דברו איתנו
קבל הצעה





כל הסיבות לצאת לסקי באנדורה

למה כדאי לצאת לחופשת סקי באנדורה

הנסיכות המקסימה ששוכנת בין ספרד לצרפת מאכלסת בתוכה כמה עיירות סקי שבהחלט שוות ביקור. אתרי הגלישה בה מצוינים וגבוהים, השלג איכותי והאווירה החורפית בכפרים ובעיירות באה לידי ביטוי בבתי ספא מפנקים, במלונות טובים ובשפע עצום של אטרקציות שלגיות מכל הסוגים והמינים. כדי לחוות את אנדורה במלוא הדרה, תוכלו להתארח במלון איגלו עם ג'קוזי צמוד או לשחק הוקי עם הילדים בתוך ארמון עצום מקרח.

שופינג אקספרט: אנדורה מקדמת את פני המבקרים בה במרכזי קניות גדולים ומרהיבים, עם סחורה מעולה בכל הקשור לביגוד אופנתי בשיק ספרדי, לבוש טכני לסקי ולסנובורד, ציוד גלישה וטיפוס, אלקטרוניקה ופלאפוניה, אלכוהול מגוון וכל דבר אחר שיעלה על דעתכם. ולא רק שהמחירים מצוינים מלכתחילה, בהשוואה לכל מקום אחר באירופה, פה גם לא תשלמו מס, כי הנסיכות כולה גזרה על עצמה להישאר דיוטי-פרי לסביבה.


ספא אוריינטד: כל פיסת מלון קטנה וכל מרכז קהילתי של כל עיירה נידחת באנדורה, זוכה למערכת מטבלי ספא מפנקים, שם תוכלו ליהנות מידי ערב מחימום והרגעת השרירים התפוסים אחרי הגלישה. מרכזי הספא הגדולים לרוב נמצאים במרכזי העיירות וכוללים בתוכם גם בריכות אולימפיות, ובמלונות הגדולים תמצאו גם בתי ספא בוטיקים עם אפשרות למסאג'ים מרפים ומרפאים. במלונות הקטנים יש סאונות וג'קוזי, לעיתים גם חמאם שגם הם בהחלט עושים את העבודה וחשובים מאוד להזרמת הדם, לחימום ולשחרור מהפעילות הגופנית הארוכה של היום.



סקי ריזורט, Grandvalira: מדובר במרחב הגלישה הכי גדול באנדורה והוא משתווה למרחבי גלישה מובילים ויקרים באוסטריה, כשמחירי החופשות בו זולים במאות יורו, כמעט כמו המחירים שתמצאו כשתזמינו חופשות במזרח אירופה. הוא מתפרש בינות שש עיירות חביבות ומיוערות, וכולל לא פחות מ-210 ק"מ של פסגות חשופות ומיוערות, מסלולים לכל הרמות ושפע של אוף פיסטים למי שאוהב לצאת מהקווים. התשתיות באנדורה מצוינות, עם כמות נכבדת של רכבלים חדישים (66 במספר) ו-1,097 תותחי שלג וגולשים מכל העולם נהנים לחזור אליו מידי שנה.



פריסטייל פרדייס: שלושה סנופארקים מושקעים ביותר נמצאים במרחב הגלישה הזה של אנדורה. הם מקודמים על ידי חברות גלישה בינלאומיות שנותנות את חסותן ומארגנות שם תחרויות מרהיבות לאורך העונה. גם שפע עצום של אוף פיסטים, חלקם מאתגרים ביותר בתוך יערות ובין מצוקים וסלעים ומי שאוהב אקסטרים, ימצא הרבה ממנו בחופשת סקי באנדורה.

אטרקשן מכה (Mecca): אנדורה מתמחה בכל הקשור לאטרקציות, גם כאלה שמלאות באדרנלין משובח כמו נסיעת סנומובילים בשטח, מזחלות כלבים ומכוניות מתנגשות על הקרח, וגם רגועות יותר, עם נגיעה לתרבות המקומית או לעונת החורף האהובה. שתיים מהאטרקציות המיוחדות ביותר הן ביקור בארמון הקרח העצום שנבנה במידה של ארמון אמיתי, כשבתוכו שפע של אטרקציות כמו החלקרח, מגרש הוקי, תצוגת פסלים מקרח ואייס בר אמיתי, ומתחם איגלואים במעלה אחת הפסגות של האתר, בו ניתן לבלות את הלילה בשקט הטהור של פתיתי השלג ולהתחמם בג׳קוזי שצופה על אלפי כוכבים שיהיו רק שלכם לאותו הלילה.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות