דברו איתנו
קבל הצעה





ואל טורנס ממשיכה להתחדש!

גם אחד האתרים המבוקשים באירופה, עם אחד ממרחבי הגלישה המחוברים הגדולים בעולם נאלץ לסגור את שעריו בעונה החולפת. אבל ואלטו (ככה קוראים לה החבר'ה), לא עצרה לנוח- העיירה התחדשה, השתפרה, השתדרגה ופתחה את עונת 2022 בפול גז! קבלו את כל מה שחדש בוואל טורנס וכל מה שהפך את האתר מממש טוב- לאפילו טוב יותר!

קבלו אותה- מעלית 3 valles express

אחרי שמעלית col-col שהגיעה לראש ההר נסגרה עקב בלאי ברכבל, נפתחה בתחילת העונה מעלית חדשה וחדשנית המקשרת בין Orelle ו - Val Thorens דרך Cime Caron ומאפשרת עלייה מהירה (ממש מהירה) מהנק' הכי נמוכה באתר לפסגת ההר רק ב-20 דק'!
אם אתם מחפשים דרך להעלות את רמת האקסטרים- עלו עם המעלית אל הפסגה, משם תרדו באומגה עם המגלשיים. מסלול האומגה מסתיים על המסלולים ומשם תוכלו להמשיך לפרוק את האדרנלין בגלישה.

גלישת pow

הכינו את הדופק! בית הספר ski-cool מזמין את הגולשים לחוויית גלישה מסוג אחר- גלישת פריסטייל על בורד- רק בלי הביינדינגס! (קצת כמו גלישת חולות בדיונות...)  
ילווה אתכם מדריך מקצועי ומוסמך מטעם בית הספר, שיוודא שאתם מוציאים את המקסימום מהחוויה המטורפת הזאת!

Val Thorens

 משחקי Laser Tag

במתחם תת קרקעי המעוצב באווירת אומנות אורבנית, מחכה לכם אטרקציה בלתי נשכחת!

אתם נכנסים לתוך קונספט מהודק הכולל סיפור, מטרה ואויבים. כל אחד מהשחקנים מצטייד ברובה לייזר וציוד הגנה ויוצא לכבוש את המשימה. תכינו את עצמכם לחוויה של צחוק, אתגרים, דופק גבוה, לחימה ובעיקר לתחושת- "וואוו!!!! מה זה היה?!?! אפשר שוב??!!"

www.naturegames73.com

מתחמי איגלו להשכרה

אם בחרתם לצאת לחופשה בקבוצה ואתם מחפשים מקום התכנסות ייחודי, מתחמי האיגלו החדשים בוואל טורנס הם בדיוק מה שאתם צריכים! במרכז מרחב הגלישה של ואל טורנס, לצד מעלית combe2, מחכים לכם מתחמי איגלו המתאימים לקבוצות של עד 20 אנשים ומאפשרים חוויה קבוצתית שונה ומיוחדת.

Igloo village

בוואלטו אף פעם לא משעמם... אל אינסוף האטרקציות בעיירה מצטרף גם מתחם שלם על טהרת הקרח! פסלי קרח מרהיבים, מסעדה עם מגוון מנות בטעמים שונים, בר שכיף לעצור בו לבירה של אמצע היום, תצוגות, חוויות ואפילו אופציית לינה ב-igloo ללילה זוגי, למי שמחפשים רומנטיקה מסוג אחר.

Say cheeeeeese!

ברחבי האתר ומרחב הגלישה, בדיוק במקומות בהם הנוף מושלם והתצפית עוצרת נשימה, מוצבות מסגרות ענק המיועדות לצילומים שיגרפו לכם טונות של לייקים בסטורי! חפשו אותן, הצטלמו בהן וקבלו את התמונה המושלמת.

אליפות העולם בסקי 2021

ב-10-11.12.21 תארח ואל טורנס את אליפות העולם בסקי. אל מרחב הגלישה הכולל 600 ק"מ של מסלולים מחוברים יעלו גולשים מקצועיים מרחבי העולם לאחת התחרויות הנחשקות של הענף. תתארגנו על בירה ומקום ישיבה ושבו לצפות- מדובר באטרקציה מרגשת במיוחד!

 

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות