דברו איתנו
קבל הצעה





6 המלונות המבוקשים באתרים

הטיסות יכולות להגיע בזמן, מזג האוויר יכול להיות מושלם, השלג יכול להיות בדיוק כפי שחלמתם עליו – אבל אם המלון שלכם לא יהיה טוב, זה יכול להרוס לכם את החופשה.

צריך לדעת לבחור מראש את המלונות עם המוניטין המוכח הטוב ביותר שאפשר – ולפחות עד שנזכה בלוטו, עדיף שזה יהיה גם במחיר שלא יקרע את הכיס. שילבנו את הידע שלנו יחד עם חוכמת ההמונים ומצאנו את ששת המלונות הכי מבוקשים באירופה:

Miramonti Spa Hotel: פאסו טונלה, איטליה

מלון ספא בלב העיירה הנמצא במרחק פסיעה (30 מטרים בלבד!) מהמסלולים והמעליות. במלון תמצאו מיני קלאב לילדים, בית קפה, פיצרייה וגלידריה – אבל הדובדבן בקצפת הוא ללא ספק הספא המפנק שכולל בריכה מקורה, ג׳קוזי, חדר כושר, סאונות ומפלי מים שאף שריר תפוס לא יכול להם.

Union Spa Hotels: סלה רונדה, איטליה

רשת מלונות הספא הכי טובה בעמק פאסה, שתפנק אתכם מהמגלשיים ועד הקסדה. כל המלונות ממוקמים סמוך למעלית ולמרכז העיירה, והמסעדות במלונות, המגישות את המיטב של חבל טרנטו, הן מהטובות ביותר באזור. פלא שכולם רוצים להישאר יותר משבוע?


Kashmir: ואל טורנס, צרפת

מלון דירות יוקרתי וחדיש (נפתח ב-2012) במיקום Ski-In/Ski-Out מושלם. כל הנוחות והשירותים של בית מלון, בדירות איכותיות, מרווחות, מעוצבות ומאובזרות (יש אפילו חימום ברצפה) – עם בריכת שחייה מקורה, סאונות, לובי מפואר ומסעדה עם מרפסת פנורמית.


 

Le Taos: טין, צרפת

מלון חדש לגמרי בעיצוב שלוקח השראה מעולם האינדיאנים והרי הרוקי, במיקום Ski-In/Ski-Out עם גישה ישירה למסלולים העוברים ממש מתחת לחדר הסקי במלון. המיקום המרכזי מאפשר גישה ישירה לחנויות, ברים ושאר השירותים בעיירה, ללא שום מאמץ. וזה עוד לפני שדיברנו על הספא העשיר.

Premium Village Arc 1950: לז ארק, צרפת:

אחד מכפרי הנופש הכי יפים בצרפת מציע לכם דירות יוקרה ב-5 כוכבים, עם 4 בריכות שחיה מחוממות חיצוניות ועוד אחת פנימית, מתקני ספא מפוארים עם סאונה, ג'קוזי והכל בלב כפר קסום וירוק ללא מכוניות – שצופה אל פסגת המון בלאן באווירה ציורית שנראית כאילו נלקחה מתוך תמונה.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות