דברו איתנו
קבל הצעה





סקי בסלולר: 10 אפליקציות לגולשי סקי

בעלי סמארטפונים לא נוטשים את המכשיר גם כשהם נוסעים לחופשת סקי, ובצדק. אמנם אין עדיין אפליקציה שדואגת שירד שלג, אבל יש בהחלט לא מעט אפליקציות שעוזרות להפיק את המקסימום מחופשת הסקי ומההכנות אליה.

אפליקציית iTrailmap 3D
כמו שהשם מרמז, מדובר באפליקציה שמציגה מסלולי גלישה בתלת מימד. היתרון הגדול ביותר שלה הוא שניתן להוריד את המסלולים מראש, ולא צריך חיבור מתמשך לאינטרנט כדי ליהנות ממנה על המסלולים. בזכות ה-GPS במכשיר האייפון נתוני הגלישה שלכם יוזנו לתוך האפליקציה, וכשתרדו מההר תוכלו לראות המחשה תלת מימדית של המסע שלכם על גבי Google Earth. בקרוב תגיע גרסת ה-3D גם לאנדרואיד.

מחיר: 4.99 דולר

Elevation Pro
אם אי פעם תהיתם כמה גבוה הצלחתם להגיע ביום הגלישה שלכם, או נתקעתם על רכבל משעמם ושקלתם קפיצה למטה (לא מומלץ בכלל!) – זו בדיוק האפליקציה בשבילכם. תמורת דולר בלבד תוכלו לגלות הן מה המרחק שלכם מהקרקע וגם את הגובה הכללי שלכם מעל פני הים. מתחשק לכם לספר לחברים עד כמה האוויר הגבוה צלול? יש באפליקציה כפתור מובנה לטוויטר.

מחיר: 0.99 דולר

Snow and Ski Report by REI
חופשת סקי היא זמן מושלם להתנתקות מטרדות יומיומיות כגון עבודה ואקטואליה, אבל אם יש משהו שכל גולש רוצה להישאר מעודכן לגביו זה מזג אוויר. אפליקציית מזג האוויר הזו לאייפון מאפשרת לבחור עד 12 אתרים (מרשימה עולמית או בהתאם למיקומכם הגיאוגרפי) ולעקוב אחריהם. האפליקציה מציגה במבט אחד את כמות השלג שירדה ב-72 השעות האחרונות, עומק השלג בבסיס האתר וכמה מסלולים ומעליות פתוחים. אפשר גם לקבל תחזית לחמישה ימים קדימה. ויש גם גרסה לבעלי מכשירי אנדרואיד.

מחיר: חינם

Ski Webcams
דיווחי שלג מאתרים זה טוב וחשוב, אבל אין יותר טוב ממראה עיניים. האפליקציה הזו מושלמת עבור מי שרוצים לראות במו עיניהם את המסלולים. היא כוללת מאגר של יותר מ-1,500 מצלמות רשת בלמעלה מ-400 אתרי סקי ברחבי העולם. חלק גדול מהן באיכות HD. אפליקציה דומה באנדרואיד מרקט, בעלת שם זהה, עולה 0.99$ אך מציעה יותר מ-5,000 מצלמות רשת.

מחיר: חינם באייפון. 0.99$ באנדרואיד.

snowEdge
אפליקציית אייפון לביצועיסטים הרציניים, שרוצים לשפר את הגלישה שלהם. פשוט מפעילים את האפליקציה ונותנים לה לרוץ בכיס בזמן שגולשים במדרון. היא כבר דואגת לתעד כל סיבוב ופנייה ולתת לכם הערכה של כישוריכם בהתבסס על מהירות, דינמיות בפניות וזמן אוויר שהשגתם בקפיצות.

מחיר: חינם

Phresheez
אם אי פעם היה לכם יום גלישה שבסופו הרגשתם שכבשתם את כל ההר ורציתם להשוויץ בפני החבר'ה – עכשיו אתם יכולים. האפליקציה מתעדת באמצעות GPS את מיקומכם בכל רגע ביום הגלישה (ולכן לא דורשת קליטה סלולרית או wifi) ויוצרת מין קליפ על מפה, שמציג את המסלול שעשיתם. בנוסף, תוכלו לראות גרפים וסטטיסטיקות לגבי המהירות שלכם, רמת הקושי של המסלולים שבחרתם ועוד. בקיצור, האפליקציה תעזור לכם להשוות בין החברים ולהחליט מי צריך לקנות את סיבוב המשקאות הראשון באפרה סקי. יש גם לאנדרואיד.

מחיר: חינם

Ski Tips Lite
אפליקציית האייפון הזו לא מתיימרת להוות תחליף מושלם לשיעור סקי עם מדריך פרטי על ההר, אבל כן מנסה לתת למשתמשים תחושה שיש מישהו איתם, גם אם זה רק בתוך האוזניות. האפליקציה כוללת שיעורים מצולמים בווידאו (באיכות גבוהה) לכל הרמות: ממתחילים שעולים על השלג לראשונה ועד לגולשים מעולים שמחפשים שיפורי טכניקה קלים. התוספת הנחמדה היא שרוב השיעורים מלווים בקובץ אודיו שמתנגן כמה פעמים בלוּפּ ומאפשר למשתמש לתרגל תוך כדי שמיעה חוזרת של דגשים חשובים.

מחיר: חינם באייפון. באנדרואיד קיימות גרסאות מלאות ב-4.67$.

Touch Ski 3D
האפליקציה הזו, לעומת הקודמת, לא תעזור לשפר את הביצועים שלכם בפניות עם מגלשיים מקבילים. אבל כן מדובר במשחק מושלם עבור מכורים לשלג, שאפשר להירגע איתו בכיף באפרה סקי. השתמשו באצבעות שלכם כדי להוביל את המגלשיים בבטחה במורד ההר ונסו לבצע קפיצות.

מחיר: חינם

Mammut Safety
אפליקציית האייפון שאמורה להציל אתכם על המסלולים, במיוחד אם אתם גולשי פרירייד שאוהבים לקחת סיכונים. היא כוללת דיווחים מעודכנים לגבי התרעות מפולות באתרי סקי ברחבי העולם, רשימת ציוד בטיחות שכדאי לקחת כשיוצאים לאוף פיסט וכן פונקציית SOS שתעביר את נתוני המיקום שלכם בשעת צרה לצוותי החילוץ המקומיים וכן למספר טלפון לבחירתכם. כמו כן, האפליקציה כוללת מד שיפוע, מצפן ומד גובה שיאפשרו לכם להעריך בצורה טובה יותר את הסיכונים במסלול נתון.

מחיר: חינם

HangTimer
אפליקציית חובה לכל חובבי הקפיצות באשר הם. האפליקציה משתמשת במד התאוצה שמובנה באייפון כדי לזהות מתי בדיוק המגלשיים/הסנובורד שלכם מתנתקים מהשלג, ומתעד את נתוני הקפיצה שלכם. בסוף היום תגלו כמה זמן ביליתם באוויר, מה היו 10 הקפיצות הכי טובות שלכם (מבחינת זמן, כמובן, שכן המכשיר לא יודע אם הצלחתם לנחות בשלום או לא..). כמו כן, האפליקציה תזהה באיזה אתר סקי אתם נמצאים, תגיש לכם מפת מסלולים, דיווח שלג ומצלמות רשת (אם קיימות).

מחיר: 1.99$

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות