דברו איתנו
קבל הצעה





ברוכים הבאים לעיירת הסקי שלא תרצו לעזוב

מחפשים חופשת סקי מרגשת? אם אתם אוהבים את הנוף שלכם עוצר נשימה, את מרחב הגלישה מגוון ומאתגר, את האווירה קסומה ומהפנטת, את האקסטרים- סופר אקסטרימי ואת העננים הכי קרוב שהרגשתם- זה הזמן להכיר את לה פלאן (La Plagne) הצרפתי. קבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על עיירת הסקי שלא תרצו לעזוב.

 

למרגלות המון בלאן- ההר הגבוה באירופה, ובמרחק 4 דק' ברכבל מלז ארק המרהיבה, מחכה לכם הפנינה של רכס האלפים הצרפתיים- לה פלאן. בקסם מסחרר מצליח האתר הצרפתי להציע הכל מהכל! שופינג מפתיע, מגוון עצום של מסעדות שהופך אותה לחגיגה קולינרית, אפשרויות לינה ברמות שונות שישאירו לכם את הבחירה בסגנון שמתאים לכם, סצנת אפר'ה סקי ובילויים סוערת, מתחמי ספא, אטרקציות ומרחב גלישה עצום עם מסלולים לכל הרמות, פסגות שמגיעות ל-3,250 מ', מערכת מעליות מטורפת ושלג משובח.

משטחי גלישה מול הרים מכוסים בעננים

עיירה להתאהב בה

נכון שמדובר באתר סקי מעולה ומרחב גלישה שכל גולש חייב לסמן עליו וי, אבל המגוון שמציעה העיירה לה פלאן הופך אותה לחופשת חורף אטרקטיבית גם למי שלא מתכוון לגלוש. בטיול רגלי בין רחובות העיירה תפגשו חנויות מכל הסוגים, קולנוע, בריכת שחייה, מרכז החלקה על הקרח, קיר טיפוס, מתחמי ספא מפנקים, באולינג, סופרמרקט, בית מרקחת וכמות מטורפת של מסעדות בסגנונות שונים. ברוב המסעדות תמצאו בעיקר מנות צרפתיות אותנטיות, שיגרמו לכם ללקק את האצבעות דרך הכפפות. כל הטוב הזה קורה על רקע הנוף הפראי של המון בלאן. 

אחרי שעות הגלישה, העיירה חושפת את הצד הפרוע שלה ומציעה מסיבות אפר'ה סקי, ברים ומועדונים שמתחילים בשעות אחה"צ וממשיכים עד השעות הקטנות של הלילה. 

לה פלאן מבט מלמעלה

מרחב הגלישה- גן עדן לגולשי סקי
ה- paradiski- אחד מה-top three של מרחבי הגלישה בצרפת, קיבל את הכינוי "גן עדן לגולשי סקי" בזכות 425 ק"מ של מסלולים המציעים אזורים סלחניים ונעימים לגולשים מתחילים ובינוניים ואזורים מיוערים ומאתגרים למנוסים,  3 פסגות גבוהות מ-3000 מ', אוף פיסטים מכל עבר, 4 סנופארקים, שני קרחונים, 144 רכבלים ומעליות סקי ו-755 תותחי שלג. 

המרחב מחבר בין האתרים: 
לז ארק הכולל בין היתר את ארק 1950: עיירה יפהפייה וציורית עם רחובות מוארים ונקיים ממכוניות, חלונות ראווה מהפנטים ואווירה ממכרת. 
לה פלאן  עם מעל ל-120 מסלולים ברמות שונות, 60% מהם כחולים וירוקים שהופכים את האתר למיקום מושלם למתחילים, ו-40% מהם מאתגרים במיוחד.   
פייסי וולנדרי- שמכוון בעיקר למשפחות עם ג'ימבורי לקטנטנים, בתי ספר לסקי, מועדוני משחקים ועוד

מישהו ביקש אקסטרים?
אחת האטרקציות הכי אקסטרימיות בלה פלאן הוא ה- Bobsleigh  - מסלול מזחלות אולימפי מ-ט-ו-ר-ף שמתאים בעיקר לגולשים מנוסים ובטח לגולשים אמיצים!   בנוסף, בכל שנה נערכת בלה פלאן תחרות פרי סטייל לקראתה בונים פארק מטורף ועמוס אתגרים.

לינה בלה פלאן
בלה פלאן מחכים לכם עשרות מלונות ופתרונות לינה. תוכלו לבחור בין מלונות יוקרה עם מסעדות שף, מלונות 4 כוכבים ברמה הכי גבוהה שיש, או דירות שישאירו מקום לעצמאות שלכם. כך או כך תיהנו מגישת Ski in\Out מושלמת ומקרבה לכל מקומות הבילוי הכי לוהטים בעיירה!

רכבל בלה פלאן


לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות