דברו איתנו
קבל הצעה





יוצאים לסקי באוסטריה

למה אוסטריה הפכה ליעד מועדף על גולשי הסקי?

למה דווקא אוסטריה, אתם שואלים?
פשוט כי אין עליה. לא בגודל העצום של אתרי הסקי, לא במלונות הספא המפנקים, לא בעיירות השוקקות והיפות ובטח ובטח לא בחיי הלילה המשוגעים שלה. עיירות הסקי באוסטריה הן הקצפת והדובדבן של עולם הסקי ולכן הן גם מושכות אליהן את פסגת הגולשים העולמית, כמו גם משפחות וקבוצות גולשים בני כל הרמות. אז איפה אתם הולכים לגלוש השנה?


בגלל ההרים: נראה שמי שחילק את אירופה למדינות שם לב לתוואי השטח, שכן אפשר לשים לב להבדל באופי הנופים בין אוסטריהאיטליה, שוויץ, ספרד וצרפת, לפחות בתחום האלפים.
בניגוד לצרפת, שם העיירות נמצאות ממש בתוך האתרים ומרחבי השלג רחבים יותר, באוסטריה ההרים גבוהים מאוד יחסית לעיירות הגלישה ומורידים שלוחות תלולות ומסועפות, ביניהן עוברים המסלולים - מפותלים, ארוכים ומגוונים. נראה שכל מסלול שונה ממשנהו, נכנס ויוצא מהשמש לצל, מהרחב לצר והיופי המיוחד הזה יוצר מעין מיסטיות כזאת ששמורה לאוסטריה ובעיקר לחבל טירול באתרים כמו סן אנטון, לך, אישגל, זאלבך, זולדן, אוברגורגל, ומאיירהופן. גם מזג האוויר הוא לרוב מיסטי ולא תמיד שמשי, יש שינויים שכיחים יותר במזג האוויר לאורך היום, מה שדווקא מוסיף ליראת ההרים המיוחדת והעניין, אותם גולשים מנוסים מחפשים. התחושה האוסטרית היא שהגעתם למגרש המשחקים של הגדולים.

בגלל חיי הלילה: האוסטרים היו הראשונים שהכניסו תוכן ממשי לתוך חיי הלילה של אתרי הסקי.
כיום זה ממש ז׳אנר בפני עצמו. פאבים, מסעדות בכל הרמות, מועדוני הרים מסורתיים עם שירי עם אוסטרים וריקודי שכונה על שולחנות העץ, ומועדוני ריקודים עירוניים עם מוזיקה אלקטרונית בועטת שמכבדים גם ערי בירה מובילות ביבשת, כל אלה ממלאים את אתרי הסקי באוסטריה.
מפעילי העיירות יודעים שבין יום גלישה למשנהו ישנן לפחות עוד עשר שעות להעסיק ולעניין את הגולשים והם עושים זאת במלוא הרצינות. החל מהשעה 15:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה, תמצאו באישגל, זאלבך, סן אנטון, זולדן, מאיירהופן ואחרים, מועדוני הרים, ריקודים ופאבים מפוצצים באלכוהול, גולשים ומוזיקה טובה, שיכניסו אופי צעיר ורענן לחופשה כולה.

בגלל הספא: מלונות הספא הטובים ביותר מחכים לכם באוסטריה.
בכלל כל מלון באוסטריה גוזר עליכם שעה ביום של פינוקי הגוף, השרירים והנשמה עם סאונות, חמאמים, ג׳קוזי ומקלחות חושניות שירפו וירפאו את אברי גופכם אחרי יום אינטנסיבי של סקי. גם מרכז הספא מהגדולים בעולם נמצא בצמוד לעיירה הטירולית זולדן. ה-AquaDome מציע שלוש בריכות תלויות באוויר ומחוממות לטמפרטורות שונות, מהן נשקף נוף עוצר נשימה של העמק וההרים, עם חמאמים ומרחבי מרגוע שבהחלט שווים ביקור. שתי העיירות אישגל ומאיירהופן נחשבות למעוז המתפנקים עם מלונות ספא מכל הסוגים והמינים, אישגל בסגנון מודרני נובורישי עתיר סטייל ומאיירהופן בסגנון הקלאסי הטוב. בשתי העיירות תשמעו בחלק מבתי הספא את הסיסמא "The Austrian Way", מפקידות הכניסה, ותדעו שעליכם להוריד את מלבושיכם ולהשוויץ בגופכם החטוב.

בגלל האוכל: מצחיק להגיד את זה כשהמתחרות שלך הן צרפת ואיטליה, ובכל זאת, האוכל הטירולי הוא לא משהו שמוצאים בכל מקום.
מדובר במתכונים עתירי טעם ושומן, שמבושלים בבישול איטי ועשויים מחומרי גלם מקומיים ואיכותיים, שיתקבלו בברכה בגופכם אך רק במהלך חופשת סקי ספורטיבית וקרירה, שתדאג לפרק אותם מהר מהרגיל. קדירות בשר, תפוחי אדמה וגבינות שמנות, וינר שניצל, אפל שטרודל. Zachertorte (טורט שוקולד וריבה) ועוד. אישגל מלאה במסעדות טירוליות טובות שכאלה ואפשר להגיד שהיא המובילה בקולינריה שבאתרי הסקי. במאיירהופן תמצאו עוד כמה מסעדות בשר טובות ואת המעדנייה המפורסמת Gasser עם מנות מכל סוגי הבשרים.

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות