דברו איתנו
קבל הצעה





כל מה שמצפה לכם בחופשת סקי בטין

נוף מרהיב של האלפים הצרפתים, 96 רכבלים וגונדולות, 300 ק"מ של מסלולים מחוברים, קרחון בגובה 3,456 מ', סנופארק היסטרי, עונת גלישה שלא נגמרת, רכבת סקי תת-קרקעית ועיירה קסומה על גדות האגם, הם רק טעימה ממה שמחכה לכם בחופשת סקי בטין. אז תתחילו להתאמן על הצרפתית שלכם.

אנחנו אוהבים את כל האתרים שאנחנו גולשים בהם, כולם יפים, כולם אטרקטיביים... אבל משהו בטין מצליח לכבוש את ליבנו בכל פעם מחדש. הוא מסעיר, יפהפה, מאתגר, הוא רגוע, הוא מלאאא אטרקציות והוא מצליח להיות בול מה שחיפשתם- לא משנה באיזה הרכב תגיעו:

טין למשפחות
בואו נתחיל במה שחשוב באמת- בחופשות החגים (חנוכה, פורים ופסח) SKIDEAL מפעילה בטין מסגרות חווייתיות לילדים. לכל גיל יש מסגרת אטרקטיבית אחרת- רובן בעברית ועם ליווי צמוד של מלווי הסקי שלנו, וכולן מאפשרות להורים ליהנות מזמן מבוגרים בנפרד כדי לגלוש במסלולים המאתגרים יותר, לבקר בספא ולאכול במסעדות גורמה שפחות מתאימות לחובבי השניצל וצ'יפס...

במרחב הגלישה:
אחרי הקייטנה, בשעות בהן תרצו לצאת לגלוש עם הילדים, תוכלו למצוא במרחב הגלישה של טין (tignes val d'isere ) 22 מסלולים ירוקים ועוד 61 כחולים ידידותיים שיאפשרו להם ללמוד ולתרגל את הגלישה בכיף, ואפילו סנופארק קטן ומושלם למי שכבר בשל להתנסות בקפיצות ולנחות על כרית ענקית.

בעיירה:
כל אחת מ-5 העיירות החולקות את המרחב היא יעד נחמד לאטרקציות, גלישה וטיול משפחתי.  Le Lavachet, Val claret ו-le lac שוכנות בגובה 2,100 מ' ורוב המסלולים יוצאים וחוזרים אליהן. הכפר les boisses שוכן בגובה 1,800 מ', והכפר les brevieres שוכן בגובה 1,550 מ'. אבל le lac היא משהו מיוחד... היא ציורית וניצבת על גדות אגם קפוא, כיפית ועמוסה באטרקציות ואפשרויות לבילוי.

ילד בארוחת צהריים בחופשת סקי

אטרקציות:
La lagon - פארק מים עצום המתפרש על 5,000 מטרים של מתקני ספא מפנקים שמתאימים לכל הגילאים.
• ה- Funicular היא רכבת הרים תחתית מהירה שתוך 7 דקות תעיף אתכם לפסגת קרחון Grande Motte שנישא לגובה 3,456 מטר. הגובה המשוגע של הקרחון מאפשר לעונת הסקי בטין להימשך עד אוגוסט כך שתוכלו לנצל את חופשת פסח של הילדים מהמסגרות ולהגיע לחופשה משפחתית בשעון קיץ- עם הרבה יותר שעות אור, מזג אוויר נוח יותר והמון המון שלג!
• וגם- צלילה באגם הקפוא, החלקה על הקרח, מצנחי רחיפה ועוד.

לינה:
Residence CGH Kalinda- 4*- מלון הדירות הזה מושלם למשפחות. דירות יוקרה מושקעות ומטופחות המתאימות ל2-8 גולשים ומציעות אבזור מלא, גישת ski in\out ומרחק הליכה קצרצר מהמעלית, כניסה חופשית לאזור הספא עם בריכה מקורה, ג'קוזי, סאונה, אזור מרגוע, חדר כושר ואפילו בריכת ילדים מקורה. ואפשרות להזמין משלוח מאפים עד פתח הדלת.

טין לזוגות
יש יותר רומנטי מעיירה אירופית קסומה על גדות אגם קפוא עם ארובות מעשנות וריח ערמונים באוויר?... העיירה le lac היא לוקיישן מעולה לזוגות שמחפשים חופשה משותפת על השלג שמצליחה לשלב רומנטיקה, רוגע ופינוק עם אקסטרים, פאן ואדרנלין.

במרחב הגלישה:
תכינו את עצמכם לשפע! 300 ק״מ של מסלולים מחוברים, 150 פסגות, תשתיות מצוינות, 96 רכבלים וגונדולות, 8 מעליות חינמיות, סנופארק מטורף ורכבת הרים תחתית שתיקח אתכם אל קרחון בגובה 3,456 מטר, ממנו אפשר לראות כמעט כל פסגה באירופה וליהנות משלג לפחות עד אוגוסט!

• על הקשת של טין אתם לא יכולים לוותר. הקשת היא חור ענק בסלע הצמוד לפסגת הAiguille Percee . המראה היפהפה הזה הפך לאייקון שמסמל את האתר. טפסו אליו כדי להתרגש מהנוף ולגלוש ממנו כמעט לכל העיירות במרחב.

בעיירה:

Bagus cafe- אם מתחשק לכם אוכל עם טאצ' צרפתי מקומי, זה המקום בשבילכם!
L'escale Blanche - מסעדה צרפתית אותנטית באווירה טובה, עם טעמים מופלאים!
Jam bar- בר אינטימי באווירה ביתית ובסגנון איטלקי, אתם יכולים לשתות שם בירה על הדרך, אבל הסיבה האמיתית להגיע לשם היא הגלידה!!!

אטרקציות:
טין ידוע בתור אתר שתפריט האטרקציות בו לא נגמר! בעונות האחרונות התווספה אטרקציה נחמדה חדשה:
תאי נוסעים עם גג פתוח-  שני תאי נוסעים המורכבים מעל הגונדולות המרכזיות (!!!) המאפשרים לגולשים ליהנות מנוף של 360 מעלות, ומתחושת אקסטרים מרגשת של נסיעה מהירה באוויר הפתוח. כל אחד מהתאים יכול להכיל עד 20 אנשים ופעיל רק בתנאי מזג אוויר המאפשרים את זה.

חדר שינה במלון בטין

לינה:
 Ynycio 4*- מלון שהוא שילוב בין הצבעוניות של ארגנטינה והאלגנטיות של צרפת. הוא ניצב בגובה 2150 מ' ובגישת Ski in\out עם חיבור ישיר לרכבת ההרים המובילה אל מרחב הגלישה. המלון מעוצב בהשראת ההרים של דרום אמריקה, באווירה לטינית חמימה והחדרים מאובזרים ונוחים עם נוף לאלפים המרהיבים.
הכניסה למתחם הספא היא מגיל 16 ומעלה, שם תוכלו למצוא 2 סאונות, חמאם, בריכת שחייה ומגוון טיפולי יופי ובריאות. הכל באווירה מעוצבת ומושקעת שתגרום לכם לרצות להישאר שם לנצח.

טין לחבר'ה
טין יצליח לספק לחבר'ה שלכם ריגושים מכל הכיוונים- מרחב גלישה עצום, שטחי פרירייד מסחררים, מסיבות, מועדונים, אטרקציות, בילויים, מלונות מעולים וכל מה שיכול לספק לכם חופשת חבר'ה שתהפוך מהר מאוד למסורת שנתית.

במרחב הגלישה:
מעבר לעובדה ש- -  tignes val d'isere מציע 300 ק"מ של מסלולים מחוברים, מדובר במרחב שהוא בית לחובבי האקסטרים. שטחי פאודר בתוליים מחוץ למסלולים, מרחבי פרירייד ענקיים, מסלול בורדרקרוס ומזרנים מתנפחים, המון מסלולים בגובה של יותר מ- 2,500 מ' וסנופארק פרוע עם אינספור מתקנים.
לא פלא שטין כיכב במשך 4 עונות רצופות (2010-2013) כאתר הבית של ה-X Games  באירופה.

מסיבת סקי בטין

בעיירה:
follie douce -האח הבכור של ההוא מוואל טורנס, כאן הכל התחיל. מסיבות אפר'ה סקי מופרעות, צבעוניות ודי ג'ייז שירימו אתכם הכי גבוה!
Underground- בר מקומי עמוס בריטים שמחים, הופעות חיות ואווירה חמה שהופך לקראת הערב לדאנס בר פרוע
The Marmot Arms- מועדון אפר'ה סקי סוער עם הופעות חיות

אטרקציות:
ההזדמנויות לאדרנלין בטין לא נגמרות על המסלולים: החלקה על הקרח, הייליסקי, אופנועי שלג, צלילה באגם הקפוא ועוד ועוד ועוד...

לינה:
LA TAOS 4*- אם תשאלו אותנו, חופשת חבר'ה טובה היא לא רק אלכוהול ואקסטרים. זאת הסיבה שסגרנו לכם את מלון דירות היוקרה מהטובים באלפים! עם גישת ski in\out ישירה ומרחק צעדים ספורים מהמעלית, דירות מרהיבות המתאימות ל 3-6 גולשים ומציעות למעלה מ- 50 מ"ר של עיצוב יפהפה, ריהוט מושקע, אבזור מפתיע, 2 חדרי שירותים ומקלחת, ו-Wi-Fi חינם, מתחם ספא עם בריכה מחוממת, פינות הירגעות מול הנוף, חמאם טורקי ומגוון סוגי טיפולים (בתשלום). ומסעדת גורמה שכל ארוחה בה היא חוויה של טעמים, ניחוחות וסגנונות. כל מה שאתם צריכים כדי להתפנק ולנוח לפני שאתם יוצאים לקרוע את העיירה והמסלולים.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות