דברו איתנו
קבל הצעה





אוכל, מוזיקה ואווירה בבנסקו

העם הבולגרי יודע לבלות ועוד יותר מזה לאכול טוב. אחד מהבילויים המזוהים ביותר עם חופשת סקי בבולגריה הוא ארוחה ב-Mehana, טברנות מקומיות המציעות אוכל בולגרי זול ומוזיקה בלקנית סוחפת. כמו שבאוסטריה חייבים לטעום שטרודל, באיטליה חייבים לאכול פיצה טובה או לשתות בומברדינו, בבולגריה חייבים לפתוח שולחן באחת מהטברנות. אחרי שתטעמו פעם אחת את המטעמים הבולגריים תבינו מהו פינוק קולינרי אמיתי והכנסת אורחים מושלמת. בבנסקו נמצאות כמה מהמסעדות הטובות ביותר בבולגריה ואם יש משהו שבוודאות יחזיר לכם את האנרגיות אחרי יום גלישה מאומץ של סקי בבולגריה, זה זה.

האווירה בMehana ייחודית במינה עם עיצוב מ ת. תוסיפו לכך אווירה סופר עליזה עם אלכוהול איכותי (יין, וודקה, בירה ו Rakija, הערק המקומי של הבולגרים) ומוזיקה אתנית חיה בווליום גבוה והנה קיבלתם חווייה שאסור לפספס.

מה זה בכלל Mehana אתם שואלים? מקור המילה התגלגל מתוך השפה הפרסית meyhane, שבא לתאר בר או מסעדה מסורתית בתורכיה, פרס וארצות הבלקן. בתרגום חופשי של שתי המילים מפרסית מדובר על 'בית היין'.

אחת הטברנות המומלצות ביותר בבנסקו היא Baryakova, שמתמחה בבשרים על כל סוגיהם וידועה בזכות השירות המסור, כמויות האוכל המטורפות והאווירה הנפלאה. מדובר על אחת המסעדות היותר ותיקות בבנסקו, שפועלת יותר מעשרים שנה וממוקמת בבניין היסטורי בלב הרובע העתיק של בנסקו. במקום מוגשות מגוון מנות עשיר מהמטבח הבולגרי, מטלה צלוי דרך נקניקיות בולגריות, טלה בעשבי תיבול ועד לדג המבושל בחלב. השוס הגדול: סלטי הפתיחה המעולים ולחם ביתי הנראה כמו מאפין ובתוכו מבעבעת גבינת כבשים.

אז שיהיה בתיאבון!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות