דברו איתנו
קבל הצעה





באנו בגלל הפיצה, נשארנו בזכות השלג

הדיבור על הנוף שלו הולך לפניו ולא מעט גולשים מכתירים אותו כ- "אתר הסקי היפה בעולם", אבל החיים כבר לימדו אותנו שיופי זה לא הכל... אז מה בכל זאת הופך את סלה רונדה האיטלקי לאחד מאתרי הסקי האירופים הכי מבוקשים? אספנו 5 תשובות טובות.

 

 

1.

523 ק"מ של מסלולים מחוברים!
בסלה רונדה מחכה לכם מרחב גלישה עצום הכולל 1,200 ק"מ של מסלולים מושלגים, מתוכם 523 ק"מ מחוברים. מי שגלש אי פעם בחייו יודע ש 523 ק"מ זה המוווון! וכשהם מגיעים בחיבור ישיר אחד לשני שמספק תחושה של גלישה זורמת ואינסופית, יש סיכוי שתצבטו את עצמכם כדי לוודא שאתם לא בגן עדן...

במרחב הגלישה הזה אף פעם לא משעמם: תמצאו כאן אוף פיסטים מדהימים, מסלולים מגוונים לרמות שונות, מסלול המקיף 4 מצוקים, סנופארקים מאתגרים, ממוצע של 5 ימי שמש בשבוע, ונופים שיספקו לכם חומר לסטוריז מנצחים!

sella ronda

2.

שלג כ-ל השנה!
עונת הגלישה באתר הסקי סלה רונדה נמשכת בד"כ עד תחילת אפריל. אבל בקרחון מרמולדה- ההר הגבוה ביותר בדולומיטים יורד שלג כל השנה! פסגת המרמולדה מגיעה ל-3,250 מ' – שם, במקום בו אפשר כמעט לגעת בעננים, הטמפרטורות נמוכות גם ביולי אוגוסט ומאפשרות לגנוב יום של גלישת סקי אפילו בזמן חופשת הקיץ המשפחתית בדולומיטיים.

במהלך עונת הסקי יחכו לכם על הקרחון אופפיסטים חלומיים, מסלולים אדומים ושחורים מאתגרים ומהנק' הכי גבוהה יוצא מסלול באורך 12 ק״מ שייקח אתכם עד לעמק ויספק לכם נוף מדהים לאורך כל הדרך.

 

3.

המסלול המעגלי
לא מדובר בהמלצה אלא במסלול חובה! המסלול המעגלי בסלה רונדה הוא ה-אטרקציה במרחב! מסלול של 40 ק"מ המקיף את כל 4 העמקים במרחב, במסלולים שמתאימים לכל הרמות. גלשו עם כיוון השעון או נגדו, כך או כך זה ייקח לכם בערך 4 וחצי שעות ויפתיע אתכם בכל רגע מחדש. סמנו וי על המסלול המעגלי בימים הראשונים של החופשה, כך תוכלו להכיר את הסביבה ולתכנן את ההמשך.

גולש סנובורד בסלה רונדה

4.

חמישה סנופארקים!
אז מה היה לנו? 1200 ק"מ של מסלולים, מתוכם 523 מחוברים, קרחון שיורד בו שלג כל השנה ונופים מטורפים! מדהים הא? חכו, זה עוד לא הסוף-

חובבי האדרנלין ימצאו לצד רוב המסלולים אופפיסטים מאתגרים שהופכים את כל החוויה בתולית ומרהיבה אפילו יותר, וגם-

לא פחות מ-5 סנופארקים ברמות שונות, עם מתקנים שונים ואטרקציות משתנות. אנחנו כמובן ממליצים לבקר בכולם, אבל אם יש אחד שפשוט אסור לוותר עליו זה סנופארק val gardena . גלשו על המסלול הכתום מתחת לרכבל מספר 51, ותגיעו לגן עדן של מתקנים ופעלולים למתחילים, משפחות, גולשים מנוסים ואפילו למי שהדופק שלו אף פעם לא מהיר מדי.

5.

ה-  QC TERMO DOLOMITI

אחרי שגלשתם, התרגשתם, קפצתם, העזתם והתנסיתם- אתם חייבים גם לנוח... אז סלה רונדה מציעה לכם לקחת גם את הפינוק לאקסטרים! גלשו (או עלו על מונית) לעיירה פוצה די פאסה ובקרו ב- QC TERMO DOLOMITI מרכז ספא יוקרתי בסטנדרטים שיפילו לכם את הלסת.

במרכז אינסוף מתקני פינוק: בריכה חיצונית מחוממת, סאונה וג'קוזי על השלג, חדרי מרגוע, בופה ארוחות עשיר ואווירה ממכרת. אל תפספסו!

ספא QC בסלה רונדה

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות