דברו איתנו
קבל הצעה





האטרקציות שיחברו אתכם לטבע

חמש האטרקציות הכי מחוברות לטבע

טיולי לילה בדולומיטים: אתר הסקי האיטלקי פאסו טונלה מציע מידי ערב ב-21:00 בערב טיולים רגליים לפסגות ההרים. שעות הלילה הן שעות נהדרות להרגיש את עוצמת ההרים יחד עם עוצמת הישבן בעלייה. יש גם סיכוי לראות חיות שיוצאות לשוטט בלילה. לוקחים מקלות נורדיים יחד עם מדריך שיוצא ממשרדי המידע לתיירים (Tourist Info) ומתחילים לטפס. המחיר סביר לחלוטין.

לינה באיגלו בגראנד וולירההרחק מאורות העיירה, הבילויים והקניות, בתוך השקט האינסופי של ההרים, נצנוץ הכוכבים ממעל וקירות הקרח של האיגלו בגובה 2,350 מטרים, תוכלו למצוא את החיבור האולטימטיבי לטבע. שקי שינה חמים במיוחד מחכים לכם בתוך האיגלו, יחד עם בר למשקאות חמים וג'קוזי מפנק בחוץ. תוכלו להתחיל לגלוש לפני שהאתר נפתח וליהנות מארוחת בוקר על המסלולים. גם הליכות ליליות באזור הן אופציה ולארוחת ערב תהנו מפונדו גבינות.

טיפוס קרחונים בסן אנטון: אתר הסקי האוסטרי המשובח, סן אנטון, ידוע גם כמרכז לטיפוס טבעי בקיץ, ובחורף מציע חוויה אתגרית במיוחד של טיפוס קרחונים. במרכז ארלברג לטיפוס בעיירה תוכלו להתאמן על כמות קטנה של קרחונים, להיסגר על הטכניקה ולהתרגל לקור. משם תוכלו להמשיך לצוקים סביב ולהרגיש אחד עם הטבע, או אפס, תלוי איך תסיימו.

צלילה באגם קפוא: האגם הקפוא של טין מחכה לכם עם אחת מהחוויות הכי מיוחדות ומחברות שתמצאו בתחומי החורף. צלילה עם חליפה יבשה מלאה, סנפירים ומיכלים, דרך חור בקרח אל תוך מימיו הקפואים של האגם, אחד המקומות שצולמו לסרט הצלילה האגדי "הכחול העמוק". בין גושים של קרח מפוסלים בצורות שונות ומשונות, תוכלו להרגיש כמו אריות ים ודובי קוטב ולראות איך הבועות שאתם פולטים נשארות מתחת לקרח.

מצנחי רחיפה: כמעט בכל אתר, גם במזרח אירופה, תמצאו דרך המלווה באתר או דרך לשכת התיירות המקומית, עסק של מצנחי רחיפה. נסו למצוא יום יפה ותוכלו להתחרדן בשמש, תלויים בין שמיים לארץ בגובה 3,000 מטרים ונהנים מכל היופי המושלג הזה מזווית שתפתח לכם את התודעה. באתרים יפים עם צוקים משוננים כמו סלה רונדהמדונה די קמפיליובנסקו ואחרים, תוכלו גם ליהנות מצבעים נוספים פרט ללבן.

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות