דברו איתנו
קבל הצעה





טיולי אופניים באינסברוק

אינסברוק היא בופה רכב-ככל-יכולתך. כי הכיף הכי גדול נמצא במגוון. העיר מספקת הרבה דרכים לרוכבי כביש, ההרים המדהימים מציעים שבילים לרוכבי מאונטיין וסינגל טרייל, וכמובן- פארק האופנים המטריף של אינסברוק הוא ביקור חובה לכל רוכב או רוכבת!  הנה כמה המלצות שבייקרים מתחילים ומתקדמים חייבים לנסות:

Arzler Alm-Arzler Alm Trail
מסלול נהדר לרוכבים שעברו את שלב המתחילים אך עדיין מתאמנים כדי להתקדם ברמות. המסלול מתחיל עם המעבר לכביש עפר ביער ורובו פניות ועיקולים ואפילו קפיצות קטנות. בחלק השני של המסלול, בו מתחילים לרדת לכיוון העיר, צפו לדרכים צרות יותר וסיבובים חדים יותר. 

משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעתיים-שלוש, מרחק 9.5 ק"מ. רמת קושי בינונית. 

Blick auf Ruine Fragenstein – Ruhebank am Inn Loop from Innsbruck Allerheiligenhöfe
המסלול מתחיל במרכז אינסברוק וממשיך לכיוון ההרים מסביב לעיר. לכן רוב המסלול מיושר ומרוצף. בדרככם אל היערות שמחוץ לעיר תפדלו בסמוך לנהר של אינסברוק- מיקום נהדר להפסקה קלילה ואיזה נשנוש. המסלול מעגלי ובסופו תחזרו למרכז העיר.

משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) 03:15 שעות, מרחק 55 ק"מ. רמת קושי בינונית.

 Triumphpforte – Altstadt Innsbruck Loop from Altstadt
סיור קליל ברחבי אינסברוק ומומלץ מאוד כחוויה לכל המשפחה שלא תעייף את הילדים. סיור על אופניים בעיר הוא הדרך המהירה והפעילה ביותר לראות אתרים ומקומות מעניינים ויפים. הטיול מתחיל בקשת הניצחון של אינסברוק, במרכז העיר, וממשיך דרך הרחובות הצבעוניים של העיר. נקודת הסיום של המסלול מושלמת יותר מתחילתו- מסעדת Das Brahms היוקרתית.

משך המסלול המשוער (ללא הפסקות), חצי שעה, מרחק 9.8 ק"מ. רמה קושי קלה.

חזרה לאטרקציות קיץ באינסברוק

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות