דברו איתנו
קבל הצעה





טיפים לסקי בבולגריה

כל הטיפים לטיול סקי מוצלח בבולגריה

כדי למצות את המיטב מחופשת הסקי שלכם בבנסקו, אתר הסקי הטוב בבולגריה, כדאי להגיע מוכנים. אספנו עבורכם כמה המלצות וטיפים לסקי בבולגריה.

איפה הכי טוב לעשות סקי בבולגריה?
אתר הסקי בנסקו הוא הגדול והמתקדם יותר בבולגריה. באתר יש מגוון נאה של מסלולים לכל הרמות, וכל אחד ימצא כאן את מבוקשו. מי שרוצה לאתגר את עצמו – שיעלה על מסלול מספר 9 ויקבל שחור ברמה גבוהה.

איך מתכננים חופשת סקי בבולגריה?
מומלץ להסתמך על עזרתם של מומחים, שיסייעו לכם לתפור חופשת סקי עם כל המרכיבים החשובים: טיסות, העברות, מלונות נוחים ואיכותיים, סקי-פס, השכרת ציוד, ביטוח ועוד. מומחי הסקי של SkiDeal ישמחו לסייע לכם.

איך אפשר להתמצא באתר?
בנסקו הוא אתר קל להתמצאות. דאגו להצטייד במפה של האתר, ובכל שאלה או בעיה – פנו למלווה SkiDeal  באתר.

מתי הכי טוב להתחיל את יום הגלישה?
מי שמקדים – נהנה יותר. המלווים של SkiDeal בבנסקו ממליצים להגיע למעליות לפני השעה 9:00, כדי שיהיו לכם יותר שעות על המסלולים, וגם כדי להימנע מעומס הגולשים שפותחים את היום באתר לאחר מכן.

מהן האטרקציות המומלצות בנוסף לגלישה?

אופנועי שלג – צאו לנסיעה במרחבים המישוריים. במשך כשעה של סיור תוכלו להתרשם מהנופים המרהיבים, ומכלי הרכב הייחודי והעוצמתי.

לעלות לפסגת ההר – עלו לנקודה הגבוהה ביותר באתר, בגובה 2,600 מ'. כאן תעצרו לכמה רגעים ופשוט השקיפו על העיירה שניצבת למטה בשלווה. למיטיבי הלכת – יש אפשרות לטפס לנקודה גבוהה אף יותר, שם גם תמצאו אזור אוף-פיסט מדהים (לחובבי האקסטרים והגולשים המנוסים בלבד).

מנצחי רחיפה - צאו לסיבוב אווירי מפסגת ההר שמעל העיירה. הריחוף נעשה בעודכם קשורים היטב למדריך מנוסה (ריחוף טנדם). הבטחה שלנו: מלמעלה – הנופים הלבנים האינסופיים ייראו לכם לגמרי אחרת.

טיול דיג בנהרות - באזור הפארק הלאומי פירין יש אגם מלאכותי המיועד לדיג, ושלל נקודות שבהן תוכלו לדוג לאורך הנהרות. דאגו לעשות זאת במקום מוסדר, וצאו לדיג רק לאחר שקיבלתם היתר מיוחד (תמורת תשלום צנוע). מומלץ לשכור את שירותיו של מדריך, שיעשה לכם סיור באזור בנוסף לדיג.

איפה האפר'סקי הכי לוהט?

המלווים של SkiDeal בבנסקו מספרים שעיקר מוקדי הבילוי מתפתחים בשנים האחרונות בצפון העיירה, בקרבת הגונדולה. אלה כמה מהמקומות החמים בעיירה:

The Club –  אחד המקומות השמחים והיוקרתיים באזור העיר העתיקה של בנסקו. המועדון הזה פותח את שעריו מדי ערב ב-23:00 והוא יחזיק אתכם על הרגליים עם מוסיקה, תאורה משוכללת והופעות עד 6:00 למחרת.

Irish Pub - הבר האירי המשובח ב -Sport Hotel. מומלץ להתחיל כאן את סבב הבילויים על כוס בירה לאחר ארוחת הערב – ולזרום הלאה. תוכלו לנסות גם את ערבי הקריוקי המשעשעים של הבר. נראה אתכם שרים אחרי כמה בירות.

Happy End - מועדון מעוצב באווירה חמימה שנוטפת 'קוליות' המשקפת את באי המקום. הבירה נשפכת כמו מים, הקהל שמח וטוב לב וההנאה מובטחת. במהלך השבוע יש כאן הופעות חיות שממשיכות עם עליית דיג'יי להמשך מסיבה אל תוך הלילה.

Oxygen – אחד המועדונים הגדולים בעיר, שמציע מוזיקה אלקטרונית משובחת ומסיבות שנמשכות עד 5:00 בבוקר. המועדון מארח דיג'יים שונים לאורך השבוע, וזה לגמרי המקום לשתות ולרקוד בו כמו שצריך.

Amigo Bar - אחד הברים הפופולריים במרכז העיירה. הוא מושך אליו את גולשי הסקי והסנובורד להתמנגלות עם קוקטיילים משובחים ואווירה שמחה. כמעט כל ערב אפשר ליהנות כאן מהופעות חיות.


 

מה כדאי לקנות בחופשת הסקי?
המטבע הבולגרי – לב (лев) – מאפשר לכם לבלות ולצאת לקניות בלי לקרוע את הכיס. המרה לשקלים תראה לכם במרבית המקרים שעשיתם עיסקה כדאית. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם מלווהSkiDeal  שמכיר מקרוב את החנויות הכדאיות והדילים המשתלמים.

איפה כדאי לעשות שופינג?
צאו לשוטט בחלקים העתיקים של בנסקו ובמדרחוב שלה. בימי ראשון יש בעיר העתיקה שוק תוסס משעות הבוקר עד אחה"צ: דוכני אוכל, מזכרות, ושלל פריטים אותנטיים מקומיים. באזור העיר העתיקה תוכלו למצוא גם שלל מסעדות מתמחות בבישול מקומי מסורתי. אל תשכחו לקנח במשקה המקומי צויקה (ואחותה המחוזקת – ראקיה).

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות