דברו איתנו
קבל הצעה





נשיקה צרפתית- חופשת סקי בטין

בתפריט האפשרויות של טין כל אחד יכול למצוא את הנתח המתאים לו- שטחי פאודר ופרירייד לגולשי אקסטרים, 22 מסלולים ירוקים ועוד 61 כחולים ידידותיים למתחילים, סנופארק מטורף, רכבת הרים, קרחון אינסופי ועונת גלישה שלא נגמרת. רוצו לארוז, טין מחכה לכם!


השמועות על חופשת סקי בטין- מאתרי הסקי הבולטים בצרפת, מתרברבות בשטחי אופפיסט בתוליים ומרחבי פרירייד ענקיים. הן אמנם נכונות (וואוו כמה שהן נכונות), אבל הן לא הופכות את טין ליעד לגולשי אקסטרים בלבד. טין מציע גם מסלולים כחולים וירוקים ידידותיים שיקבלו את המתחילים באהבה.
באתר 5 כפרים הממוקמים בגבהים שונים וגם:  נוף מרהיב של האלפים הצרפתים, 96 רכבלים וגונדולות, 300 ק"מ של מסלולים מחוברים, קרחון בגובה 3,456 מ', סנופארק היסטרי, עונת גלישה שלא נגמרת, רכבת סקי תת-קרקעית ועיירה קסומה על גדות האגם.


מרחב הגלישה
טין הוא ההוכחה לכך שלצד המקרונים והבגאט, יש לא מעט סיבות לאהוב את צרפת. החיבור של האתר עם העיירה השכנה והמרהיבה ואל דיזר יצר את אחד ממרחבי הגלישה המרשימים באירופה: tignes val d'isere. המרחב כולל לא פחות מ-300 ק״מ של מסלולים מחוברים, 150 פסגות מושלגות, תשתיות מצוינות (כולל 8 מעליות מתחילים חינמיות), סנופארק מטורף עם המון מתקנים מאתגרים, ורכבת הרים תחתית שתיקח אתכם אל קרחון Grande Motte שנישא לגובה 3,456 מטר, ממנו אפשר לראות כמעט כל פסגה באירופה ולהיות בטוחים שהשלג בו יישמר לפחות עד אוגוסט!

כבר הגעתם, אז אל תפספסו...
• מקרחון Grande Motte שנישא לגובה 3,456 מטר, אפשר לראות כמעט כל פסגה באירופה. עלו על ה- Funicular רכבת הרים תחתית מהירה שתוך 7 דקות תעיף אתכם לפסגה ותתכוננו לנוף שיגרום לכם לדמוע מאושר. הגובה המשוגע של הקרחון מאפשר לעונת הסקי בטין להימשך עד אוגוסט!
• מתלבטים לאן לגלוש? תתחילו בקשת של טין. הקשת היא אייקון שמסמל את האתר, צמוד לפסגת הAiguille Percee  יש חור ענק בסלע שאפשר לטפס אליו, להתרגש מהנוף ולגלוש ממנו כמעט לכל העיירות במרחב.
• La lagon - פארק מים עצום המשתרע על פני שטח של 5,000 מטרים, וכולל אינסוף מתקני ספא מפנקים, חדר כושר מאובזר ונקודת תצפית מרהיבה על הנוף.
• Bagus cafe- אם מתחשק לכם אוכל עם טאצ' צרפתי מקומי, זה המקום בשבילכם!
• L'escale Blanche - מסעדה צרפתית אותנטית באווירה טובה, עם טעמים מופלאים!


תשתו משהו?
כל אחת מחמשת העיירות החולקות את המרחב מביאה משהו משלה, אבל le lac היא משהו מיוחד...
העיירה ציורית, כיפית, מלאת אופי, ומציעה לא מעט אפשרויות לבילוי:
• follie douce -האח הבכור של הבר מוואל טורנס, כאן הכל התחיל. מסיבות אפר'ה סקי פרועות ודי ג'ייז מופרעים שיעשו לכם שמח!
• Underground- בר באווירה בריטית נוטפת אלכוהול
• The Marmot Arms- מועדון אפר'ה סקי סוער עם הופעות חיות

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות