דברו איתנו
קבל הצעה





בין פתיתי שלג לפתיתי פרמזן

חופשת סקי באיטליה היא הרבה יותר ממדרונות צחורים ונוף יפהפה, היא חוויית גלישה מסחררת עטופה בניחוחות פיצה, טעמי פסטה ופתיתים של פרמזן. פודיז, התפקדו, מצאנו לכם את היעד המושלם ואלה המנות שאתם פשוט לא יכולים לפספס!

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לנו יש חולשה לחופשת סקי באיטליה. זה התחיל ממרחבי גלישה מטורפים, פסגות גבוהות, שלג בכמויות ונופים עוצרי נשימה. ומהר מאוד התווספו לאהבה הזאת גם המוסיקה הקלילה, הניגון במבטא, תנועות הסיבוב של בצק הפיצה מעל הראש, האספרסו בעמידה והקינוחים שהם אף פעם לא סתם עוד שוקולד... כל אלה יחד גורמים לנו להכתיר את איטליה כיעד מושלם לחופשת סקי לפודיז!

ארוחה עם אווירה: La mirandola, פאסו טונלה
אם אתם מחפשים מסעדה עם אווירה, כזאת שתזרוק אתכם מאות שנים אחורה ותבטיח לכם סיפורים לחזור איתם לחבר'ה, לה מירנדולה היא בדיוק כזאת! מסעדה שנמצאת בתוך מנזר עתיק בנוי אבן, בן 800 שנה. המלצרים לבושים כנזירים, הסגנון אותנטי ופשוט ופסנתרנית מנצחת על כל האווירה. בערבי שלישי יש ערב פסטות ללא תחתית במחיר מעולה. המסעדה נמצאת על ההר. הזמינו מקום מראש והם ישלחו שאטל לאסוף ולהחזיר אתכם.
כל הפרטים כאן>>>|

פסטה בפאסו טונלה באיטליה

המאנצ' המושלם לאחרי מסיבת אפר'ה סקי: Wurstelstand Pippott, סלה רונדה
אם חזרתם רוויי אלכוהול מאחת ממסיבות האפר'ה סקי בעיירה או על ההר, עצירה בדוכן הנקניקיות וההמבורגרים הזה היא מאסט!
בתחנת הסקיבס של קנאציי, על הרחוב הראשי, יחכה לכם דוכן כיפי עם נקניקיות מעולות, בירות מקומיות ומחירים סופר נוחים. עצרו לחטוף שם נשנוש.
כל הפרטים כאן>>>

ארוחה בטוקסידו: Antici focolare, מדונה די קמפיליו
כמו כל דבר במדונה גם האוכל הוא פיין! אז אם אתם מחפשים ארוחה באווירה יוקרתית, עם מפות צחורות, אוכל מצולחת בקפידה, מרכיבי מנות מעניינים, טעמים שיפתיעו לכם את החך ורביולי ברטבים שלא חשבתם עליהם, ארגנו לעצמכם ביקור במסעדה הזאת!
כל הפרטים כאן>>>

פיצה! ALPI BAR, פאסו טונלה
בואו נהיה כנים, בסוף, הסיבה האמיתית להגיע לאיטליה היא הפיצה! אז כדי ליהנות מהחוויה האותנטית של פיצה אמיתית עם מלאאאאא תוספות מפתיעות, קפצו לבקר באלפי בר. המסעדה נמצאת בצמוד למלון מירמונטי, מרחק פסיעה מהמעליות והמסלולים.
כל הפרטים כאן>>>

קפה וקינוח: stua anthelia, סלה רונדה
אם אתם מחפשים מקום טוב לשבת בו לשוקו חם ומשהו מתוק- זה המקום בשבילכם! בית קפה שכונתי קטן ומקסים במרכז קמפיטלו, שם מחכה לכם טירמיסו מדהים - עוגת בישקוטים עם גבינת מסקרפונה, טעמי אספרסו, טאצ' של ליקר גראנד מרניה, תמצית וניל ואבקת קקאו, או במילה אחת- וואוו!
להשלמת החוויה הזמינו כוס שוקו וינאי.
כל הפרטים כאן>>>

גולש עם כוס קפה אחרי עוד גלישת סקי מוצלחת

ארוחה בפסגות: Malga montagnoli, מדונה די קמפיליו
על ההר, באווירה כיפית ונעימה ומול השמש שמאפיינת את האתר, תמצאו אוכל טוב שמתאים בדיוק לנשנוש צהריים. ואם תרצו ליהנות מכל הטוב הזה בערב, תוכלו לתפוס טרמפ על חתול שלג שיביא אתכם עד המסעדה. המנות במקום משלבות בין גבינות מהמחלבה המקומית, פלטות נקניקים, מנות פסטה ועוד.
כל הפרטים כאן>>>

ארוחה אותנטית: ROSTICCERIA  , סלה רונדה
המקום הזה יישאר הסוד שלנו ושלכם- כי מדובר בפנינה למקומיים בלבד. סבתא איטלקייה מזמינה אתכם להיכנס אליה הביתה ומבשלת בעצמה את כל המנות. כל מנה יותר מרגשת ומפתיעה מהקודמת והטעמים יגרמו לכם לחזור לאכול כאן בכל יום מחדש!

ארוחה לקרניבורים: CEPPO, פונטה דה לניו
באווירה חמימה ובסטייל של מסעדת ציידים, מחכה לכם מסעדת קרניבורים המתבססת על התוצרת המקומית. תמצאו שם ויטרינת קצבים שתוכלו לבחור ממנה נתחים, שיהפכו למנות גדולות ומשביעות, מקושטות באווירה מיוחדת.
כל הפרטים כאן>>>

ומה שותים? באיטליה, גולת הכותרת היא הבומברדינו.
הבומברדינו הוא משקה שמשלב וויסקי, ליקר ביצים וקפה, כשמעל לכל יש הר של קצפת. אפשר למצוא אותו כמעט בכל בר ברחבי איטליה, בטח באתרי הסקי.
אחרי שתאזרו אומץ ותטעמו את השילוב המפתיע, נסו גם את הגְּרַפָּה- כל מה שנשאר מהענבים אחרי שהכינו מהם יין, מותסס באלכוהול והופך לאחד ממשקאות הסקי הטובים ביותר!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות