דברו איתנו
קבל הצעה





מוזיאונים לאמנות מודרנית באינסברוק

אינסברוק היא מרכז תרבותי פעיל, שמושך אליו אוהבי אמנות ומטיילים רבים. שלל מוזיאונים שמציגים את העבר האוסטרי הזוהר ואת האמנות העכשווית המדהימה. בשילוב עם הנוף הטירולי, ויחד עם הצבעוניות של אינסברוק- צפוייה לכם חוויה שתגרה את כל החושים. הנה מספר המלצות על מוזיאונים ומוקדי עניין באינסברוק:

מוזיאון המדע והסאונד
מרכז מדע ומוזיאון אינטראקטיבי מדהים לכל המשפחה! היכנסו לעולם הטכנולוגי וחוו בעצמכם את ההתקדמות המדעית המרתקת. הקול והסאונד הוא המוטיב המרכזי במרכז המדעי הזה, ועדיין ישנן תערוכות קבועות שמעודדות שימוש בכל החושים.
כתובת: 
Wilhelm-Greil-Straße 23
שעות פתיחה:
שלישי -ראשון 10:00-17:00

מוזיאון סוורובסקי
עולם של יהלומים ויוקרה מבית סוורובסקי. בכל חדר במוזיאון מופיע מיצג אחר כשלכולם מכנה משותף אחד- היהלומים של סוורובסקי. אמנות סאונד, ווידאו ארט ומיצגים מרהיבים מלווים את חדרי המוזיאון, שמוכר כאחת מהאטרקציות הפופולריות בטירול, וחובה למבקרים באזור אינסברוק.
כתובת: 
Kristallweltenstraße 1
שעות פתיחה:
שני-ראשון 10:00-17:00

TAXISPALAIS לאמנות עכשווית
המוזיאון המדהים לאמנות עכשווית שמרכז יצירות של האמנים הבינלאומיים המפורסמים בעולם. המוזיאון שעומד בעיר הבירה של חבל טירול מציג תערוכות קבועות כמו גם גלריות מתחלפות עם אמנות סאונד, וידאו ארט, פיסול ואמנות פלסטית.
כתובת: 
Maria-Theresien-Straße 45
שעות פתיחה:
רביעי- ראשון 11:00-18:00

המוזיאון הוויזואלי
המוזיאון הזה יגרום לכם להסתכל על דברים אחרת! הרעיון המוביל במוזיאון הוא לבחון את החושים באמצעות אפקטים וויזואלים. נהדר לביקור עם הילדים שיהנו מתערוכות מעניינות! זה המקום להוציא תמונות מדהימות שיגרמו לכל העוקבים שלכם לקנא! 
כתובת: 
Valiergasse 15
שעות פתיחה:
שלישי- חמישי 14:00-22:00, שישי- שבת 12:00-23:00, ראשון 12:00-21:00

למידע נוסף על מוזיאונים באינסברוק

למידע נוסף על מוזיאונים היסטוריים באינסברוק

חזרה לאטרקציות קיץ באינסברוק

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות