דברו איתנו
קבל הצעה





מי לא שמע על ואל טורנס

מי שעדיין לא ביקר בעיירה הצרפתית הגבוהה ביותר באירופה, לבטח שמע לא פעם את שמה, שמרחף הרבה לפניה בכל הקשור לחופשות חורפיות. ואל טורנס היא אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר בקרב גולשי הסקי, שפוקדים אותה בכמויות מידי חורף. וישנן לא מעט סיבות שהופכות את העיירה הקסומה הזאת לעיירת סקי מובילה.

ראשית, מיקומה: העיירה ואל טורנס ממוקמת בתוך אתר הסקי, מה שאומר שהמסלולים עוברים דרכה לאורכה ולרוחבה וניתן לגלוש בתוכה וממנה ולהתחבר למרחב הגלישה, מבלי לסחוב את הציוד או לעלות על רכבל. פשוט יוצאים מהמלון עם הציוד על הרגליים וגולשים אל אחד המסלולים. כשמסיימים את הגלישה בערב, אין צורך למהר. לוקחים את הרכבל האחרון לפסגה וגולשים עד שנמאס, בחזרה לעיירה. סקי בוואל טורנס משמעותו 100% שעות גלישה.

אם מיקומה המושלם של העיירה הוא יתרון, מה תגידו על מיקומו של אתר הסקי כולו?
מרחב הגלישה שלושת העמקים (Les Trois Valles) כולל בתוכו 600 ק״מ לבנים ומחוברים, שמטפסים עד לגובה של 3,200 מ׳ באזורים קרחים, מה שאומר - עונת גלישה ארוכה במיוחד, הכי ארוכה באירופה, שמתחילה בסוף אוקטובר ונמשכת עד מאי.

הסנופארקים המושקעים של ואל טורנס מפוזרים בכל פינה באתר, כמויות האוף פיסט בין המסלולים הן עצומות בכל קנה מידה והמסלולים ארוכים מאוד ומגוונים. זוהי אחת הסיבות העיקריות שחופשת סקי בוואל טורנס נחשבת לדובדבן שבקצפת הסקי האירופאי.

העיירות הצרפתיות אמנם נחשבות לרוב לרגועות ושקטות בכל הנוגע לחיי לילה ומסיבות ולרוב מתאימות יותר לנופש משפחתי, אך בוואל טורנס לא כך הדבר.

עיירת הסקי השוקקת הזאת משתווה לעיירות הכי סוערות של אוסטריה. יש בה פאבים ומועדונים בכל פינה, קהל צעיר שמהווה את הרוב המוחלט ומחפש את כל הדרכים להעביר את הלילה מחוץ למלון.
וכך תצפו לראות את עצמכם מתחממים בשתייה ובריקודים עד לשעה חצות, אז תשתרכו בתור ארוך כדי להיכנס למסיבה הכי שווה בעיר, שנמשכת עד לשעות הקטנות של הלילה. למסלולי הסקי לבטח לא תגיעו לפני השעה 10:00.

בסיומו של כל יום גלישה, מתרכזים הגולשים באחד ממועדוני ההרים הכי נחשבים בעולם - ה-Folie Douce, ונהנים ממסיבות אלקטרוניות ענקיות על השלג עם דיג׳יים נחשבים מכל העולם.

גם אטרקציות לא חסרות ובכל חופשת סקי בוואל טורנס תוכלו לשייט במכוניות מירוץ על גבי מסלול המרוצים המושלג של אלן פרוסט, לרחף על מצנחי רחיפה מיוחדים, לגלוש במהירויות עצומות באוף פיסטים המשוננים שבצידי האתר בשיטת ה-Speed Riding, להשתכשך במרכז הספא הגדול של העיירה או לסעוד את ליבכם במסעדת שף צרפתית שזכתה לשני כוכבים משלין.

תהנו!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות