דברו איתנו
קבל הצעה





רק המחיר זול: חופשת סקי מפנקת בגיאורגיה

גיאורגיה מוכרת לרובנו כיעד המושלם לחובבי טיולי הרים בקיץ. הרים ירוקים, מפלים, בלגן צבעוני בעיניים ותרבות מיוחדת שמתאפיינת בפשטות וקרבה לאדמה. אך תנו לנו להפתיע אתכם, אתר הסקי הגיאורגי גודאורי לא נופל כהוא זה מאתרים אירופאים שאתם כבר מכירים כדוגמת בנסקו, אנדורה ואפילו אלפ דואז.

אתר הסקי גודאורי נמצא בצפון המדינה, במרחק של שעתיים נסיעה (120 ק"מ) משדה התעופה הבינלאומי של גיאורגיה, בטביליסי. כשתגיעו לאתר תרגישו מיד שנעשתה בו השקעה רבה ושהוא מתוחזק היטב. בין אם אתם גולשים מתחילים או מתקדמים, גולשי סקי או סנובורד, תוכלו למצוא באתר חנויות להשכרת ציוד גלישה איכותי ותהינו מחוויית גלישה מעולה ולא פחות חשוב מכך, נעימה לכיס.

רכבל בגודאורי

עונת הסקי באתר נמשכת לרוב כארבעה חודשים - מאמצע דצמבר ועד סוף אפריל. האתר מכוסה כולו בתותחי שלג, מה שיבטיח שגם בקצוות העונה תקבלו חוויית גלישה מלאה, בכל מסלולי האתר. האתר עצמו מכיל מרחב גלישה של 60 ק"מ שמחובר ב-7 מעליות. המעלית הגבוהה ביותר מגיעה לגובה 3,230 ק"מ (מהבחינה הזו, הרי הקווקז מסתכלים על האלפים מלמעלה).

אחד היתרונות הבולטים באתר הוא החלוקה הברורה למסלולים על פי רמת הקושי. תוואי ההרים בנוי כך שככל שההר גבוה יותר, כך השיפוע בו גדל. המשמעות היא שבחלקו התחתון של האתר תמצאו בעיקר מסלולים כחולים וירוקים ובחלקו בעליון מסלולים שחורים ואדומים. עבור גולשים מתחילים מדובר בחווייה ראשונית אולטימטיבית שכן ישנו איזור שלם בו הם תוכלו לגלוש בבטחה מבלי לחשוש להגיע למסלול ברמת מתקדמים ומבלי להצטרף להוציא את מפת האתר מהכיס כל פעם.

פעילות הספורט בגודאורי רבות. נוסף על חוויית הגלישה, אתר הסקי הגיאורגי מציע פעילויות ספורט חורף מגוונות כגון סקי לילה, מצנחי רחיפה, סיורים מוסקים ועוד. כך שאם יש לכם חלום אקסטרימיסטי שטרם מימשתם, נמליץ לכם להגשים אותו כאן.

סקי בגודאורי -זיקוקים בעיירה

על העיירה:

בעיירה עצמה תוכלו למצוא את כל מה שאתם מצפים מעיירת סקי מכובדת, רק שהמחירים זולים משמעותית. נתחיל עם מתחמי הספא; בגודורי יש לא מעט מתחמי ספא, אך יש שניים שמגיע להם שנדבר עליהם;

Go Gudauri Spa Centre

מתחם ספא חדש ומודרני ובו בריכת שחיה גדולה, סאונה יבשה וג'קוזי. המתחם כולו מוקף בחלונות זכוכית גדולים עם נוף ציורי קלאסי לכיוון העיירה וההרים הגבוהים המקיפים אותה.

Gudauri Hotel Loft

מתחם ספא כפרי ויפיפייה, עשוי כולו עץ אלון טבעי. במתחם בריכת הירגעות שמתוחזקת היטב, מיטות שיזוף יוקרתיות וסאונה יבשה גדולה וחמה.

לא על השלג לבדו; אולי נחדש לכם כשנספר שהמטבח הגיאורגי עשיר ומלא בטעמים מעולים. החל מהחצ'פורי הקלאסי שמשלב בין ביצה רכה וגבינות בתוך בצק פריך, דרך מאפים ופחזניות גיאורגיות ששוות את הקלוריות (בדקנו) ועד תבשילי בשר מסורתיים שמבושלים לאורך זמן בטעמים מיוחדים -  המסעדות בגאודורי יציעו לכם חווייה קולינרית יוצאת דופן. לאמיצים בלבד, אין כמו לשטוף ארוחה טובה בכוסית צ'צ'ה חזקה וחריפה. אל תדאגו, לגאורגים יש גם יינות מקומיים משובחים וכמובן שתוכלו למצוא גם קוקטיילים ומשקאות אחרים בסגנונות המוכרים.

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות