דברו איתנו
קבל הצעה





מוזיאונים בזלצבורג

עיר הבירה המפוארת של חבל זלצבורג היא מרכז תרבותי וותיק ועשיר. בעיר שלל מוזיאונים מרתקים. החל מההיסטוריה של האיזור ועד אמנות עכשווית חוצה גבולות! אתם לא צריכים להיות חובבי תרבות ואמנות כדי להנות מהפלאות והיופי של זלצבורג.

הנה מספר המלצות על מוזיאונים ומוקדי עניין בעיר זלצבורג:

מוזיאון זלצבורג ומוזיאון פנורמה

מוזיאון עטור פרסים ומוקד עלייה לרגל לאוהבי תרבות אירופאית. מלבד אוסף אמנות נרחב ומרשים, המוזיאון מתגאה בהישגים של אנשי זלצבורג בתחומי המדע, מוסיקה, תרבות וספרות ומציג את עבודותיהם המפורסמות ביותר. מלבד האוספים ההיסטוריים הקבועים, המוזיאון מתחבר למוזיאון הפנורמה שמוקדש כולו לאמנות וחפצים עתיקים שנמצאו בעיר זלצבורג ובאיזור.

מוזיאון Rupertinum לאמנות עכשווית 

המוזיאון לאמנות עכשווית נבנה בעיר העתיקה של זלצבורג, ולכן משלב בצורה מיוחדת את העבר עם ההווה. במוזיאון תצוגות קבועות של האמנים המובילים בסצנה הבינלאומית בנוסף לתערוכות מתחלפות. המבנה מעוצב בצורה מרשימה ומיוחדת, על פסגה גבוהה עם נוף פנורמי על העיר. 

מוזיאון זלצבורג לאמנות מודרנית 

במוזיאון יוצא מן הכלל לצילום ואמנות גראפית ששוכן בבניין עתיק בלב זלצבורג. המוזיאון עבר מספר שינויים במהלך השנים, והפך להיכל יצירות צילום. במוזיאון תמצאו את האוסף הפרטי של עבודות צילום באוסטריה. 

מוזיאון הצעצועים 

גם לילדודס מגיע לחוות ולספוג תרבות! מוזיאון הצעצועים יחשוף בפניכם אוסף מדהים של צעצועי ענתיקה יוקרתיים. אבל בשונה מכל מוזיאון אחר- הפעם אתם מוזמנים לגעת, להרגיש, ולשחק עם הצעצועים! לנהוג במכוניות צעצוע, לרדת מהקומה השנייה לראשונה עם מגלשה, או פשוט לשחק בבובות- הכל אפשרי. מותר ורצוי לגעת, לשחק ולהנות!

מוזיאון הטבע והטכנולוגיה של זלצבורג

ההיסטוריה זלצבורג העתיקה מרשימה ומפוארת. באזור העיר התגלו שרידים פרה היסטוריים מרתקים ושמורים היטב וכעת הם מוצגים בפניכם. גילוי של שלדי דינוזאורים שהתהלכו פעם על פני האדמה והטבע שמקיף את האזור הופכים את החוויה המהנה גם ללימודית. המוזיאון מתגאה במתחם הטכנולוגי המציג את הישגי המדע ופלאי הטכנולוגיה בתצוגות אינטראקטיביות ומיוחדות. וודאו ללמוד גם על גוף האדם באזור שכולו מוקדש לאנטומיה. תערוכה מיוחדת על המוח, האינטילגנציה והרגש, תוצג עד 2022- מומלצת במיוחד!

מוזיאון DomQuartier

יופייה של זלצבורג נמשך מעידן הבארוק המהודר ומלא הרגש. העיצוב מרשים, צבעוני ומנקר עיניים. הדום קורטייר הוא אחוזה שבעברה השתייכה לנסיך אציל וכיום משמשת כמוזיאון. אתם מוזמנים להצטרף לסיור במקום ולעבור בין החדרים שכיום מארחים את מיטב היצירות של אמנות הבארוק, כמו גם אוסף פרטי של מנזר מפואר שהיה פעם במקום.

מוזיאונים באזור זלצבורג וקפרון

אזור זלצבורג, קפרון וצל אם זי בפרט, מלאים בהיסטוריה טירולית מפוארת. ישנם מספר מוזיאונים ששווה לבקר בהם ולראות את התרבות המקומית המיוחדת.

לקריאה על מוזיאונים נוספים באזור זלצבורג וקפרון 

חזרה לאטרקציות קיץ בזלצבורג

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות