דברו איתנו
קבל הצעה





אקסטרים מעבר לסקי

חופשת סקי או סנובורד היא התפוצצות של אדרנלין, ריגושים, שמחה, וכיף באופן כללי. לצד הגלישה יש עולם שלם של אטרקציות שמחכות לכם בכל אחד מהאתרים. אתם מוזמנים להצטרף לסיבוב בכמה מהמיוחדות והבולטות שבהן.

סיורי אוף-פיסט בפאסו טונלה, איטליה
מרחבי האוף-פיסט הלבנים בפאסו טונלה כוללים כ-100 ק"מ רוויים בשלג איכותי שמגלש סקי או בורד טרם נגעו בהם. המרחבים מתאימים לגולשים בכל הרמות, גם עבור מי שרוצים לטעום לראשונה את הטעם המתוק והממכר של יציאה מהמסלולים. מדריכי האוף-פיסט שיצאו אתכם יסייעו לכם בצעדים הראשונים, או בשיפור הטכניקה אם אתם גולשים מתקדמים. תוכלו גם לבנות בעזרת המדריכים תוכנית אימונים שלמה שתהפוך אתכם ל"טורפי אוף-פיסט" אמיתיים.

דיג נהרות בבנסקו, בולגריה
מה זה חמקמק, טרי, מאתגר וטעים? על גדות הנהר הזורם בבנסקו מחכה לכם חוויה מלאת שקט וחיבור לטבע. כאן תוכלו לקבל הדרכה מטובי הדייגים המקומיים על שיטות מסורתיות לדיג בנהרות. אם תהיו טובים – תוכלו בסופו של יום להתפנק בארוחת דגים פרי עמלכם.

"קפיצת השטן" בסלה רונדה, איטליה
מי ששיט אבובים בירדן כבר משעמם אותו ימצא כאן את מקפצת האדרנלין הבאה: צמוד למרכז הספא בעיירה קנאציי מחכה לכם אבוב אישי שעליו תחליקו על השלג עד לרמפה או קיקר שיקפיצו אתכם לאוויר. הנחיתה נעשית על מזרן רך במיוחד. הבטחה שלנו: אתם תמהרו לצאת לעוד סיבוב. ועוד אחד. ועוד.

ארוחת ציידים במדונה די קמפיליו, איטליה
מסעדת Zeledria משמרת כבר שנים ארוכות את מסורות הבישול המקומיות של חבל טרנטינו. אחרי שתעפילו למעבה היער על גבי חתול שלג תגיעו למסעדה שבה אתם מבשלים את המנות על גבי אבן לוהטת. בתפריט: בשרים (כולל בשר ציד), גבינות מייצור מקומי, יינות איכותיים ועוד שלל מטעמים. נראה לנו שארוחת הערב המפנקת שמחכה לכם במלון תמתין להזדמנות אחרת...

צלילה באגם הקפוא בטין, צרפת
האגם בטין קופא במהלך החורף ומתחת לשכבת הקרח מחכה לכם חוויה של פעם בחיים. אחרי שתלבשו חליפה יבשה, כפפות מבודדות מסיכת צלילה ובלונים - תרדו למצולות מבעד לחור העגול בשכבת הקרח של האגם בטין שבצרפת. מכאן הכל ייראה אחרת: האור המבצבץ מלמעלה עוטף אתכם בגווני כחול, וגלידי הקרח בתום המים נראים כמו לקוחים מכוכב אחר. הצלילה נעשית לעומק לא רב, בליווי מדריכים מקצועיים ומנוסים.

מצנחי רחיפה במאיירהופן, אוסטריה
מתנצלים מראש, אך האטרקציה הבאה תחייב אתכם להתנתק מהשלג לזמן מה. בהרים המתנשאים מעל עמק Zillertal ועיירת הסקי תוכלו להיקשר למדריך מנוסה ולעוף מעל הנוף. כמה צעדים מהירים קדימה, הרוח מנפחת את המנצח - ועכשיו זה רק אתם, המדריך, והנוף. חוויה ממכרת.

ביה"ס לנהיגת שלג של אלן פרוסט בואל טורנס, צרפת
ברוכים הבאים למסלול מרוצי המכוניות הכי גבוה באירופה. אלן פרוסט, אחת מאגדות הפורמולה 1 של כל הזמנים וצוות המדריכים שלו יקחו אתכם להחלקות על מסלול מרוצים מושלג באורך 980 מטר. אם תרצו תוכלו לעבור קורס מיוחד בנהיגת שלג אצל המקצוענים.

ראלי שלג בליביניו, איטליה
אם פעם שאלתם את עצמכם מה עושים עם אגם קפוא, דלק זול במיוחד וצמא לאדרנלין – זו התשובה. מסלול הראלי בעיירת הסקי והדיוטי פרי האיטלקית ליביניו יאפשר גם לכם להיות אלופים לרגע, בליווי מדריכים מקצועיים. תוכלו לעבור הדרכות נהיגה בתנאי שטח וקרח מאתגרים, ולרכוב על טרקטורונים ואופנועי שלג. אחת לשנה נערכות כאן תחרויות ראלי מקצועיות, וגם אם לא תנהגו – זה בהחלט שווה צפייה!

חשוב לדעת: בכמה מהאטרקציות יש מגבלות גיל ומצב גופני, ובחלקן יש להזמין מקומות מראש. חשוב מאוד להסתייע במדריכים ואנשי מקצוע מיומנים ולשמור על עצמכם באופן כללי. תבלו!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות