דברו איתנו
קבל הצעה





גודאורי- אתר הסקי החדש שאתם חייבים לבקר בו!

אנחנו משתדלים כל הזמן לרענן, לחדש, לחקור את העולם כדי למצוא לכם יעדי חדשים לחופשות סקי מושלגות שיעיפו אתכם לשמיים. קבלו את הכוכבת החדשה שלנו, יעד שרק מקבץ ישראלים זכו לגלוש בו, המקלט של הגולשים המכורים שלא בחלו באמצעים כדי להגיע אליו- גיאורגיה!

האתר

האתר מחולק היטב למסלולים שמתאימים גם לגולשים מתחילים, כאלו שיודעים מה הם עושים על השלג, וכמובן המטורפים מבינכם שאוהבים את צבע המסלול שלהם שחור. אגב, גם מעל השלג אפשר לגלוש. בקרו בסנופארק של גודאורי ותהנו משלל פיצ'רים ומסלולים למקפצים מכל הרמות. המלצה חמה במיוחד- אחרי שהקיקרים העלו לכם את קצב הלב כדאי להירגע רגע להסדיר נשימה. התגלגלו לבר שתחתית הפארק ותוכלו לשבת בצ'יל. על האוף פיסט- דיברנו? כי אין יותר מידי מה להגיד מלבד- פאודר, המון פאודר, והמון המון פאודר. צאו לטייל במרחבים של גודאורי. שווה במיוחד לקחת מדריך אוף פיסט!

העיירה

ווייב של בנסקו, אווירה של גיאורגיה. מה זה אומר בכלל? מבחינת הארנק אתם יכולים להיות רגועים. התארגנתם על חופשת סקי משתלמת. המחירים מאוד אטרקטיביים, מאוד מאוד אפילו! אתם מוזמנים לטייל בעיירה ולבחור ולהנות ממגוון המסעדות. טיפ מגניב- אתם חייבים לבדוק את דראנק צ'רי. מסעדה מדהימה, תפריט עשיר, מרפסת לנוף, ומחירים וואי וואי וואי. 

 

המלונות 

קבלו לקט של מלונות יוקרתיים, עיצוב חדשני, לוקיישן יוצא מן הכלל ונוחות מהמעלה הראשונה. לבחירתכם מלונות של בין 4-5 כוכבים של פאר. בגישת סקי אין/ סקי אאוט יוצאת מן הכלל, אוכל מעולה, מרכזי ספא מפנקים ויוקרתיים, ועיצוב בסטייל מדהים. 

אטרקציות 

חופשת סקי, נכון. אבל אם נראה לכם שאתם רק תגלשו- טעיתם! עופו לאוויר עם מצנח ושלבו רחיפה מעל ההרים המדהימים של גודאורי וצניחה ישר למסלולים. רוצים לעוף עוד יותר גבוה? תרימו תרימו, המסוק מחכה. הגולשים המיומנים שבינכם יכולים לצאת למסע הליסקי שיעיף אתכם לפסגות הכי גבוהות במרחב הגלישה. משם אתם מוזמנים לצאת לגלישת הפרירייד הכי פראית שחוויתם. .

אנחנו אוהבים מגוון. כמה שיותר הרים, מדרונות מסודרים עם שלג מהודק, שלג נופל בזמן שעושים מזחלות, וכמה שיותר גלישה! זה הזמן להוציא את היצר ההרפתקני שבתוכם ולצאת לחקור את העולם. תחנה ראשונה? גודאורי!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות