דברו איתנו
קבל הצעה





איביזה של האלפים

תכנון חופשת סקי תמיד נפתח באותה התלבטות – האם לבחור באתר סקי שמציע חיי לילה סוערים, או באתר שידוע במרחבי הגלישה המשובחים שלו? אז תנו לנו לחסוך לכם את ההתלבטות, פשוט בחרו באישגל. השילוב המושלם בין שתי האופציות, הוא רק ההתחלה...

יש משהו באתרי הסקי האוסטרים שכולנו אוהבים לאהוב... הנופים המטורפים, העיירות הציוריות, מרחבי הגלישה האיכותיים, השירות המסור וסצנת חיי לילה שאין לה מתחרים, כובשים את ליבם של קהל הגולשים שנה אחר שנה, ומשאירים את אוסטריה בראש רשימת היעדים המבוקשים.

אז למה דווקא אישגל?
במשך עשורים רבים אישגל היה אתר סודי כמעט. פנינה שמורה של תיירים מאוסטריה וגרמניה ששמרו בקנאות על האתר המופלא הזה רק לעצמם. אלא שלפני 20 שנה הגיע השינוי המיוחל, והאתר פתח את שעריו לתיירים מכל העולם.
המסתורין לא מספיק לכם? סיפורי סלבס בטוח יעשו את העבודה:
בשנת 1995 הזמינו האישגלים את אלטון ג'ון לערוך קונצרט "סוף עונה" על פסגת ההר. תפאורת האלפים האוסטריים, מזג האוויר המדויק והאווירה המשוחררת של אישגל, גרמו לביקוש מטורף ומשם, האגדה התחילה. החל מאותה שנה, (ועד היום) מתנהלת באישגל מסורת של הופעות בפתיחה ובסיום העונה, וכשאנחנו אומרים הופעות אנחנו מתכוונים לבוב דילן, טינה טרנר, בון ג'ובי, סטינג, פיטר גבריאל, אלאניס מוריסט, פינק, קיילי מינו, דיפ פרפל, רובי וויליאמס, דיאנה רוס, רוד סטיוארט, אלישיה קיז, ריהאנה, קייטי פרי ועוד.


מרחב הגלישה
אבל עם כל הכבוד לאלטון ג'ון ובוב דילן, בסופו של דבר, רוב האנשים שנוסעים לחופשת סקי מתעניינים בשלג. והשלג של אישגל הוא לא בונוס, הוא הדבר האמתי.
מרחב הגלישה של אישגל  (Silveretta Arena) כולל 238 ק"מ של מסלולים החוצים את אוסטריה ושווייץ בסקי פס אחד ומאפשרים בקלות להעביר בהם שבוע שלם מבלי לחזור על אותו מסלול פעמיים.
המסלולים, רובם ככולם, נמצאים בגובה של יותר מ-2,000 מטר,  ומבטיחים עונת סקי ארוכה מנובמבר ועד מאי, שלג איכותי במיוחד, מסלולים ואתגרים לכל רמות הגלישה, אוף פיסטים בכמויות, סנופארק עם מזרן אימונים מתנפח וכיסוי של 1,100 תותחי שלג שלרוב בכלל אין בהם צורך...



אקסטרים
הסנופארק באישגל הוא אחד הגדולים בעולם וחלומו הרטוב של כל גולש פריסטייל. יש בו אינספור מתקנים ומקפצות, ואפילו מזרן אימונים מתנפח למי שרוצה לאתגר את עצמו עם הקפיצות הכי מטורפות שאפשר להעלות על הדעת מבלי לחשוש ליפול.

תשתיות
כעיירה אקסקלוסיבית עם נופך ייחודי ביחס לאתרי סקי באוסטריה, אישגל לא מסתפקת בנתוניה הטבעיים, והשקיעה בעשור החולף 225 מיליון אירו בתשתיות: רכבלים מהירים ומחוממים, תותחי שלג לכיסוי 80% מהמסלולים, 36 חתולי שלג שדואגים לתחזוקת מסלולים וגולת הכותרת - מעלית הפארדאטשגרט (Pardatschgratbahn) החדשה המשנעת כ-2800 גולשים מדי שעה ממרכז העיירה ועד לפסגה בגובה 2,620 מ׳ בתשע דקות בלבד!

שופינג
אוהבי הקניות שבינינו לא ייאלצו לבחור בין יום גלישה ליום שופינג, כי מסלול מספר 80, או בשמו האוסטרי-Duty Free Run , ייקח אתכם מפסגת Palinkopf שגובהה 2,864 מטר, במסלול חלומי של 8 ק״מ אל עיירת השופינג השווייצרית סמנאון (Samnaun) בה כל החנויות פטורות ממס.
העיירה נמצאת מעבר לגבול אבל ממש לא מצריכה דרכון, רק כרטיס אשראי ותרמיל למלא בו את כל המותגים שתקנו.

חיי לילה
עיירת הסקי האוסטרית מבטיחה לכם שתי חופשות באותו המחיר. האחת- חופשת סקי והשנייה- חופשת בילויים ללא הפסקה שתגרום לכם להסכים עם התואר שקיבלה - "איביזה של האלפים".

אישגל מגישה לגולשיה את חיי הלילה הכי סוערים באירופה עם למעלה מ-45 ברים, בתי קפה, מסיבות ומועדונים הנפתחים בשעות הצהריים ופועלים עד השעות הקטנות של הלילה.

לסיכום 
אישגל הוא הפרמיום של חופשות הסקי – הסלוגן ״Relax if you can״ שבחר לעצמו האתר, בהחלט הולם את הקצב המסחרר והאפשרויות הבלתי נגמרות שהוא מציע בכל התחומים: מסלולים מטופחים, פאודר חלומי, רכבלים מחוממים, מעליות מהירות, תחזוקת שלג שוטפת, חוויית גלישה מהמעלה הראשונה וסצנת בילויים בלתי נשכחת שיהיה לכם קשה לזכור...

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות