דברו איתנו
קבל הצעה





הנוף הכי מטורף בדולומיטיים הוא רק ההתחלה!

סלה רונדה האיטלקי שמצליח לשלב בין פתיתי פרמזן ופתיתי שלג בעדינות וקסם ייחודי, הוא יעד מושלם למי שמחפש את הבילויים שלו אלגנטיים, את הפינוק שלו מופרז ואת הגלישה מגוונת. כאן תמצאו אינסוף דרכים לבלות את החופשה שלכם ובכל דרך- היא תהיה מדהימה!

אם הגעתם לגלוש...
- איך נשמעים לכם 1200 ק"מ של מסלולים?
סלה רונדה הוא חלק מעמק val di fassa . מרחב הגלישה בעמק כולל 523 ק"מ של מסלולים מחוברים וארוכים המתאימים לכל רמות הגלישה, הנפרשים ע"פ גובה של בין 1,430-3,250 מ' ומרביתם ממוקמים באזור ה-2,000 מ'. אבל מי שיבחר בסקיפס המורחב, ייהנה מגישה למרחב ה- dolomiti superski. מרחב עצום הכולל 1,200 ק"מ של מסלולים (!!!),4 עמקים, קרחון המרמולדה המגיע ל-3,250 מ', 5 סנופארקים ומסלול מעגלי שמקיף את 4 העמקים במסלול מרהיב של 40 ק"מ ונחשב לטופ של רשימת ה-MUST בסלה רונדה.
- שלג כ-ל השנה
גובה המסלולים ומערכת תותחי השלג המכסה כמעט כל פינה באתר, מבטיחים עונת גלישה ארוכה במיוחד. לזה מתווסף קרחון המרמולדה - שם אפשר למצוא שלג גם ביולי-אוגוסט!
- סנופארק val gardena
גלשו על המסלול הכתום מתחת לרכבל מספר 51, ותגיעו לגן עדן של מתקנים ופעלולים למתחילים, משפחות, גולשים מנוסים ואפילו למי שהדופק שלו אף פעם לא מהיר מדי. בסנופארק הזה יש מקום לכוווולם!


אם הגעתם להתפנק...
- QC TERMO DOLOMITI
אחרי שקרעתם את המסלולים, קפצתם בנופארק ושתיתם בומברדינו, הגיע הזמן לקצת שלווה... גלשו (או עלו על מונית) מאיזור סלה רונדה לעיירה פוצה די פאסה ובקרו ב- QC TERMO DOLOMITI – מרכז ספא יוקרתי בסטנדרטים שיפילו לכם את הלסת.
כאן יחכו לכם- בריכה חיצונית מחוממת, סאונה על השלג, ג'קוזי מתחת לכיפת השמיים, חדרי מרגוע, בופה ארוחות עשיר ואווירה מרגיעה וממכרת.

אישה בג'קוזי מול הר מושלג

- Chalet Marcora: מלון הבוטיק שמחזיק בציון 9.6 באתר BOOKING (מהציונים הכי גבוהים שקיבל מלון באתר סקי באירופה) מציע 21 חדרים בלבד, עיצוב מושקע, לוקיישן מצוין ו-2 מתחמי ספא: המתחם המקורה כולל סאונה רטובה, סאונה יבשה ופינות מרגוע ובמתחם הפתוח אל כיפת השמיים יש 2 אמבטיות ג'קוזי רותחות וקפסולות סאונה סגורות על השלג.

אם הגעתם לבלות...
- DES ALPES: מלך האפר'ה סקי המקומי! עלו עם הגונדולה מהעיירה קמפיטלו, ממש בכניסה למעלית הראשית, מחכה לכם בר האפר'ה סקי הכי לוהט באזור.
- RAMPEER: אם אתם אנשים של בירה, את המבשלה הזאת אתם הולכים לאהוב! המווון סוגי בירה מפתיעים ומגשי טעימות שיבטיחו לכם חוויה מגוונת ומשמחת!
- Bela Vida: בר שכונתי שעם הקהל הנכון, הופך לדאנס בר כיפי ומרים! בכל יום סביב השעה 17:00 תיהנו מנשנושי נקניקים על חשבון הבית לצד הבירה.
- HEXAN: מועדון לוהט עם מסיבות מושקעות בסגנונות שונים
- CALIF: במרתף התת קרקעי הזה מחכות לכם מסיבות לטיניות סוערות שישאירו אתכם ערים עד השעות הקטנות של הלילה!

אם הגעתם להעז...
- רכיבה על סוסים: טיול רכיבה ביער לאורך הנהרות. 30€ לשעת רכיבה הכוללת הדרכה קצרה ותמונה למזכרת.
-מצנחי רחיפה: ליהנות מהנוף עוצר הנשימה של העמק ממעוף הציפור! חוויה בלתי רגילה!
- DROPLINE CHECKPOINT STORE: חברת אטרקציות מקומית שמציעה את כל האפשרויות שיגרמו לדופק שלכם להתגבר ולאדרנלין לזרום בכל הגוף. בין היתר: טיפוס קרח, הדרכת אופפיסטים, טיפוס בשלג, מצנחי רחיפה ועוד
קרטינג על הקרח: מסלול קרח לנהיגת קרטינג. חוויה חלקלקה, מאתגרת ומסעירה שמתאימה למי שמחפש את האקסטרים שלו בכל הכוח!

גולש סנובורד קופץ מעל מכונית

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות