דברו איתנו
קבל הצעה





סצנת המסיבות בוואל טורנס

המסיבות הפסיכיות שארגנו לכם!

איפה שווה לפזז במקום הזה?! וואל טורנס, כיאה למעצמת הסקי הצרפתית שהיא, לא חסכה באמצעים כדי לגרום לכם לקפוץ עם או בלי נעלי הסקי שלכם. אלו המקומות תמצאו את עצמכם רוקדים ושותים בהם, ואלו המוסיקאים שירטיטו לכם את האזניים!

ב- Folie Douce- פסגת האפר'ה סקי האירופאי, כשהנוף המושלג מסביב מסחרר את הראש, Dj Itay Galo – ממקימי פסטיבל הפאנג'ויה וממובילי סצנת המועדונים הישראלית, הולך להרים מסיבות אפר'ה סקי שישאירו אתכם עם צפצופים באוזניים, Dj Karasso ישאיר אתכם עם סימני זיעה על החולצה וקוצר נשימה, Dj Shtooby ירעיד לכם את כל הגוף ובמועדון ה- Malasia וה-360, מחכות לכם עוד מלאאא מסיבות עמוסות אלכוהול, אווירה ומוסיקה שתגרום לכם לשכוח שאתם צריכים לקום לגלוש בבוקר.

על המועדונים בסצנת הבילויים של ואל טורנס הסוערת והסוחפת:

Malaysia - מהמועדונים המובילים בסצנת הסקי באירופה: חלל תת-קרקעי עצום המתפרס על פני 1,000 מ"ר, מוזיקה ובסים מרעידי-קרביים, ברים בכל פינה ואווירה שעושה חשק לעוד. שעות פעילות: מחצות ועד אור הבוקר.

Folie Douce - אפרה סקי משוגע ועצירת החובה שלכם על ההר. מדובר במסעדה שמארחת מדי אחה״צ על מרפסת השמש הענקית שלה את מסיבות ה-Open Air הכי מטורפות שיש. כדאי להגיע מוקדם (המקום מפוצץ כבר ב-15:00) ולהתמסר לשיגעון, כי לא תצליחו להימנע מלרקוד על השולחנות. ראו הוזהרתם.

Snow Café - דאנס בר הולנדי ידידותי במיוחד שמציע אפרה סקי שמח ומרקיד בליינים החל מ-17:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה. מוסיקת מיינסטרים דואגת לכך שהרחבה תמיד מלאה ועמוסה בבליינים ובאנרגיות של מסיבה.

Snesko - פאב דני שמציע הופעות חיות כל יום מ-17:00 וממשיך אל תוך הלילה עם מוסיקה שמרקידה את הקהל במקום. המקום קטן ולעיתים צפוף, אך עם זאת הוא בהחלט מקבל מקום של כבוד ברשימת המומלצים שלנו!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות