דברו איתנו
קבל הצעה





10 טיפים לחופשת סקי באוסטריה עם כל המשפחה!

באיזה שדה"ת עדיף לנחות? באיזו עיירה מומלץ לישון? איפה כדאי לאכול? איזה מסלול אסור לפספס? באיזה ספא יש גם אטרקציות לילדים? ומה עושים מי שלא גולשים? אספנו את עשרת הטיפים המובילים לחופשת סקי משפחתית באוסטריה.

• בחרו יעד נחיתה קרוב לאתר
כשמתכננים חופשה משפחתית חשוב לחשוב על כל הפרטים. לרדת מטיסה ולצאת לנסיעה של 4 שעות משדה"ת לאתר יכול להיות מסע מתיש למדי לילדים. זאת הסיבה שטיסות SKIDEAL נוחתות באינסברוק- רק שעה נסיעה ממאיירהופן. המלווה שלנו על ההסעה בקושי יספיק לתת לכם את כל הפרטים על החופשה ו-הופ! אתם כבר על השלג!

• ודאו שהאתר מציע מסגרות לילדים
אחד היתרונות הגדולים בחופשת סקי באוסטריה הוא האיזון בין זמן משפחה משותף לזמן שבו הילדים נהנים עם בני גילם והמבוגרים בשלהם. ודאו שבאתר אליו אתם טסים יש קייטנות SKIDEAL. במאיירהופן לדוג' ילדי SKIDEAL ייהנו מקייטנות בחופשות החגים הכוללות הדרכות גלישה בעברית, חוויות עם חברים חדשים בני גילם ופעילויות מגניבות, בזמן שהמבוגרים נהנים מ-489 ק"מ של מסלולים, רכסים בגבהים שבין 2,000 ל-3,500 מ' שמתחלקים ל-5 מרחבי גלישה שונים ואינסוף אפשרויות לאקסטרים.

• ומה אחרי הגלישה? צאו לאטרקציות משפחתיות!
לו"ז מסגרות הילדים מתחיל בשעה 9:00 בבוקר ובד"כ מסתיים סביב השעה 15:00 בצהריים (או 17:00, תלוי באתר), אחר הצהריים זה הזמן שלכם לבלות יחד כמשפחה! כל אחד מהאתרים מציע שפע של אטרקציות כיפיות שתוכלו לבחור מביניהן באיזה קצב תרצו את הדופק שלכם...בסן אנטון לדוג', תוכלו לעלות עם הגונדולה valluga לפסגה בגובה 2,888 מ', לתצפית של 360° על כל הרי האלפים! כדי להגביר את הדופק בקרו במרכז הספורט האתגרי ((arl.rock וגלו 100 מסלולי טיפוס ביניהם טיפוס על קיר קרח, מגרש סקווש, אולם באולינג, שולחנות סנוקר ועוד מגוון פעילויות אתגריות.



• באוסטריה אכלו כמו אוסטרים!
האוסטרים לא נכנסים למטבח כדי לתקתק מנה מהירה ברגע. הם אוהבים את התבשילים שלהם ארוכים, את המנות שלהם מנחמות ואת הקינוחים שלהם ריחניים... אם אתם באישגל כדאי לבקר ב-KITZLOCH ולטעום את מנת הספריבס שתחלמו עליה בלילות! בצל אם זה תארגנו לעצמכם עצירה ב- The burger factory- להמבורגר מבשר משובח, במאיירהופן, רשמו לעצמכם עצירת חובה ב- GASSER מעדנייה אוסטרית מושחתת ובסן אנטון, קפצו למסעדת Mooserwirt כדי לנסות את ה- Käsespätzle המסורתי- גבינה מותכת ושבבי בצל מטוגן על בסיס נטיפי בצק. 
לקינוח... בכל האתרים תוכלו למצוא את הקינוח האוסטרי הקלאסי, ה-KAISERSCHMARRN. קרעי פנקייקים עם צימוקים, אבקת סוכר, רוטב אוכמניות או תפוחים ותוספת של "ממממ!!!!" בכל כפית

• השאירו מקום לשופינג
אם חשבתם שחופשת סקי היא רק סקי, כדאי שתתעוררו! לצד האדרנלין על השלג, כל אחת מהעיירות מציעות אטרקציות, מסעדות, מקומות בילוי, בתי קולנוע, אולמות באולינג, מרכזי ספא, שדרות שופינג וכל בילוי שתוכלו לחשוב עליו! אם הגעתם לאישגל, צאו עם כל המשפחה לגלישה על מסלול 60 -ה-duty free run , הוא כחול קליל ורחב כך שיתאים לכל הרמות, והוא ייקח אתכם אל Samnaun העיירה השווייצרית השכנה- שם תיהנו משופינג מעולה (לא זול, אבל פטור ממס!).

• פנו לכם יום שלם לפינוק בספא
בזמן שהילדים עפים בקייטנה עם הדרכות בעברית, חברים בני גילם ופעילויות חווייתיות, זאת ההזדמנות שלכם לעלות על חלוק ולהגיע לספא. באוסטריה לקחו את הרוגע והפינוק לקצה עם מרכזי הספא הגדולים והמפוארים ביותר.
אם הגעתם לזולדן, אתם חייבים לעצמכם ביקור ב- aqua dome- מרכז הספא הכי גדול שתפגשו באתרי הסקי באירופה. הוא מעוצב בסגנון מרהיב ויוצא דופן וכולל בתוכו שלוש בריכות תרמיות מחוממות מרחפות באוויר(!), סאונות, ג'קוזי (ברבים), בריכות קרח, חדרי קור ומחשבה מדויקת על המעבר בין בריכות הקרח לסאונות החמות, שממריץ את זרימת הדם ומגביר את קצב התחדשות התאים. הכי מפנק שיש!



• צאו לחוות אקסטרים לכל גיל
אם גם הילדים שלכם כבר טעמו את טעמו של האקסטרים והתאהבו ברעיון האדרנלין, קחו אותם לביקור בסנופארק! במאיירהופן מחכה לכם ה- Panken park, אחד הסנופארקים המטורפים בסביבה. תמצאו שם פיצ'רים לכל הרמות- מרמפה של 10 מ' לגובה, דרך מתקנים בינוניים ועד לבייבי פארק עם מלא מתקנים למתחילים.

• בחרו מלון קרוב למסלולים
נוחות היא פרמטר חשוב בחופשת הסקי שלכם. סחיבת הציוד שלכם ושל הילדים ברחבי העיירה בתחילת ובסיום יום גלישה, יכולה להעיב על ההנאה גם אם אתם חזקים, חסונים ולא מפונקים בעליל. עשו לעצמכם טובה, וודאו שהמלון שלכם נמצא קרוב למעליות.
אם הגעתם לאישגל, נסו את מלון הבוטיק caroline הממוקם בנקודה המרכזית והנוחה ביותר בעיירה, רק צעדים ספורים ממסוע תת קרקעי שייקח אתכם עד לפתח הגונדולה הראשית, ומציע ספא מפנק וחדרי מרגוע ללא תוספת תשלום. בסן אנטון, במרחק 5 דק' הליכה מהרכבל, על המדרחוב הראשי שבו ה-כ-ל קורה, מחכה לכם מלון SPORT- מלון אוסטרי קלאסי. רגע לפני שאתם עושים צעד החוצה מהמלון אל המדרחוב, ונסחפים לאווירה הסוערת של סן אנטון, פנקו את עצמכם בבריכת השחייה המקורה, בסאונה, ובפינות המרגוע בספא.

• דאגו לחליפות גלישה לילדים
כדי שהילדים יוכלו ליהנות על השלג ולא להתעסק בקור, דאגו להם לחליפת גלישה איכותית המתאימה לתנאים על השלג. ילדי הקייטנות של SKIDEAL נהנים מאפשרות לרכוש חליפת סקי במחיר מסובסד (ומטורף!!!) - רק 199 ₪ במקום 799 ₪ (כן,כן, לרכוש לא לשכור!)



• נצלו את חופשת פסח מהמסגרות
הפסגות הגבוהות של אתרי הסקי באוסטריה מבטיחות עונת סקי ארוכה במיוחד שתאפשר לכם לצאת לחופשה משפחתית על השלג גם באפריל ולנצל את חופשת הפסח מהמסגרות ואת התקופה הזולה והמרווחת יותר באתרים. באישגל לדוג' הרוב המוחלט של המסלולים נמצאים בגובה של למעלה מ- 2000 מ', במאיירהופן נמצא קרחון ה- Hintertux בגובה 3,250 מ' שמבטיח שלג כ-ל השנה, בצל אם זה תגלשו בקרחון בגובה 3,029 מ', ובזולדן תיהנו מ2 קרחונים שאחד מהם פתוח לגלישה כל השנה ו-3 פסגות בגובה של יותר מ3,000 מטר!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות