דברו איתנו
קבל הצעה





היהלום המושלג של בולגריה

אם התעניינתם בחופשת סקי בבנסקו- אתר הסקי הגדול ביותר בבולגריה בטח שמעתם על הטברנות, הטעמים המקומיים, בתי הקזינו והאווירה הנעימה

הרשו לנו לנקות קצת אותנטיות ולהכיר לכם את הצד הנוצץ של בנסקו- זה שיגרום לכם להרגיש בחופשת VIP.
בנסקו- אתר הסקי הגדול ביותר בבולגריה ידוע כאתר שמציע הכל מהכל- מרחב גלישה קומפקטי עם 70 ק"מ של מסלולים נוחים לכל הרמות, פסגות המגיעות לגובה של 2,600 מ', מערכת מעליות מתוחזקת ומושקעת, סנופארק ידידותי, שופינג, טברנות, מרכזי ספא, ברים, מסעדות, אווירה דינמית שמתאימה לכל הרכב, ובעיקר- עלויות נמוכות שמאפשרות לטעום קצת מכל אפשרות שמציעה העיירה. אבל מעטים יודעים שבנסקו יודע לתת גם חוויית יוקרה, פאר ואירוח ברמת 5 כוכבים שנותן פייט גם לליגה של אתרי הסקי הגדולים.
כשיצאנו לחפש את הצד הנוצץ של בנסקו, השם של מלון "לאקי" הדהד, הציון שלו באתר בוקינג (9.2) הפתיע וההמלצות לא הפסיקו לזרום, אז החלטנו לבדוק במה מדובר, ספוילר- מדובר ביהלום של בנסקו!

Lucky Bansko Aparthotel SPA & Relax 5*
במרכז העיר העתיקה בבנסקו, כשנוף הפסגות המושלג מסביב, שוכן מלון הדירות והספא לאקי. צעד אחד פנימה אל הלובי של המלון גרם לנו להנהן בהסכמה עם התארים "המלון היוקרתי ביותר בעיירה" ו- "הטופ 3 בבולגריה" שנתן לו אתר tripadvisor שהוביל אותנו לכאן.
מדלפק הקבלה, דרך פינות הישיבה בלובי ועד הבר, הכל מקושט ברהיטים מזמינים, בעיצוב מודרני יוצא דופן ובאווירה יוקרתית שרק הולכת ומתעצמת ככל שנכנסים פנימה אל המלון.
במלון 115 חדרי סטודיו ודירות המשלבים בין הנוחות והעצמאות של דירה המאובזרת בכל הפרטים הקטנים, לבין פינוק ופסיליטיז של מלון- המטבח המאובזר (כיריים, מיקרוגל, תנור, מכונת קפה, כלי מטבח, טוסטר ועוד) יאפשר לכם לבשל ארוחות לעצמכם, ושירותי המלון יבטיחו לכם ניקיון יומיומי ומגוון אפשרויות (קבלה זמינה 24\7, שירות ניקיון, לובי, בר, מסעדות ועוד). נוסף למטבח, כל אחת מהיחידות כוללת חדרי רחצה עם מוצרי טיפוח צרפתיים, חלוקי רחצה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, ריהוט מעוצב, פינות ישיבה נוחות ושטיחים רכים מקיר לקיר.

גולת הכותרת של לאקי הוא מרכז הספא שהושק בשנת 2016 ומציע למעלה מ-28 אפשרויות של פינוק, בריאות, שלווה ורוגע בכניסה חופשית לאורחים: סאונות פיניות, חדר קרח, ג'קוזי, חמאם, סולאריום, חדר מלח, BioPool  (בריכת מים מטוהרים ללא כלור), בריכה רדודה לילדים, חדר כושר, חדרי מנוחה ועוד. בתוספת תשלום, תוכלו ליהנות גם ממגוון טיפולים ותרפיות, פילינג אולטרא-סאונד, מתיחות פנים וגוף בגלי רדיו, טיפולי אנטי אייג'ינג ועוד.

3 המסעדות במלון נותנות לאורחים אפשרות לבחור את הסגנון המועדף עליהם: מסעדת la bistro המגישה ארוחות בוקר וערב בטעמים קלאסיים מגוונים, מסעדת Leonardo המעוצבת בצבעוניות מעניינת עם מטבח פתוח לקהל ותפריט איטלקי מקורי, ומסעדת fondue עם מנות אלפיניות מפתיעות ומגוון תפריטי פונדו.

למרות חמשת הכוכבים הנוצצים של המלון והאווירה היוקרתית, מלון לאקי הוא אידאלי גם למשפחות- במרכז הספא יוכלו הילדים ליהנות מבריכות רדודות, מתחת לכיפת השמיים מחכה להם מתחם שעשועי מים ופארק משחקים, מועדון הילדים מציע מגוון צעצועים, פעילויות ושירותי שמרטפות בחינם לאורחים!

עונת הסקי היא ה- high season במלון, אבל לאקי מציע את שירותיו בכל עונות השנה. בקיץ מוביל המלון שלוש תכניות בלעדיות: LuckyFit – תכנית למנוחה ולירידה במשקל; LuckyKids - קייטנה ללימודי אנגלית לילדים ו- Ayurveda Clinic Lucky Bansko – תכנית לריפוי, להתחדשות ולניקוי רעלים. בנוסף, בתום עונת הגלישה המלון מציע טיולי הליכה מאורגנים בהרים ללא תשלום.

מפרט: 115 דירות מפוארות וחדרי סטודיו, לובי בר, 3 מסעדות, 5 חדרי ישיבות ואולמות כנסים, מתחם ספא עצום, פארק מים חיצוני, מועדון ילדים, חדר סקי, פארק שעשועים חיצוני לילדים
נגד: המלון לא ממוקם בלב העיירה ונקודות העניין לא נמצאות במרחק הליכה, אבל בעונת הסקי המלון מציע תחבורה חופשית אל/מ תחנת הגונדולה ושירות הסעות חינם בערב מ/אל מרכז בנסקו.
בעד: מאז 2007- השנה בה הושק המלון בכל שנה זוכה לאקי בפרס!

המחירים של חופשה במלון נוחים ומאפשרים ליהנות מחופשה בסטנדרטים של 5 כוכבים עם כל הפינוקים והתוספות בעלות שתשאיר לכם עודף לחופשה נוספת בארץ.
ובסופו של עניין, גם אם תבחרו בצדו הנוצץ של בנסקו וגם אם תבחרו בצד המבטיח עלויות נמוכות מול תמורה מפתיעה, תצליחו ליהנות מחופשה בלתי נשכחת שמבטיחה הכל מהכל!

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות