דברו איתנו
קבל הצעה





אוסטריה לכווווולם!

אם אתם מחפשים חופשה שהיא נטו גלישה כדאי שתחפשו במקום אחר, כי האוסטרית הזאת כאן כדי להטריף אתכם מכל הכיוונים. הדקו חגורות וכבו טלפונים, טסים למאיירהופן!

האוסטרים ידועים בסטנדרטים הגבוהים שלהם. הם יודעים להרעיף בשירות טוב, לפנק בבתי ספא מושקעים, לשמח עם אוכל טוב ולתת הרגשה שיעשו הכל כדי שתצאו מרוצים. מאיירהופן היא אוסטרית קלאסית. קשה לשים את האצבע על דבר אחד שהופך אותה לאחת העיירות המבוקשות לגלישת סקי באוסטריה:
חוויית הגלישה מתאימה לכל הרמות, הגילאים והסגנונות; האווירה משלבת בין מסורת עתיקה בת 800 שנה לחדשנות עכשווית מפתיעה, 5 מרחבי הגלישה כוללים רכסים בגבהים שבין 2,000 ל-3,250 מ', מלונות הספא מפוארים, סצנת האפר'ה סקי פרועה והמדרחוב הציורי מושלם לחובבי השופינג. כמו זיקית, מאיירהופן האוסטרית מוכנה להיות מה שתרצו שתהיה, לכם נותר רק לבחור את הנתח האהוב עליכם.

מאיירהופן לבליינים:
נכון שמדובר בעיירה עם מסורת עתיקת שנים, אבל סיבוב קצר במדרחוב הראשי יחשוף אתכם לצד השובב שלה- ברים עמוסים אנשים, בירה נשפכת כמו מים, מוסיקה משמחת ואפשרויות בילוי בלתי נגמרות. מאיירהופן היא אמנם אוסטרית בכל מה שקשור באירוח, אבל בכל המסביב, היא אפילו פרועה יותר מהצרפתיות.
מחפשים המלצות? קפצו לאפר'ה סקי ב-ice bar או ב- Brückenstadl, משם המשיכו ל- חרקירי בר  על הרחוב הראשי, וסיימו בבר המרתף של ה- FUNKY'S למסיבה פרועה עד השעות הקטנות.

מאיירהופן לסנובורדיסטים:
במרחב הגלישה מחכה לכם הסנופארק ההיסטרי של חברת VANS. גן עדן לגולשי פריסטייל שיגשים לכם חלום אחרי חלום עם שפע של מתקנים, אתגרים ומסלולים בדרגות קושי שונות. עוד לא בטוחים שאתם מוכנים לזה? בואו לצפות מהצד, גם זאת חוויה בפני עצמה

מאיירהופן לרעבים:
ברחובות העיירה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות עם טעמים משתנים:
GASSER – מעדנייה אוסטרית מושחתת שתציע לכם צלחת עמוסה צלעות רק ב-8€
GOLDKIND – מסעדת בריאות היפסטרית עם מרקים, שייקים ואוכל בריאות מדהים, גם הטבעונים שביניכם ייהנו שם!
מאמה מיה- מסעדה איטלקית מפנקת עם מגוון רחב של פיצות ופסטות
קוסטנר- בית קפה עם מאפים וקינוחים מפנקים ואפל שטרודל מתנה ללקוחות SkiDeal!
קריסטל – מסעדה על ההר שתבטיח לכם נוף מדהים, וויב מחשמל ותפריט מגוון וטעימממ... אל תפספסו!

מאיירהופן לאמיצים:
מסלול החרקירי במרחב ה- panken הוא המסלול התלול ביותר באירופה עם שיפוע של 78°. אם אתם מנוסים, אמיצים ושולטים היטב במגלשיים שלכם תיהנו מחוויה מרגשת ומגניבה, אם לא- עלו במעלית החולפת על פני המסלול ותיהנו לצפות בכל מי שמנסה את מזלו ו... לא תמיד מצליח

מאיירהופן לכווולם:
גם מרחבי הגלישה באתר מצליחים להפתיע-  ה- Super Zillertal הוא מרחב גלישה ענק הכולל 487 ק"מ של מסלולים המתחלקים בין 5 מרחבי גלישה: מרחבי ה-panken וה- Ahron הנמצאים מעל העיירה מציעים מסלולים מגוונים לכל הרמות, קרחון ה- Hintertux העצום בגובה 3250 מ' המבטיח שלג לאורך כל השנה, מרחב ה- Kaltenbach- המטופח עם מסלולים רחבים במיוחד, וה-Zillertal Arena  שמתאים לגולשים המחפשים אתגרים חדשים. בכל יום תוכלו לצאת לכיוון אחר, ליהנות מנוף אחר ולחוות חוויות אחרות.

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות