דברו איתנו
קבל הצעה





ממלכת הספא והקניות

חופשת סקי אתם בטח כבר יודעים, היא לא רק גלישה. אחרי שאתם קורעים את המסלולים ומאמצים את השרירים, מגיע לכם גם להתפנק כמו שצריך בספא או ליהנות מחוויית שופינג טובה. אחד מהאתרים שמשלבים בצורה מעולה בין שני הבילויים האלה הוא פאס דה לה קאסה באנדורה.

במרכז עיירת פאס דה לה קאסה פזורות עשרות חנויות פטורות ממכס, בהן תוכלו לרכוש במחירי מציאה מגוון בשמים, שוקולדים, גאדג'טים, בגדים, קוסמטיקה ועוד. יחד עם שלל בתי קפה, פאבים, מסעדות, החלקרח, תמצאו באנדורה עולם שלם של אטרקציות ואפשרויות בילוי בתום יום הגלישה.

הקניון הגדול ביותר בעיירה נקרא Pirnneas והוא נמצא מול מלון Magic Pas. מגוון החנויות בו הוא פשוט עצום והמלצה שלנו תפנו לעצמכם לפחות חצי יום כדי ליהנות מכל מה שיש לקניון להציע. רק תשתדלו לפנות לעצמכם קצת מקום במזוודה כי יהיה לכם קשה לעמוד בפיתויים...

אחרי שתתעייפו מהקניות תנו קפיצה למרכז הספא החדש Innu שנפתח בשנה שעברה. הוא ממוקם בצמוד למרכז הספא Caldea ומציע חוויית פינוק שטרם נראתה, עם חמישה עולמות חושים להשגת איזון מושלם בין גוף לנפש: העולם החושי שנועד לעורר את כל חושינו ולתחושת חיות, עולם המים לסמטריות ואיזון מושלם בין גוף, מוח ונפש, עולם היופי ועולם התזונה. במרכז מתגאים בהתאמה של חוויה אישית לכל אחד,  כך שכל לקוח מקבל טיפול לפי הצרכים האישיים שלו. פינוק אולטימטיבי. 

רוצים להצטרף לחופשת סקי באנדורה?

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות