דברו איתנו
קבל הצעה





כל הסיבות להזמין חופשת סקי לחורף 2023 כבר עכשיו!

אם אנחנו צריכים להגדיר את עונת הסקי החולפת במילה אחת, היא כנראה תהיה "פורקן". המוני גולשים הגיעו לפרוק כל עול, להשתחרר מהסגרים, מהמגבלות ומהבית, להזרים שוב אדרנלין בגוף, לשאוף אוויר פסגות ולחזור לחיים. אבל מי שלא התעורר בזמן- מצא את עצמו מחוץ לאחת העונות הכי מסעירות ומבוקשות שהיו פה.

אז למרות שרובנו כבר מזמן במוד קיץ, הזמן הנכון לתכנן חופשת סקי 2023 לחורף הוא לגמרי עכשיו!  למה?! הנה כמה סיבות טובות:

  1. החשש לאבד את המקום יוצר ביקוש- גולשים מכל רחבי העולם ממהרים לשריין לחורף 2023 מקומות במלונות באתרי הסקי כדי לא להישאר ברגע האחרון עם המגלשיים ביד, כך שהחדרים במלונות אוזלים השנה מוקדם מהרגיל.
  2. מגוון תאריכי חופשה- אם אתם טסים לחופשת סקי בקבוצה אתם בטח מכירים את זה- לכל אחד יש את האילוצים, המגבלות וההעדפות שלו ומשימת מציאת תאריך משותף היא משימה לא פשוטה. ככל שמקדימים לשריין חופשה אפשר ליהנות ממגוון רחב יותר של תאריכי חופשה פנויים ולמצוא את הזמן הכי נוח לכם!
  3. זמינות על הטיסות הכי נוחות- מעדיפים לטוס אחרי שעות העבודה כדי לחסוך יום חופש? רוצים לטוס בבוקר כדי להרוויח עוד יום גלישה? חשוב לכם שהנחיתה תהיה ביעד הכי קרוב לאתר הסקי? כשמשריינים מוקדם אפשר ליהנות מיותר מושבים זמינים על הטיסות הכי נוחות.
  4. חדרים במלונות הכי מבוקשים- מחפשים מלון קרוב למעליות, מלון מתאים למשפחות, מלון עם ספא מפנק או דירה עם מטבח מאובזר? ככל שתשריינו חופשה מוקדם יותר תיהנו ממלאי גדול ומגוון יותר של דירות וחדרים ואפשרות לבחור את אלה שהכי מתאימים לכם!
  5. מחירים אטרקטיביים- תקופת הקורונה שינתה את כללי המשחק. חברות הטיסה והתיירות לוקחות פחות סיכונים, קונות פחות מושבים ומציעות פחות טיסות, כך שההמתנה לדקה ה-90 בתקווה שיישארו מקומות והמחירים יצנחו- כבר לא רלוונטית. היום, המחירים האטרקטיביים באמת שייכים לאלה שמזמינים מוקדם!
  6. תנאים משתלמים- "איך אפשר לדעת מה יהיה עוד חצי שנה?!".. אנחנו מכירים את החשש הזה, זאת בדיוק הסיבה שאנחנו ב-SKIDEAL דואגים להבטיח לגולשים שלנו ראש שקט עם SKIDEAL GUARANTEE – 10 תשלומים שווים, אפשרות שינוי ללא עלות וגב של חברה מבוססת וחזקה.
  7. טיסות בימי חמישי ושישי- טיסות SKIDEAL יוצאות בעיקר בימי חמישי ושישי כדי להגיע לאתר רגע לפני כולם ולנחות חזרה לסופ"ש בבית. מהרו לתפוס מקום על הטיסות הכי מבוקשות!
  8. מספיק זמן מראש לארגן את הלו"ז- עדכנו את הבוס כבר עכשיו על חופשה בעוד חצי שנה- מי יגיד לכם לא?
  9. שלג ביומן! עכשיו כשהטמפרטורות בחוץ רק מטפסות והקיץ הולך ומתחמם, טוב שתהיה לכם חופשת שלג לפנטז עליה
  10. למה לדחות?!?!? אתם הרי יודעים שתצאו לחופשה המסורתית, אתם יודעים פחות או יותר מתי, חושבים שאתם יודעים לאן ולגמרי יודעים עם מי- אז למה לדחות את זה?

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות