דברו איתנו
קבל הצעה





ציוד מומלץ לציבור הדתי

חלק גדול מהציבור הישראלי, לרבות דתיים ושומרי מסורת, נוהג לנסוע לטיול בחו"ל או לנופש, לפחות מפעם לפעם. לפני היציאה, חשוב מאוד להתארגן על אריזה מסודרת של ציוד ופריטים חשובים, שלא תמיד קל למצוא בארץ היעד.

בסקירה הקרובה נפרט בקצרה אודות הציוד המומלץ לטיולים בחו"ל לציבור הדתי והמסורתי>>>
חשוב לשים לב שיש מדינות ואזורים שבהם קל יחסית למצוא אוכל כשר או ציוד אחר כגון נרות שבת. לעומת זאת, יש מקומות שבהם לא ניתן לסמוך על הימצאות פריטים כאלה בזמינות גבוהה. 

Skideal Val Thorens-5788

  • לחם – יש עדיין הסבורים בטעות שקל מאוד למצוא לחם כשר – בכל מקום בעולם. למעשה, אפילו לחם שעל פי מרכיביו אמור להיות כשר, בהחלט יתכן שנאפה בתנור ביחד עם מאפים בלתי כשרים (כאלה שכוללים שומן מן החי, למשל) או חלילה נאפה בשבת. לכן, חשוב מאוד להצטייד בכמות מספקת של ככרות לחם, לפחות למספר ימים.

  • נרות ויין לקידוש – במידה ושוהים בחו"ל בערב שבת, כדאי להכין יין לקידוש ולהבדלה. גם נרות כדאי מאוד להביא, בכמות מספקת על פי משך השהות בארץ היעד. לנרות אין נפח או משקל רציני כך שמומלץ לארוז להיות מוכנים.

  • ספרי תפילה וקודש וספרי עיון – סידור תפילות וחומש וכן גם תהילים. מומלץ להצטייד גם בספר עיון כדי להעביר את הזמן, במידת הצורך.

  • כלי בישול – אביזרים לבישול צריך לקחת בהתאם לצורך, למספר הנוסעים ולמשך השהות בנופש. בין היתר יש להביא פלטת חימום, כף חשמלית, סירים, מחבתות, כלים חד פעמיים, פותחן. כל אלו יהפכו את החופש לנוח ולכם יספקו נחת.

  • ביגוד על פי העונה ומשך הנסיעה – יש לשים במזוודה גם בגדי שבת וחג, וכמובן בגדי יום יום על פי מזג האוויר בארץ היעד. פיז'מה ונעלי בית חשובים מאוד וכן גם כובע רחב שוליים במדינות חמות.

  • מזון על פי הצורך – מומלץ לקחת לפחות כמה מנות חמות, להכנה מידית בתוספת מים חמים. ככלל, ניתן לקחת מזון עד הגבלת המשקל ולכן מוצרים שאין בעיה בכשרות (כגון פירות וירקות) לא מומלץ להביא מהארץ, הם לשמחתנו נמצאים וזמינים גם מעבר לים.

  • אמצעי תשלום – כרטיסי אשראי בינלאומיים, כסף מזומן (בתוך חגורת כסף מוצפנת), המחאות נוסעים.

    בנוסף, יש להצטייד בכלי רחצה, מכונת גילוח, דאודורנט, משחת שיניים, מכשיר טלפון נייד, שעון מעורר, תרופות מרשם ותרופות בסיסיות ללא מרשם (לכאב בטן, לכאב גרון, צרבת וכדומה), דרכון, רשימה של אתרים חשובים, כתובות של בתי חב"ד ובתי כנסת מספרי טלפון לחירום וכדומה.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות