דברו איתנו
קבל הצעה





כל המשפחה גולשת!

עוצמת החוויה המשפחתית בחופשת סקי עולה עשרת מונים על כל חוויה משפחתית אחרת. מי שעוד לא התנסה בזה, אף פעם לא יבין,  וכדי להאמין בכך כל שעליכם לעשות הוא לשוחח עם משפחות שכבר עשו זאת. תוסיפו לזה שאנחנו מקפידים לשמור על אווירת החגים, אם זה אווירה עליזה ומשעשעת בפורים, או ליל סדר בפסח, והמעטפת ממש מושלמת.

בדרך קסם כלשהי, חופשת סקי משפחתית עם ילדים מצליחה לזקק באופן טהור את חווית ה"ביחד" המשפחתית באופן מושלם' כשאחריה כל חופשה משפחתית 'רגילה' בארץ או בחו"ל תיראה לכם מעט חיוורת או דהויה. חופשת סקי היא חופשה פעילה שבה כל אחד חווה הנאה ייחודית משלו, ומתוך ההנאה האינדיבידואלית, מתאגדת לה המשפחה סביב עניין משותף לשבוע מלא בחוויות מרגשות, מחברות ומלכדות.

אנחנו ב-SKIDEAL מארגנים קייטנות בחנוכה, פורים, ופסח, ויש גם קייטנות סופ"ש באמצע השנה. הילדים לומדים לגלוש בקבוצות קטנות. בגילאי 6-12 אנחנו לא מכניסים יותר מ-8 ילדים לקבוצה, ובגילאי 4-6 לא יותר מאשר 3 ילדים בקבוצה. גם בגילאים מתקדמים יותר אנחנו משתדלים שהפעילות תיעשה בקבוצות קטנות ככל שניתן.

עדיין לא ביקרתם במתחם המשפחות של SKIDEAL? לחצו כאן וקחו את כל המשפחה לחופשה חלומית!

המשפחה יכולה לצאת למלון יוקרתי ומפנק, אך אם מעוניינים לחסוך, אפשר ללון בדירה מאובזרת שמאפשרת לכם להכין את הארוחות (בוקר וערב) בעצמכם, מה שיוזיל משמעותית את עלויות החופשה.
כמובן שאווירת החגים משפיעה על אופי החופשה בכל חג. למשל, בפורים אנחנו מארגנים מסיבות פורים ותחרות תחפושות לילדים (וגם להורים), כל זאת במהלך כל השבוע, כדי לא לפספס את החג הצבעוני והכיפי הזה, אפילו שאנחנו באירופה. ובפסח אנחנו עורכים ליל סדר ישראלי, עם אפיקומן וכל מה שכולנו רגילים.
הקייטנות שלנו לפורים ולפסח הן במגוון אתרים באיטליה, צרפת, אוסטריה, אנדורה, גאורגיה ובולגריה. בררו עם מומחי הסקי שלנו לגבי תאריכים ספציפיים.

כמיטב המסורת, גם בעונה הקרובה התאמנו את תאריכי החופשות והקייטנות שלנו ללוח החופשות של בתי הספר :)

אז איך נראית החופשה המשפחתית האולטימטיבית? החיבור המיוחד הזה מתחיל כבר בדקה הראשונה כשמטפסים אל ההרים הגבוהים. האוויר נקי יותר, האווירה שקטה יותר, הכל טבעי, צלול וטהור. סקי (וסנובורד) הוא ספורט, אך הוא לא (בהכרח) ספורט אקסטרים. הוא ספורט לא קשה מידי, ואם לומדים אותו באופן מתודי ומסודר עם מדריכים מוסמכים, הוא מתאים כמעט לכל אחד. עובדה היא שהילדים האירופאים לומדים לגלוש כבר מגיל שנתיים או שלוש, ויש גם גולשים בגילאי 80 פלוס.

האפשרות לבחור - מי שמזמין חבילת סקי כולל קייטנה למשל בחגים בחנוכה, פורים או פסח נהנה מכל העולמות. בשעות היום הילדים בקייטנה, מטופלים בידי צוות מנוסה של מלווים, בייביסיטריות ומדריכי סקי מוסמכים, וההורים חופשיים לגלוש כאוות נפשים במסלולים. אם הילדים הם גדולים יותר, אפשר לבחור בחלק מהזמן או בכל הזמן לגלוש ביחד איתם.

אנחנו מאמינים שחופשה איכותית היא חופשה שבה לכל אחד בכל גיל יש את הזמן שלו, ובחופשת סקי זה מה שקורה. לכל אחד יש אפשרות בחירה, ואפשר לשנות בכל זמן נתון את הבחירה, ולהתחרט שוב, ואף אחד לא משגיח עליכם או שופט אתכם. להיפך, כולם זורמים בכיף. הילדים רוצים להכיר את בני גילם ולגלוש איתם? אין בעיה, הם לא לבד, והם תחת השגחה צמודה של SKIDEAL. הילדים נחשפים לריגושים שבחופשת סקי תוך כדי השגחה של העיניים המקצועיות והאחראיות ביותר. המדריכים שלנו, מלבד היותם גולשים מצוינים, עתירי סבלנות והבנת הצרכים המיוחדים שילדיכם זקוקים להם על מנת להעניק להם קייטנה בטוחה וכיפית.

אחרי הגלישה שבני המשפחה נפגשים, כולם הספיקו להתגעגע אחד לשני, ולכל אחד יש את הסיפורים והחוויות האישיות. ההורים יכולים להיווכח שילדיהם יודעים להיות עצמאיים הרבה יותר מכפי שהם חשבו, הילדים מבינים שההנאה שלהם לא נגזרת בהכרח מטרטור ההורים, וכולם מכבדים את הזכויות של כולם, תוך בילוי אוהב ומתרפק.

התייעצו עם מומחי הסקי שלנו.

עדיין איתנו? לחצו כאן, וקבלו הצעה משתלמת לחופשת סקי -חוויה של פעם בחיים, עם כל המשפחה!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות