דברו איתנו
קבל הצעה





מתפנקים בספא

השרירים תפוסים? המוח רץ בטורבו? בילוי בספא ירגיע את הדחף לבדוק מיילים בערב, ויעניק לכם חוויה רוחנית סוחפת חושים.

אוסטריה
Ischgl
במרכז, קרוב למלונות נמצא Spa Silvertta, הספא הכי גדול ומטריף בעיירה. תוכלו למצוא שם בריכת הרפתקאות, שחיה בתוך זרמי מים חמים, וסילוני מסאז'ים תת מימיים שיפרקו לכם את הגוף ויהפכו אתכם לג'לי רך וגמיש. קורות העץ הכבדות המשתרגות על התקרות, וצוק האבן המזדקר בבריכה יעניקו לכם את התחושה שאתם בהרפתקה באי המטמון.

Mayrhofen
במלון NeuHaus קיים ספא בעיצוב משגע. הג'קוזי נמצא באולם ענקי מעוגל עם נוף פנורמי להרים הפראיים. האיזור הפנימי מעוצב כך שנדמה לכם שאתם מבקרים בתוך מערה. אחרי שתביטו בציור השמש החייכנית בבריכה, בוודאות תצאו משם במצב רוח מרומם, אנרגנטים ונכונים להרפתקאות ובילויים בחופשת הסקי שלכם.


איטליה
Sella Ronda
בספא במלון Medil התאורה הכחלחלה בבריכה, קירות הלבנים הייחודיות והאורות המרגיעים יבדילו אותך בין חול לקודש, והמוח שלכם יעבור טרנספר למצב רוח נטול טרדות ודאגות. האווירה הרומנטית, מגע המים שיטהר את גופכם והטיפולים השמיימיים יעטפו אתכם בתחושת הגשמה מלאה.

Madonna Di Campiglio
הספא במלון Chalet del Brenta יפנק אתכם בעיסויים ספורטיביים או מרגיעים לבחירתכם, תוכלו להתרווח בפינת תה הצמחים, ותיהנו מכל שירותי הספא המוכרים כולל חמאם תורכי, ובעיקר בשלל צבעים ותאורות, תכלת, אדום, חום, זהב, כסף, אפור וסגול. אמנם זו חופשת סקי, אך נראה כי התאורה תוכננה על ידי מעצב התאורה בהופעות של ליידי גאגא.


צרפת
Tignes
בבית הדירות Kalinda Village הכל צבעוני ושמח. הספא והבריכה הססגונית מוצפים בצבעים כתומים, ירוקים, סגולים, ואפילו המגבות בבריכה מותאמות לצבעי כיסאות הנוח. יש גם בריכה לילדים עם פסלים כאילו מירו הפסל המפורסם יצר אותם. ערב רב של מיזוגי צבעים וצורות, מגלשות וחיות המקיפות את הבריכה בשלל גוונים וצורות.

Val Thorens
כשתיכנסו לספא במלון הדירות Kashmir תרגישו שאתם נכנסים לתוך ציור של פיקאסו. מכל כיוון יוקרנו לכיוונכם צבעי סגול ותכלת, פרחים וסביונים לבנים בבריכה, והשראה עילאית בפינת ההירגעות. יצירות האמנות כיום אינן שייכות רק למוזיאונים, אלא שוכנות באתרי ספא כגון זה ואתם שנמצאים בחופשת סקי יכולים רק ליהנות מכך. כדי להוסיף לתמונה המרהיבה ממילא, תוכלו לצפות בגולשים היורדים במסלולים תוך כדי שחיה בבריכה. אין ספק - תמונה מושלמת מתקיימת רק מחוץ למסגרת, כשאתם בחופשת סקי חלומית.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות