דברו איתנו
קבל הצעה





כל מה שרציתם לדעת על המתרגמים בקייטנות SKIDEAL

"אנחנו פוגשים את הילדים ב 9:00, נפרדים מהם ב 15:00 (בחלק מהאתרים ב-17:00) ו... אז מתחילים לעוף!" תפקיד המתרגמים בקייטנות הילדים של SKIDEAL באתרי הסקי נחשב לאחד הג'ובים שכל גולש רוצה לשים עליהם את היד. למה?
קבלו את הסיפור של טל צור- אם תרצו, "מיומנה של מתרגמת בקייטנות סקי".

"אני גולשת מגיל מאוד צעיר" מספרת טל צור, "לקראת השחרור מהצבא החלטתי לנסות להפוך את ההובי הזה לביזנס וניגשתי למיונים לתפקיד המלווה של SKIDEAL באתרים, אבל אז פתאום זרקו לי את אופציית המתרגמת ופתאום הבנתי ש-זה(!!!) התפקיד השווה באמת!"

בואי נתחיל מההתחלה- מה התפקיד של המתרגמים?
"כמעט בכל אתר יש ל-SKIDEAL קייטנת סקי לילדים. מעין מסגרת מגניבה כזאת שהילדים מגיעים אליה, לומדים לגלוש, עוברים פעילויות... תכל'ס- אדיר. ברוב הקבוצות מדריך הגלישה הוא מקומי, ואז כדי שהילדים יצליחו להבין עד הסוף וגם להרגיש בנוח- מצוותים לו מתרגם ישראלי- עוד איש\אשת צוות שמדברים עברית- מסבירים את ההנחיות, דואגים לצרכים של הילדים, יוזמים איתם משחקים בהפסקות, דואגים לקשר עם ההורים... זה ממש נוח לילדים ותכלס גם המדריכים המקומיים מרגישים שזאת ממש הצלה שיש איתם עוד מישהו"

איך עובדת ההתמודדות עם ההורים?
"הקייטנה הזאת זאת מעטפת כל כך אחראית ונוחה... בכל קבוצה יש גג 8 ילדים ועליהם 2 אנשי צוות- הם סופר עטופים. ואני משתדלת לתת גם להורים תחושה שהילדים בידיים טובות. ברגע שהם משחררים הם יכולים לגלוש בכיף ולדעת שבינתיים הילדים עפים! אין הרבה התמודדות- נפגשים בבוקר ואחר כך באיסוף בסוף היום... מעבר לזה זאת בעיקר העבודה עם הילדים"

צריך ניסיון בעבודה עם ילדים כדי להיות מתרגמ\ת?
"כן, צריך בעיקר גישה לילדים. מי שהדריך לפני בתנועת נוער לדוג' זה תפור עליו! הילדים לומדים ממש מהר- ביום הראשון הם עוד מתרגלים למגלשיים וביום השלישי הם כבר גולשים מסלולים מלאים. הכל קורה מהר והזמן איתם הוא אינטנסיבי אז יש הזדמנות להשפיע עליהם, לתת להם ביטחון, להיקשר אליהם, זה כיף! וזה תמיד מגיע עם מלא סיפוק ופירגון"

אז תארי לנו סדר יום שלך בעבודה בקייטנה
"בבוקר נפגשים עם ההורים והילדים בנקודת המפגש, קולטים את כל הילדים ומחכים למדריך. מתחילים את שיעורי הגלישה, בסביבות הצהריים עוצרים לארוחת צהריים משותפת- כל הקבוצות והמדריכים יחד, לפעמים גם עוצרים לאיזה משחק משותף וממשיכים לגלוש. ברוב האתרים בשעה 15:00 מתפזרים ובחלק מהאתרים ממשיכים לפעילויות ומשחקים עד השעה 17:00"

אוקי, ומה אז?..
"זהו! בסוף יום הקייטנה יש לי את הזמן לעצמי! אחרי שווידאתי שכל הילדים התפזרו נגמרת לי האחריות- אני לא צריכה להיות זמינה 24 שעות, אין לי משימות לאחרי שעות העבודה- אני פשוט יוצאת לגלוש עם חברים, מסיבות, ברים, לפעמים מצטרפת לסיבוב הברים של המלווה עם הלקוחות- ראש חופשי!"

וואוו, זה באמת נשמע חלומי
"זה אדיר. עברתי לחיות בחו"ל למשך 3 חודשים- דילגתי בין אתרים, כל 4 ימים או שבוע מתחלפות קבוצות ואני זוכה לפגוש אנשים וילדים חדשים, נוצרים חיבורים מעולים עם המדריכים המקומיים... אני לגמרי מקווה שתהיה לי הזדמנות לעשות את זה שוב!"

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות