דברו איתנו
קבל הצעה





או לה לה – סה מניפיק!

או לה לה – סה מניפיק!

כשמדברים על סקי בצרפת, מדברים על הדבר האמיתי. בצרפת תוכלו למצוא אתרי סקי ברמה מטורפת והבונוס הוא שבזכות האתרים הגבוהים עונת הסקי נחשבת לאחת הארוכות והיא נמשכת עד אפריל ואפילו עד מאי ומובטח לכם שלג איכותי לפחות במהלך החודשים נובמבר – אפריל. רוב אתרי הגלישה בצרפת נבנו כשהמלונות והדירות נמצאים מעל המסלול כמו שקוראים לזה אצלנו סקי אין-סקי אווט, פשוט יוצאים מדלת דוך אל מסלולי הגלישה – כמה פשוט כמה כיף.

נופי לז ארק

אמילי בואל טורנס

אם היו מצלמים עונה נוספת לאמילי בפריז, בטח המפיקים היו מצלמים אותה בואל טורנס, כי  מדובר באתר סקי סקי מדהים ביופיו שנמצא במרחב שלושת העמקים שמהווה את מרחב הגלישה השני בגודלו בעולם. והוא האתר הגבוה ביותר באירופה. הוא מתאים לגולשים ברמה בינונית ומעלה שיוכלו ליהנות ממבחר של מסלולים, שרובם אדומים וכחולים. ואל טורנס מציעה 600 ק"מ של מסלולים  סקי אין – סקי אווט מחוברים, הוסיפו לכל הטוב הזה גם 8 (!) סנופארקים וקיבלתם את החלום הלבן של כל גולש וגולשת. הסנופארקים המושקעים מפוזרים בכל פינה באתר , כמויות אוף פיסט עצומות בין המסלולים ולכן זו הסיבה העיקרית שחופשת סקי בואל טורנס נחשבת לדה בסט בסקי האירופאי. להבדיל משאר אתרי הסקי בצרפת, בואל טורנס תוכלו למצוא את חיי הלילה הכי מטריפים שיש, (האפר'ה סקי האמיתי זה כאן) תמצאו פאבים ומועדונים ומסיבות שנמשכות לתוך השעות הקטנות של הלילה ואם אתם מספיק חזקים, כנראה שלא יהיו לכם הרבה שעות שינה פה (תכינו את עצמכם לזה בהתאם) הפולי דוס המדובר הוא אחד המקומות השווים להיות בהם.

אנשים חוגגים בפולי דוס בוואל טורנס

לא לצעירים בלבד - סקי משפחות בצרפת

מה עושים כשיש חופשה לילדים מבית הספר והגנים? נכון מאוד, טסים לחופשת סקי! בצרפת תוכלנו ליהנות משני אתרים בהם אנו מציעים חופשת סקי משפחית – ואל טורנס ולז ארק, שם הקטנטנים שלכם יוכלו ליהנות מקייטנה בעברית, עם מדריך מקצועי שמכיר את האתר והמסלולים ובנוסף לכל קבוצה יש גם מלווה קייטנה (יותר עיניים שישגיחו) ולכם יש ראש שקט ורגוע ליהנות מהחופשה.

 

משפחה גולשת סקי

אז אתם גולשים כבר שנים ועדיין לא טסתם ליהנות מהאלפים של צרפת, תכניסו את זה לטו-דו ליסט שלכם במיידי, כי צרפת תספק לכם חווית גלישה אולטימטיבית שכזו אתם ממש רוצים לחוות.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות