דברו איתנו
קבל הצעה





מאיירהופן- ממלכת השלג של טירול

כבר שנים ששמה הולך לפניה. מאיירהופן, העיירה האוסטרית שכבשה את לב הגולשים הישראלים, יודעת להיות תוססת כמו עיר ופסטורלית כמו כפר, מציעה חוויית ספא מרגיעה בכל פינה וגלישת אקסטרים מסחררת בכל מסלול, ומבטיחה 5 מרחבי גלישה שונים בסקיפס אחד. יהיה לכם קשה למצות אותה בשבוע אחד, אבל יהיה ממש קל להתאהב בה.

מאיירהופן ניצבת בעמק קסום בחבל טירול שבמרומי האלפים האוסטרים. היא נמצאת במרחק שעה נסיעה מאינסברוק ומפתיעה עם מבנים עתיקים שעוטפים מסורת בת 800 שנה, מדרחוב ידידותי לחובבי השופינג, אוכל מסורתי ממכר ואווירה מחבקת. מעל העיירה מתנשאים רכסים בגבהים שבין 2,000 ל-3,500 שמתחלקים ל-5 מרחבי גלישה שונים בהם כל אחד יכול למצוא לעצמו את הסגנון המתאים לו.

גולש סקי וגולש סנובורד במרחב גלישה

תעלו על מגלשיים!

מרחב ה- Super Zillertal הוא תכלית השפע. הוא כולל 489 ק"מ של מסלולים הפרושים ע"ג 5 מרחבי גלישה:  

המרחבים Penken ו-Ahorn  הנמצאים מעל העיירה, מציעים 150 ק"מ של מסלולים לכל הרמות – אזור נפלא למתחילים, מסלולים כחולים ואדומים רחבים ונוחים, אוף פיסטים מרגשים וסנופארק היסטרי בחסות חברת VANS שהוא גן עדן לפריסטייל עם מתקנים ב- 5 דרגות קושי שונות ושפע אפשרויות להשתולל.
קרחון ה- Hintertux  בגובה 3,476 מ' גבוה מספיק כדי להבטיח שלג כ-ל השנה ומציע מסלול מעגלי אטרקטיבי באורך 72 ק"מ ובהפרשי גבהים של 1,500 מ'!, מרחב ה- HochZillertalמציע מסלולים רחבים ונוחים במגוון רמות וסגנונות גלישה, וה-Zillertal Arena  עם 160 ק"מ של אתגרים למקצוענים ופאודר עוצר נשימה.

אל תשכחו לארוז אומץ!
אם אתם מחפשים דרך לקחת את האקסטרים לקצה ואת הדופק לשמיים, מסלול החרקירי במרחב ה- panken יעזור לכם לעשות את זה. מדובר במסלול התלול ביותר באירופה עם שיפוע של 78°. כדי לעלות עליו רצוי להיות גולשים מנוסים ששולטים היטב במגלשיים שלכם ואז תיהנו מצניחה מהירה של קרוב ל-400 מ' שתגרום לכם לצרוח מאושר כל הדרך. אם אתם עוד לא בטוחים שאתם מוכנים לזה, תוכלו לעלות במעלית החולפת על פני המסלול ולצפות בכל מי שמעז.

תשתו משהו
למרות המסורת העתיקה, במדרחוב הראשי בעיירה תמצאו ברים, מסעדות, אטרקציות וטונות של בילויים

שמתחילים שעה לפני סגירת המעליות ומתקפלים רק ב-4 לפנות בוקר כשהבקבוקים כבר ריקים והרגליים כושלות.

בר ה- ice bar שנמצא בצמוד למעלית העולה ל-Penken הוא אחד המקומות הפופולאריים ביותר בעיירה למסיבות אפר'ה סקי. האווירה שם לוהטת והווליום עולה ככל שהשעון מתקדם. משם תוכלו לדלג ל- Brückenstadl או ל- חרקירי בר על הרחוב הראשי, ולקינוח בקרו בבר המרתף של ה- FUNKY'Sלמסיבה פרועה עד השעות הקטנות.

תאכלו משהו

ברחבי האתר והעיירה תוכלו למצוא מגוון מסעדות ובתי קפה שיבטיחו לכם חוויה קולינרית מענגת בסגנונות שונים:

  • Gasser- כשאתם יורדים רעבים מההר, רוצו לשם! מעדנייה אוסטרית מושחתת וטעימהההה שחייבים לסמן עליה וי
  • KOSTNER- בית הקפה הכי טוב בעיירה. מגישים אפל שטרודל מסורתי שיגרום לכם ללקק את האצבעות דרך הכפפות
  • Kristallhütte - על ההר, במרפסת שמש מדהימה, מול הנוף. כבר נשמע מדהים לא? עכשיו תוסיפו צוות שפים שמרכיבים תפריט משוגע שאי אפשר לא לאהוב! נסו את ההמבורגר ואל תוותרו על הקייזרשמאהרן לקינוח.
  • M'S בר מסעדה ברחוב הראשי. אחד המקומות העמוסים בסביבה. מתאים גם לבירה וגם לעצירה לפיצה. בימי רביעי ושישי יש הופעות חיות עם אווירה טובה.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות