דברו איתנו
קבל הצעה





דידי הררי על ההר

צפו בדידי הררי גולש סקי

הוא יוצא לסקי עם חברים טובים או עם בתו הבכורה, הוא ניסה סנובורד אבל חזר למגלשיים, ופיטר גבריאל ישן ממש קומה מעליו. סיפורו של הגולש הכי מצחיק ברדיו, והשדרן הכי גולש שיש.

דידי הררי, שדרן הרדיו האגדי של "דידי לוקאלי". חובב סקי מושבע שבשנים האחרונות כמעט לא מחמיץ אף עונה.

פז"מ על השלג: 8 שנים.

למה סקי? "זה מה שאני יודע וככה אני הכי נהנה. אני מכור לשקט הפסטורלי הזה על הפסגות ולצליל ה-Voosh Voosh הנעים שנוצר במפגש בין המגלשיים לשלג בירידות. מי שלא חווה את זה, לא יכול להבין את התחושה ואת ההתמכרות. בעבר שקלתי לעבור לסנובורד, אבל אחרי יומיים מתישים של הדרכות – החלטתי לחזור למקורות, להתמיד במה שאני יודע, ולא לבזבז רגע נוסף של הנאה צרופה על ההר".

אופי גלישה: "בהתחלה הייתי מתאמץ ומתרסק וחוזר הביתה צולע, אז החלטתי שלא באתי לריב עם אף אחד - ומאז אני גולש כדי ליהנות".

האתרים שלא אשכח: " סקי באיטליה - בגלל האוכל, בגלל האתרים היפים, ובגלל הפינוקים: הספא במלון, הבארים, המסעדות הטובות והמלונות האיכותיים. אני מאוד אוהב אתרים עם מסלולים רחבים וארוכים, שמובילים לכל מיני פינות יפות שאפשר לעצור בהן, עם נופים יפים. לפני שנתיים הייתי בסלה רונדה (Sella Ronda) והיה נפלא. לפני זה הייתי גם בכפר קטן וחמוד בשם La villa עם יופי של אתר, וגם בואל-גרדנה".

מה התוכניות לעונה הקרובה? "בשנה שעברה אבא שלי נפטר ולכן לא טסתי. השנה אני מקווה לטוס לאן שהאצולה האיטלקית נוהגת לטוס, ל מדונה די קמפיליו (Madonna Di Campilgio), שהוא אתר מהמם ויוקרתי".

מי הפרטנרים לחופשות סקי? "אני גולש עם חברים קבועים, עם האמרגן שלי בני מנשה ודני אריאל, חבר טוב ובעל חברת הסאונד שאיתה אני עובד. אני גם טס עם הבת שלי, אבישג".

גלישה משפחתית"הבת האמצעית שלי, אבישג, היא גולשת סנובורד ומתגייסת השנה. לבת-מצווה שלה היא ביקשה שניסע שנינו, והיינו ב-Cervinia רק אני והיא.

פינוקים על הדרך: "בכפר canazei שצמוד לסלה-רונדה יש מסעדת בשרים מעולה, עם מרק גולאש מ-ד-ה-י-ם וחם עם חתיכת סטייק שנותנת לך את כל הכוחות שאתה צריך כדי לעלות שוב על ההר. ב-Cervinia יש את מלון Hermitage היוקרתי והמדהים שהזמנו די במקרה. גיליתי שבחדר לידי ישן סטפאנו גבאנה מ"דולצ'ה וגבאנה", שבא לנפוש עם חמישה ילדים צעירים. הזמר פיטר גבריאל היה בחדר מעליי ועד היום אנחנו צוחקים שהוא בטח מתפאר בזה שדידי הררי היה בחדר מתחתיו".

המזכרת הכי טובה: "קניתי כובע נפאלי מיוחד, שבחלקו העליון יש שערות לבנות שמבצבצות החוצה. אני מאוד מבסוט ממנו, זה תענוג אמיתי".

טיפ של אלופים: "גולשים חדשים חייבים לקחת הדרכות! זה לא גולני, גם לא צנחנים. צריך לקבל הדרכה נכונה, ואחריה הכל יעבוד פיקס. העיקר – ליהנות והרבה".

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות