דברו איתנו
קבל הצעה





נפגש באמצע!

חופשות סקי מראשון עד חמישי

טיסה קצרה, 4 ימי גלישה מלאים וחזרה הביתה לסופ"ש – בדיוק בזמן לנשימה עמוקה רגע לפני שהשגרה נוחתת עלינו בחזרה. חופשת ראשון-חמישי היא טרנד לוהט שהפך למיינסטרים. לגמרי בצדק.
  
יש אנשים כאלה- אנשי האמצע. אלה ששותים פיינט כי חצי גדול להם ושליש קטן להם,
אלה שאוכלים בורגר 250 ולובשים מידה M. זה הזמן לזעוק את זעקתם- גם לאנשי האמצע מגיעה חופשת סקי! אז בדיוק בשביל מי שחופשת סופ"ש לא מספיקה לו, וחופשת שבוע לא נוחה לו, נולדה חופשת ראשון עד חמישי שמבטיחה 4 ימי גלישה מלאים, טיסות קצרות ונחיתה רכה בחזרה- ישירות לסופ"ש:

יום ראשון- המראה מנתב"ג בשעות הערב
יום שני- יום גלישה מלא
יום שלישי- יום גלישה מלא
יום רביעי- יום גלישה מלא
יום חמישי- יום גלישה מלא ועזיבה בלילה
(בבנסקו- גלישה עד הצהריים ועזיבה בערב)



אמצ"ש על השלג, סופ"ש בבית
יש משהו בשבת ישראלית שאי אפשר להתחרות בו- האווירה השקטה ברחובות, המשפחות שמתרכזות יחד סביב אותו שולחן, השירים הרגועים ברדיו והמנוחה הזאת שכולנו עובדים קשה לקראתה כל השבוע. חופשת סקי מראשון עד חמישי מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות- לקרוע את המסלולים המושלגים באמצע השבוע, ולהגיע הביתה בדיוק בזמן לשבת עם המשפחה.


לאן טסים?
חופשת ראשון-חמישי בבנסקו, בולגריה:
4 ימים באתר הסקי הגדול בבולגריה יספיקו לכם כדי להבין שאתם חייבים לחזור לכאן! בנסקו היא מיקס של שלג, חיי לילה, מסעדות, מלונות ספא, טברנות, קזינו, אטרקציות לכל המשפחה ואווירה מושלמת לכל הרכב שתבחרו! 20 המסלולים המגוונים שלו המתפרשים על יותר מ- 70 ק"מ ומגיעים עד לגובה של 2,600 מ', מתוחזקים בצורה הטובה ביותר ומציעים מענה לכל הרמות.

חופשת ראשון-חמישי בגודאורי, גאורגיה:
רק שעתיים וחצי נסיעה יובילו אתכם לאתר בוטיק אינטימי ומפתיע. הוא מצליח לטפס לגובה גבוה יותר מוואל טורנס (3276 מ'!) ולרדת למחירים זולים יותר מבנסקו (ארוחה ב-15₪!), מבטיח מלונות מעולים עם גישת ski in\out ישירה, מערכת מעליות חדשה מהמתקדמות בעולם ושמש מלטפת שתעשה לכם חשק להרים את הראש לשמיים ולצרוח "גודאורי!!!! איפה היית עד היום?!?" (אבל רק חשק כן?! אחר כך אומרים שהישראלים קולניים וזה… עזבו אתכם.)   

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות