דברו איתנו
קבל הצעה





טין – כששלג ואקסטרים מתערבבים ביחד

חשבנו שכולם אוהבים את צרפת בזכות הבגאטים והגבינות, אבל אז הגענו לטין וגילינו ממלכה של אקסטרים, בילויים, אטרקציות ושלג. וואוו כמה שלג...

הדיבור על טין סובב בעיקר סביב שטחי פרירייד מטורפים, מסלולים מאתגרים, אופפיסטים מכל כיוון, מקפצות מופרעות ופסגות אינסופיות. אבל האמת היא, שטין היא כמו תפריט מסעדה מהניינטיז- יש בה הכל מהכל וכל אחד יכול למצוא בה את מה שהוא אוהב.

מרחב הגלישה
אחד ממרחבי הגלישה המרשימים באירופה - tignes val d'isere, הוא מיזוג עם העיירה השכנה ואל דיזר.
המרחב כולל-300 ק״מ של מסלולים מחוברים, 150 פסגות מושלגות, תשתיות מצוינות, 96 רכבלים וגונדולות, 8 מעליות חינמיות, סנופארק מטורף ורכבת הרים תחתית שתיקח אתכם אל קרחון Grande Motte בגובה 3,456 מטר, ממנו אפשר לראות כמעט כל פסגה באירופה וליהנות משלג לפחות עד אוגוסט!

מתחילים? במרחב הגלישה הזה מחכים לכם 22 מסלולים ירוקים ועוד 61 כחולים ידידותיים שיעזרו לכם ללמוד ולתרגל את הגלישה בכיף וסנופארק קטן עם אפשרות להתנסות ולנחות על כרית ענקית.
חובבי אקסטרים? הגעתם הביתה. שטחי פאודר בתוליים, מרחבי פרירייד ענקיים, המון מסלולים בגובה של יותר מ- 2ף500 מ' וסנופארק פרוע עם אינספור מתקנים.

המלצות גלישה:
- עלו על ה- Funicular: רכבת הרים תחתית מהירה שתוך 7 דקות תעיף אתכם לפסגת קרחון Grande Motte ב- 3,456 מ'! תתכוננו לנוף של 360 מעלות של שלג צחור שיגרום לכם          לשפשף עיניים כדי להאמין שזה אמיתי!
- הקשת של טין היא אייקון שמסמל את האתר. צמוד לפסגת הAiguille Percee יש חור ענק בסלע שאפשר לטפס אליו, להתרגש מהנוף ולגלוש ממנו כמעט לכל העיירות במרחב.

מבט אל עיירת הסקי

LE LAC
את מרחב הגלישה חולקות 5 עיירות שונות. Le Lavachet, Val claret ו-le lac שוכנות בגובה 2,100 מ' ורוב המסלולים יוצאים וחוזרים אליהן. הכפר les boisses שוכן בגובה 1,800 מ', והכפר les brevieres שוכן בגובה 1,550 מ'.
כל אחת מהן מביאה משהו משלה, אבל le lac היא משהו מיוחד...
היא ציורית וניצבת על גדות אגם קפוא, כיפית ועמוסה באטרקציות, נוטפת אופי, ומציעה מלאאא אפשרויות לבילוי:
La lagon - פארק מים עצום - 5,000 מטרים של מתקני ספא מפנקים, חדר כושר מאובזר ונקודת תצפית מרהיבה על הנוף.
- Bagus cafe: אם מתחשק לכם אוכל עם טאצ' צרפתי מקומי, זה המקום בשבילכם!
- L'escale Blanche: מסעדה צרפתית אותנטית באווירה טובה, עם טעמים מופלאים!
- follie douce: האח הבכור של ההוא מוואל טורנס, כאן הכל התחיל. מסיבות אפר'ה סקי מופרעות, צבעוניות ודי ג'ייז שירימו אתכם הכי גבוה!
- Underground: בר באווירה בריטית נוטפת אלכוהול 
- The Marmot Arms: מועדון אפר'ה סקי סוער עם הופעות חיות

וגם: צלילה באגם הקפוא, החלקה על הקרח, מצנחי רחיפה ועוד.

גולשת בטין

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות