דברו איתנו
קבל הצעה





גלישה במעלה הנהר

לגלוש נגד הזרם - רק באינסברוק! אם אתם שרוטים על גלישה, מכורים לוויקבורד ובכלל- לא נגעתם בגלשן מעולם אבל בעד הרפתקאות חדשות ומרגשות. אתם תתחברו לסירת מנוע שתטיס אתכם במעלה הזרם ולאורך הנהר של אינסברוק. הגלשן רחב ומלא נפח כך שהגלישה תהיה חלקה ומהנה. מזל שהגעתם לאינסברוק! כי כזה דבר לא תחוו בשום מקום אחר.

גולשים רדיקלים או בדייט ראשון עם הגלשן? חובבי גלים אבל גם אוהבים מים רגועים? מעולה! נהר Inn החוצה את אינסברוק הוא ביקור חובה. כשתחזרו הביתה ותספרו לכולם שגלשתם בנהר- גם המתחילים וגם הגולשים המנוסים ביותר יתנו לכם כבוד! 
UP STREAM SURFING היא מערכת ירוקה וידידותית לסביבה. היא בנויה כך שאתם אוחזים בכבל ארוך שנמתח מגשר מעל הנהר. התנועה שלכם נובעת מאחיזה בחבל וזרם הנהר, כך שאין שום שימוש בדלק או מזהמים אחרים בזמן שתגלשו.  

גלישה במעלה הנהר פחות תתאים לילדים הקטנטנים, אבל בהחלט תדליק את המבוגרים הצעירים שבמשפחה. הפעילות מתאימה לבני 16 ומעלה בגלל האתגר שמצריך כח וסבילות. ועדיין, מדובר בפעילות בטוחה. בכל רגע נתון צוות המדריכים המקצועי של מועדון הגלישה ילוו אתכם במסע במעלה הנהר. בנוסף, תקבלו קסדה וחליפת גלישה שישמרו עליכם היטב. ישנן מספר אופציות עבור הפעילות שמתאימות ליחדים כמו גם לקבוצות. שיעור של שעה וחצי מתאים למי שצריך זמן להתרגל למים, לחתור קצת ולהכיר את מערכת הגלישה. בהמשך, שיעור קבוצתי עם החברים והמשפחה יהיה כיף לא נורמלי! השיעור הזה מתאים למי שיש ניסיון, גם אם מועט מאוד, בגלישת גלים או וויקבורד. 

מידע נוסף:
כתובת:
Kranebitter Allee 202, Innsbruck, in front of the beach cafe


שעות פתיחה:
10:00-20:00
יש לקבוע שיעור מראש!

מחירון:
שיעור הכרות של שעה וחצי: 39
קורס קבוצתי: 59
המחירון מעודכן על פי האתר הרשמי של UP STREAM SURFING, וכפופים אך ורק ל-UP STREAM SURFING! 

הערות:
הפעילות זמינה לגילאי 16 ומעלה.
ניתן לקבוע שיעור קבוצתי עבור עד 7 משתתפים. 
יש להגיע עם בגד ים. 

חזרה לאטרקציות קיץ באינסברוק ובאזור

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות