דברו איתנו
קבל הצעה





אתרי הסקי באיטליה

גלו על אתרי הסקי שמשתבחים משנה לשנה!

סלה רונדה (Sella Ronda)
מרחב הגלישה
סלה רונדה הוא חלק ממרחב הגלישה הגדול בעולם, ה-Dolomiti Superski, המציע 1,233 ק"מ של מסלולים בסקי פס אחד. במתחם היפהפה של סלה רונדה בלבד 523 ק"מ של מסלולים מחוברים, ארבעה עמקים הפרוסים סביב מצוקי ענק וקרחון בגובה 3,250 מ'. בכל אחד מהעמקים המקיפים את האתר (Val di Fassa, Val Gardena, Alta Badia ו-Arava) ישנן שפע אפשרויות גלישה נוספות. מגוון המסלולים מאפשר לגולשים בכל הרמות (בעיקר גולשים מתחילים ובינוניים) ליהנות מכמויות השלג המעולות ומזג האוויר המצוין - 80% ימי שמש בשנה. גולת הכותרת בסלה רונדה היא המסלול המעגלי הנפרש לאורך 25 ק"מ מסביב למצוקים. גולשי הסנובורד מוזמנים לבקר בשני הסנופארקים המעולים בוואל די פאסה (Val di Fass) וואל גרדנה (Val Gardena).
העיירה ובילויים
שתי העיירות המרכזיות בעמק, קמפיטלו וקנאציי, מציעות מגוון מסעדות איטלקיות עם אוכל מצוין ומלונות ספא מפנקים. דרך מצוינת להכיר את העיירות וליהנות מהאווירה הייחודית, היא לצאת לטיול לאורך הטיילת המקסימה אשר מחברת בין קמפיטלו לקנאציי לאורך 2 ק"מ. חיי הלילה בסלה רונדה מהנים מאוד ומציעים מגוון אפשרויות בילוי. בר האפרה הסקי הנחשב לטוב יותר באזור ממוקם במעלה הגונדולה Col Rodella, עם מוזיקה מצוינת וריקודים על הבר. בקנאציי תמצאו את בר נוסף ששוקק חיים מדי ערב, ה-White Rabbit. בגזרת מועדוני הלילה תמצאו את ה-Hexen, מועדון גדול ומושקע עם מסיבות מעולות ו-Chalet 1, דאנס בר במרכז קמפיטלו. פעילויות נוספות לצד הגלישה: מרכזי ספא מפנקים, מצנחי רחיפה בין פסגות הדולומיטים, או טיול עם רכב שכור לונציה, ורונה או מילאנו.
נתונים טכניים על האתר:
אורך מסלולים כולל באתר: 523 ק"מ
מסלולים כחולים: 140
מסלולים אדומים: 115
מסלולים שחורים: 20
גובה העיירה: 1,400 מ'
הפסגה הכי גבוהה: 3,270 מ'
הנקודה הכי נמוכה: 1,005 מ'
מספר מעליות: 205

ליביניו (Livigno)
מרחב הגלישה
עם 115 ק"מ של מסלולים, שלושה סנופארקים ואוף פיסטים מעולים, לליביניו יש המון מה להציע. מסלולי הגלישה מגוונים מאוד ומתאימים לכל הגולשים, ובזכות מיקומו של האתר וגובהו מובטח שלג איכותי לאורך כל העונה. הדובדבן שבקצפת הוא סנופארק Mottolino, הגדול ביותר באיטליה ומהגדולים באירופה, בו תמצאו מגוון ריילים, בוקסים ומזרון מתנפח, שיאפשר לכם לבצע את הפעלולים הנועזים ביותר שלכם בלי לחשוש. האתר מהווה חלק ממרחב הגלישה Alta Valtellina הכולל 200 ק"מ של מסלולים ו-33 מעליות. ישנה אפשרות להרחיב את הסקי-פס לסן מוריץ היוקרתי בשווייץ, בו 350 ק"מ נוספים של מסלולים מעולים.
העיירה ובילויים
מרכז העיירה של ליביניו הוא ממלכה של שופינג בזיל הזול עם 250 חנויות פטורות ממכס.  מגוון חנויות אלכוהול, אלקטרוניקה, בשמים וביגוד מקשטות את הרחוב הראשי לאורך 1.5 ק"מ, ומציעות מחירים מפתים שקשה לעמוד בהם. אל תוותרו על ביקור במרכז הספא Aqua Granda, בו בריכות מחוממות, סאונות ואזורי מרגוע, ועל נסיעה לעיירת בורמיו השכנה, שם יחכו לכם מעיינות חמים ושלושה מרכזי ספא, בריכות חמות ואמבטיות אדים. בכל מה שקשור לחיי לילה, ליביניו צברה מוניטין כאחד האתרים הכי מהנים באיטליה. שני הברים החמים ביותר בעיירה הם Miky`s Pub וה-Kuhstall, אליהם מגיעים צעירים מכל העולם. בשעות מאוחרות יותר אפשר להמשיך אל מועדון הלילה Kokodi , דיסקוטק ענק עם מוזיקה מעולה.
נתונים טכניים על האתר:
אורך מסלולים כולל באתר: 200 ק"מ
מסלולים כחולים: 34
מסלולים אדומים: 46
מסלולים שחורים: 16
גובה העיירה: 1,800 מ'
הפסגה הכי גבוהה: 3,000 מ'
הנקודה הכי נמוכה: 1,225 מ'
מספר מעליות: 30


מדונה די קמפיליו (Madonna di Campiglio)
מרחב הגלישה
מול מצוקי ברנטה המרשימים נפרסים במדונה די קמפיליו 170 ק"מ של מסלולים מגוונים המתאימים לגולשים בכל הרמות ומתפרשים על פני שלושה מתחמים נוספים: פינזולו (Pinzolo), פולגרידה (Folgarida) ו-מרילבה (Marilleva). כולם מחוברים ברשת מעליות מודרניות של 45 מעליות והסקי פס של מדונה יאפשר לכם לגלוש בין כולם. כאן גם תוכלו להתחכך באבק הכוכבים של עשירי אירופה והסלבריטאים האיטלקיים שמגיעים למדונה מדי שנה בכדי לספוג מהיוקרה של האתר. מרחב הגלישה של מדונה תפור במיוחד על גולשים ברמה קלה ובינונית אבל לא רק. ישנם מגוון מסלולים כחולים ואדומים רחבים, מסלולים שחורים מאתגרים ושלל אוף פיסטים בין העצים. כל המסלולים מתוחזקים לעילא וגדושים בנקודות תצפית יפהפיות. גולשי סנובורד ייהנו במיוחד מסנופארק Ursus , אחד מהטובים באירופה עם המון ריילים, קיקרים ומקפצות.
העיירה ובילויים
מדונה היא עיירה נוצצת המתהדרת ברחובות אבן פסטורליים וכיכרות עם מסעדות יוקרה וחלונות ראווה מבריקים. אפשר להריח את ניחוחות השיק מכל עבר - חנויות של מעצבי על לצד דוגמניות עם מעילי פרווה שלוגמות קוקטיילים בבתי הקפה והברים. המועדון הכי חם בעיירה הוא Des Alpes, המציע ליינים מתחלפים ולצידו הברים המצוינים – Stube ו-Cliff Hanger. בר אפרה סקי מומלץ הואOber 1 , בר עגול ושקוף בתחתית המסלולים. אטרקציות נוספות במדונה: מזחלות כלבים, טיול רגלי בעיירת פינזולו הסמוכה, טיפוס על מפלי קרח או מצנחי רחיפה.
נתונים טכניים על האתר:
אורך מסלולים כולל באתר: 170 ק"מ
מסלולים כחולים: 24
מסלולים אדומים: 24
מסלולים שחורים: 9
גובה העיירה: 1,522 מ'
הפסגה הכי גבוהה: 2,504 מ'
הנקודה הכי נמוכה: 1,500 מ'
מספר מעליות: 59


פאסו טונלה (Passo Tonale)
מרחב הגלישה

120 ק"מ של מסלולים יחד עם קרחון בגובה של 3,100 מ' ו-70% ימי שמש בשנה, הופכים את חוויית הגלישה בפאסו ללא פחות מחלומית. אחד היתרונות הגדולים של פאסו טונלה הוא מיקומו הגבוה בעמק השמש (Val Di Sole)  שתורם ליצירת תנאי גלישה אידיאליים. עונת הגלישה ארוכה ונמשכת עד לחודש מאי. ישנם מגוון מסלולים איכותיים ומתוחזקים לכל הרמות, בית ספר לסקי וגם סנופארק. לא משנה באיזו רמה אתם גולשים, בפאסו תמצאו מסלולים מתאימים - כחולים ארוכים, מסלולים אדומים רחבים ושלל אוף פיסטים. אם זה לא מספיק לכם, ניתן להרחיב את הסקי-פס למרחבי גלישה נוספים הצמודים לפאסו טונלה: מרילבה (Marilleva), פולגרידה (Folgarida), פינזולו (Pinzolo) ומדונה די קמפיליו, אחד מאתרי הסקי היוקרתיים באיטליה.
העיירה ובילויים
פאסו היא עיירה נוחה וקומפקטית בה הכול נמצא בקרבה האחד לשני - המסלולים, מקומות הבילוי המעליות והמלונות. מומלץ לבקר בעיירת פונטה די לניו השכנה לפאסו וליהנות מהסמטאות הקסומות והאווירה המיוחדת. אחד מהברים הטובים ביותר בפאסו הוא ה-Umbrella, בר אפרה סקי בצורת פטרייה, הגדוש מדי אחה"צ בצעירים הרוקדים על השולחנות. סצנת הבילויים בעיירה כוללת גם את ה-Antares מועדון תת קרקעי עם מסיבות מגניבות, El Bait, פאב שכונתי עם אלכוהול מגוון, ו-La Botte המציע הקרנות של משחקי כדורגל ובירות זולות. אטרקציות נוספות חוץ מגלישה: אופנועי שלג, מזחלות כלבים והחלקרח.
נתונים טכניים על האתר:
אורך מסלולים כולל באתר: 120 ק"מ
מסלולים כחולים: 14
מסלולים אדומים: 23
מסלולים שחורים: 6
גובה העיירה: 1,883 מ'
הפסגה הכי גבוהה: 3,100 מ'
הנקודה הכי נמוכה: 1,155 מ'
מספר מעליות: 33

קורמיור (Courmayeur)
מרחב הגלישה
אתר הגלישה של קורמיור נחשב ליעד אידיאלי עבור גולשים ברמה בינונית. מרחב הגלישה כולל 100 ק"מ ומורכב משני מתחמים: Checrouit, ו-Val Veny בהם מגוון מסלולים מצוינים בין העצים ונופים מקסימים של פסגת המון בלאן, ההר הגבוה ביותר במערב אירופה. רוב המסלולים ממוקמים בגובה בין 1700-2250 מ' וכיסוי תותחי השלג הוא טוב ומאפשר עונת גלישה ארוכה יחסית. למחפשים מרחבי אוף פיסט ופאודר בין העצים - קחו בחשבון כי ההיצע לא מרשים במיוחד, לכן רצוי מאוד לקחת לצידכם מדריך צמוד, שיראה לכם פינות חמד נסתרות. המסלולים השחורים אינם רבים ומרוכזים בעיקר במרחב Val Veny. גולשי פרירייד יכולים להתנסות בהלי סקי (העפלה עם מסוק לפסגות מבודדות) או לנסוע ליום אחד לאתר שאמוני בצרפת, שנמצא לא רחוק מקורמיור.
העיירה ובילויים
מדובר על עיירה מסורתית ויפהפייה עם מרכז עיירה עתיק ומיוחד, אליו אסורה הכניסה לכלי רכב. לאורך הרחוב הראשי ממוקמים בניינים היסטוריים מרשימים לצד מגוון חנויות, מסעדות ומקומות בילוי. סצנת חיי הלילה פורחת בקורמיור בעיקר בסופי שבוע. מקומות בילוי מומלצים בעיירה: Prive`  בו מוגשים קוקטיילים מעולים, Roma, Café della Posta ו-Bar della. בנוסף, מציעה קורמיור פעילויות מגוונות לצד הגלישה: מרכז ספורט ענק, מעיינות תרמיים ב-Pre-St-Didier עם סאונות ובריכות תרמיות, מסלולי קרוס קאנטרי, מוזיאון, מרכז ספורט עם קיר טיפוס, החלקרח, גולף בשלג ומזחלות כלבים.
נתונים טכניים על האתר:
אורך מסלולים כולל באתר: 100 ק"מ
מסלולים כחולים: 27%
מסלולים אדומים: 59%
מסלולים שחורים: 14%
גובה העיירה: 1,225 מ'
הפסגה הכי גבוהה: 2,755 מ'
הנקודה הכי נמוכה: 1,225 מ'
מספר מעליות: 18

ואל די פיימה (Val Di Fiemme)
מרחב הגלישה
קבלו את אחד מהעמקים היפים ביותר באיטליה, המהווה חלק ממתחם הגלישה העצום של ה-Dolomiti Superski . מרחב הגלישה של ואל די פיימה כולל 100 ק"מ של מסלולים המתפרשים על פני חמישה אזורים: Alpe Cermis, Latemar, Alpe Lusia, Passo Rolle,  ו-Oclini. מרבית המסלולים ממוקמים בגובה של יותר מ-2,500 מ' ומערכת תותחי השלג מצוינת, לכן עונת הגלישה ארוכה מאוד ונמשכת מנובמבר ועד סוף אפריל. באמצעות סקי-פס אחד ומערכת מעליות משוכללת תוכלו לגלוש בכל חמשת המרחבים ולגלות את יופיים של הדולומיטים מכל פינה אפשרית. בין אם אתם גולשי סקי/סנובורד מתחילים או בינוניים, מגוון המסלולים בעמק יבטיח חוויית גלישה מהנה עם שפע ימים שמשיים. בפיימה ישנם שלל מסלולי גלישה למתחילים, בתי ספר ללימוד סקי, וסנופארקים עם Half Pipe, קיקרים, ריילים, בורדר קרוס ומקפצות שונות.
העיירה ובילויים
עמק ואל די פיימה התברך בעיירות איטלקיות מסורתיות, המציעות אוויר הרים צלול, מסעדות מקומיות מעולות ומגוון אפשרויות בילוי לצד הגלישה. חיי הלילה בעיירות המרכזיות של עמק פיימה בהחלט עליזים. בין המקומות המומלצים לאפרה סקי: Mardok  ו-Canton בעיירה המרכזית Cavalese, Poldo ו-Locali בעיירת Predazzo, או בר  ה-Birreria ב-Pampeago. חוץ מגלישה אפשר גם להתרגע בבריכת השחייה ב-Predazzo, לבלות בהחלקרח או לצאת לטיול קרוס קאנטרי. מסתבר שואל די פיימה היא מעצמה בכל מה שקשור לקרוס קאנטרי, עם 150 ק"מ של מסלולים יפהפיים ותחרויות אליפות העולם הנערכות בה מדי שנה.
נתונים טכניים על האתר:
אורך מסלולים כולל באתר: 100 ק"מ
מסלולים כחולים: 47
מסלולים אדומים: 51
מסלולים שחורים: 20
גובה העיירה: 1,883 מ'
הפסגה הכי גבוהה: 2,600 מ'
הנקודה הכי נמוכה: 860 מ'
מספר מעליות: 50

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות