דברו איתנו
קבל הצעה





חופשת סקי בגיאורגיה: היעד החדש והמפתיע שלא חשבתם עליו

אנחנו מכירים את הקהל שלנו היטב וכבר יודעים שבכל בנוגע לחופשת הסקי שלכם, אין פשרות בשום היבט; סקי- אין סקי- אאוט, אוכל טוב, מלון טוב ואתר עם מעליות מתוחזקות ומסלולים רחבים הם דברים ברורים כשמש ביום גלישה בהיר.

אז לאחר שבדקנו אותה מקרוב, הרגשנו אותה דרך הרגליים והתענגנו על טעמיה המיוחדים, אנחנו חשים ביטחון מלא להכיר אותה לכם; הכירו את גודאורי. האהבה החדשה שלכם לחורף. מדובר בעיירה מיוחדת וציורית, משלבת אותנטיות וחדשנות, פשטות ויוקרה. שלחנו את מומחי הסקי שלנו לבדוק אם האתר באמת שווה את הההייפ והם סיכמו: "כל הטוב שבחופשת סקי מבלי לקרוע את הכיס". היידה, תאבקו את הביידינגס, תוציאו את המעיל המבוידעם וקראו את הכתבה טוב טוב כי בסופה יש מצב שאתם הולכים להגשים את החלום הלבן שלכם בגיאורגיה.

נתחיל באתר עצמו; גודאורי מציעה מרחב גלישה רחב ידיים של 60 ק"מ, עם נופי טבע מהפנטים שניתן לחזות בהם כמעט מכל נקודה באתר. נדמה שצלע ההר של גודאורי כאילו נבראה על מנת שתשמש כמרחב גלישה. מדובר בהר איתן ועוצמתי, כחלק משרשרת הרי הקווקז, שמשופע בדיוק במקומות הנכונים. החלק המרכזי והגדול ביותר באתר הוא כר שלג רחב ידיים ובו מסלולים כחולים ארוכים ונעימים שיסייעו לכם לצבור במהירות ביטחון בגלישה. לאחר שתעברו את היום-יומיים הראשונים ותרגישו שהתאפסתם, הטכניקה מתחילה לחזור ואתם שולטים בעניין, אפשר להתחיל לטפס במעלה ההר ומלא את הריאות באוויר פסגות. החלק העליון של האתר מציע לכם מסלולים שחורים ואדומים, שלג איכותי בכמויות בלתי נגמרות ולחובבי האקסטרים - אופפיסטים משוגעים ובלתי נגמרים שיטיסו אתכם מצד אחד של ההר לצדו האחר.

מה זה זול כמו בנסקו, שמח כמו פאסו מושקע כמו ואלטו? כן נו הבנתם ת'קטע זאת גודאורי.

האתר, המתנשא לגובה של לא פחות מ- 3276 מטר, מתפאר במערכת גונדולות ומעליות מהחדישות באירופה. רובן נבנו בשנתיים האחרונות. האתר כולו מתוחזק בצורה מצויינת ועל כל המסלולים פרוסים תותחי שלג שיבטיחו חוויית גלישה איכותית בכל עונת הסקי. באשר למחירים, תתכוננו לבנסקו ומטה. מלונות מפוארים במחירים מעולים, ארוחות ב15-20 ש''ח והבירה, הו הבירה... שתינו ממנה פשוט יותר מדי. ככה זה כשהיא זולה יותר ממים (כוס בעשרה שקלים). אל תגידו שלא הזהרנו.

מבט מהעיירה אל עבר הרים מושלגים

העיירה גודאורי משלבת בין התרבות החמימה המאפיינת את גיאורגיה לבין חיי לילה עשירים. כשם שהעיירה מגוונת, כך גם קהל הגולשים שהיא מושכת אליה: חבר'ה צעירים ופרועים, משפחות אירופאיות ולא מעט מקומיים. כעיירה שתושביה מתפרנסים בחורף כמעט ורק מתיירות סקי, גודאורי דואגת להציע מענה לכל הקהלים; החל ממסעדות גיאורגיות עם תבשילים מקומיים עשירים בתיבול טוב וחמימות מנחמת ועד מסעדות גורמה בהן תסעדו לצד עשירי גיאורגיה ואולגרכים עניניי טעם.

נשמע טוב עד עכשיו? חכו שתכירו את קזבגי, עיירת החן שתשבה אתכם בקסמיה:

בגלישה ישירה מהאתר, תגלו את העיירה קזבגי. עיירת גלדיאטורים מרתקת שמשלבת בין בניית אבן עתיקה לבין ארכיטקטורה מודרנית. קזבגי סמוכה לגבול בין גיאורגיה לרוסיה ומיקומה הציורי משתקף גם בתושבייה; אנשים חמים, לבביים ומסבירי פנים. שווה להקדיש למקום לפחות חצי יום.

ב(ס)קיצור, תזכרו ממי שמעתם עליה לראשונה. גודאורי. הבאזז וורד של חורף 2022

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות