דברו איתנו
קבל הצעה





מדוע כדאי לך להתחיל לגלוש

סקי לנשים זו לא מילה גסה

בכל הנוגע לסקי, הנשים הישראליות הן מנוגה והגברים מהאלפים. עובדה - יותר מ-80% מהגולשים בישראל הם גברים, גם בעולם אגב הנתון אינו רחוק בהרבה מכך. גל איתן אספה את כל הסיבות שמסבירות למה גם לכן כדאי להצטרף לחגיגה הקרירה.

1. ספורטיביות וחיטוב: למי שרגילה לצאת לריצה של חצי שעה פעם ביום, זה בוודאי נשמע הרבה לגלוש כל היום במשך שבוע. בפועל לוקח יום-יומיים להרגיל את השרירים לפעילות ואם עושים מספיק הפסקות בדרך, היום זורם בכיף ופרט לרעננות שמרגישים בגוף, העייפות מתאדה לה. כשתחזרו לארץ, גם אם אכלתם טוב כל השבוע, תוכלו לצמצם כפתור אחד לפחות בחגורה.

2. לא כזה קר: כשחושבים מהארץ על חופשת סקי, עולה מיד אסוציאציה של קור מקפיא ולא נעים. למעשה, הודות לחימום תת רצפתי, לבנייה מעץ, לאח הבוערת, לפרוות וללבוש החם (גם אם הוא דק למראה), הקור אינו מורגש ואפילו נעשה נעים. במקומות הבילוי תמצאו את עצמכן לרוב מגיעות למצב של גופייה (ולכן חשוב לזכור להביא כמה) ובכלל, אחרי יומיים קורה משהו בגוף והוא מתכוונן לטמפרטורות החדשות. בנוסף, כשהשמש זורחת על השלג, הקור נעלם ובמנוחת הצהריים אנשים מתחרדנים על כסאות השמש וסופגים את החום.

3. הידוק יחסים: בין אם תטוסי עם בן זוגך, עם חברים טובים או עם חברות טובות, חופשת סקי היא הזדמנות נפלאה להעמיק את הקשרים ולצבור חוויות משותפות. חיבור על בסיס אדרנלין הוא תמיד חיבור שנשאר לשנים (זה בדוק) ונוצרת מעין קהילה על בסיס של העניין המשותף. האפרה סקי (מסיבות על השלג בסיום יום גלישה) וחיי הלילה יפלפלו את מערכת היחסים ויוסיפו לחיבור עם אנשים נוספים.

4. ה-מקום לאהבה: עיירות הסקי והאתרים הם סצינה רומנטית מעין כמוה. אח בוערת, מבנים מעץ, נופים בתוליים, מסעדות יפות והרבה אלכוהול תמיד מוסיפים הרבה לאהבה קיימת והם רקע מצוין עוד יותר לאהבה חדשה. על המסלולים, במסעדות על ההר, בעשרות הפאבים שבעיירה ואפילו במטוס, חופשת סקי היא הזדמנות מצוינת להיחשף לגברים יפים, ספורטיביים, שאוהבים את החיים הטובים.

5. פינוקים: בריכות חמות אמרנו? בתי ספא מפנקים? מתחמי תענוגות עם מפלי מים, חמאמים? סאונות? מה שכחנו? אה, כן. מסאז'ים והאופנה האחרונה במלונות - סדרה של ארבע מקלחות בריחות אקליפטוס ומיסט הישר מיערות הגשם, וגם חדר מינרלים, בו יושבים ונושמים.

6. שופינג. חלק משינוי האווירה בא לידי ביטוי במוצרים מקומיים כמו גבינות טובות ויין, וגם באופנה יפיפייה של לבוש חורף, שלא רואים בארץ. באתרים רבים יש מתחמי קניות לא רעים, שבטח יורידו אתכם מהמסלולים בשעה מוקדמת. וזאת, עוד לפני שהזכרנו עיירות דיוטי פרי שלימות, כמו ליביניו שבאיטליה.

7. אפרה-סקי: איפה יוצא לך בארץ לרקוד ולהשתולל על הבר בלי לדפוק חשבון? חלק משמעותי בחופשת הסקי הוא בילוי לילי סוחף ומסיבות ענק שכיף לרקוד בהם. זוהי ההזדמנות להשתחרר, להכיר אנשים מגניבים מכל העולם ולרקוד.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות