץ טכנולוגיות חדשות. כל זה נועד להגיע לרמת הנגישות האופטימלית, בעקבות התקדמות טכנולוגית.
וכל זה בשבילך ולמענך וכמובן, בהתאם לדרישות החוק המשתנות.
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בקושי לגלוש באתר או אם יש לכם הערה בנוגע לרמת ו/או אופן הנגשתו, ניתן ליצור קשר עם רכז/ת הנגישות של החברה: -

רכז נגישות:

שם: לירון בלום
טלפון: 03-7110400
דוא"ל: service@skideal.co.il

עודכן לאחרונה ביום 1/10/2023

תפריט נגישות