דברו איתנו
קבל הצעה





עליסה בארץ הפלאות של האתרים

מרחבי גלישה בין עצים ויערות קסומים שיגרמו לכם לשפשף את הגוגלס ולרגע לחשוב שאתם גולשים בתוך סיפור מהאגדות. צל אם זה היא עיירה חצופה, מלאה בהפתעות ששומעים רק בסיפורים של גולשים מנוסים

העיירה הציוריות שוכנת צפונית ל - Kaprun לצד אגם Zell עם נוף משוגע, שונה ומיוחד משאר אתרי הסקי המוכרים באירופה. ביום, נוף של פסגות מושלגות משתקפות מהאגם ובלילה מאות נורות צבעוניות מקשטות את עצים ונותנות תחושה של חוויה ביער פיות קסום. 

408 ק"מ של מסלולים
הכינו את עצמכם לשלושה אזורי גלישה פרימיום אשר מחוברים בסקי פס מורחב אחד, המשמש ככרטיס כניסה לעולם שכולו אושר צרוף בצורת 408 ק"מ של מסלולים מטופחים, דרך 121 מעליות בחמש עיירות סקי שונות:  Kaprun, Leongang, Hinterglemm, Saalbach וכמובן Zell am See. 

בקרחון Kitzsteinhorn המתנשא לגובה 3,029 מטר תקבלו תנאי גלישה כל השנה!
פאודר משובח, רך כמו צמר גפן מתוק ביום העצמאות, אינספור אופפיסטים ולצידם עצים שמכניסים עוד קיק של אדרנלין לורידים ומסלולים רחבים בכל הצבעים ובכל הרמות.

המלצת השף
לנועזים שרוצים להוציא עשן מהבורד יש שני מסלולים בצבע שחור חזק:
הבלאק ממבה בפסגת Kitzsteinhorn - מסלול העל של הפסגה עם שיפוע ארסי במיוחד שמגיע לשיפוע של 63%
הטראס בפסגת Schmittenhohe - מסלול שחור יפיפה המתפתל בין העצים לאורך 4 ק"מ, עם שיפוע של 70%. האמיצים שיעלו על המסלול יזכו בנוף מטורף לאגם הקפוא.
*מומלץ להתרכז בגלישה!


צאו להשתעשע!
למתחילים שרוצים להתנסות במשחקים, הסנופארק ב-SCHMITTENHÖHE זה המקום בשבילכם!
הוא מצויד בקיקרים ובוקסות שיעיפו לכם ת'מגלשיים באוויר, אבל הלב שלנו דופק רק מהמחשבה על הדייט שיהיה לכם עם צינור העל האגדי באורך 160 מטר ובגובה 6.6 מטר בסנופארק הנמצא ב-Kitzsteinhorn


אפר'ה סקי וחיי לילה בצל אם זה
ןילה קרייזי דייזי Crazy Daisy יקפיץ לכם ת'באף עם הופעות חיות כמעט בכל ערב ומוזיקה פרועה עד השעות הקטנות של הלילה.
המועדון Diele Pinzgauer הולך לספק את הסחורה עם רחבת ריקודים מלאה, מוזיקה שחורה ומיינסטרים עכשווי.

Hotel Neue post

במרכז צל אם זה העתיקה מרוצפת האבנים, יושב לו מלון נוי פוסט אשר נהנה ממיקום מרכזי - רק 2 דק' הליכה מהגונדולה צלר ברגבאן (Zeller Bergbahn), גישה נוחה לאזור הגלישה והטיולים של שמיטן-הוהה (Schmittenhöhe). במלון יש חדרים מרווחים, נעימים ונוחים עם אינטרנט זמין. הוא מוקף בנוף של פסגות, פארק של טירה ובגן מטופח. במלון מסעדה איכותית עם אוכל טעים, בר, חנות מכולת, לובי, טרקלין עם אח וטרקלין עץ מסורתי. אחרי יום גלישה מפרך מלא באש ותמרות עשן, אורחי המלון מתפנקים במתחם הספא היוקרתי בגודל של 1,000 מ"ר ויש בו מכל טוב: אמבט עיסוי, סאונה פינית, חדר אדים, מרחץ אדים, טיפול באינפרא אדום, "מקדש מקלחת", טיפול בחמצן וחדר רגיעה ליד מפל המים. המלון מציע לנופשים סולריום, חדר כושר וגינה גדולה עם בריכת שחייה מחוממת ומקורה בתקרת זכוכית.

בעיירה עצמה קיים שפע של אפשרויות הקולינריות, אחת מהן היא Seewirt das Restaurant מסעדה מקומית, טעימה עם תפריט מגוון של מנות מהממות מחומרי גלם טריים מהסביבה האלפינית האוסטרית.
ישנם גם מועדונים, ברים, בתי קפה ולמזליסטים - קזינו על שפת האגם במלון גראנד הוטל Grand Hotel עם שפע של אפשרויות למשחק: שולחנות בלאק ג'ק, רולטה, מכונות מזל ועוד. 

אטרקציות
האגם בצל אם זה מאפשר שפע של אטרקציות חורף מהחלקה על הקרח קלאסית ועד ספורט אקסטרים של טיולי טרקטורונים, אופנועי שלג וגלישת סנו קייט על קרח (Snow-Kitting).
בחודשי הקיץ לא משעמם עם מסלולי הליכה, ספורט ימי, רכיבה על סוסים, אופניים מתחם גולף חדש ועוד.

על פניו, נדמה כי יד אלוהים נגעה בצל אם זה ויצרה נוף משכר, פסגות מושלגות וחווית סקי לא רגילות.
אין לנו ספק…. אתם תרצו לחזור בעונה הבאה!

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות