דברו איתנו
קבל הצעה





מרכז ספא Aqua Salza

 מרכז ספא מפנק ומהודר במיוחד למי שחייב לשדרג את רמת הרוגע שלו בחופשה. בריכות, סאונה, טיפולי יופי ומבחור מסאז'ים. כתוספת אסתטית- הרכסים סביב זלצבורג הם רקע מושלם לכל הטוב הזה.

מבחר סאונות

כמה סאונות בנאדם כבר צריך? אנחנו ספרנו 7! מבחר הסאונות הזה הוא על גבול הלא יאמן. כל אחת שונה ומובדלת לחלוטין מהאחרת. אין טעם בריבוי אם אין גיוון. כל סאונה שונה מהאחרת במבנה, מטרה וכמובן המטרה האישית של כל נופש ונופש. מה הכוונה במטרה? פשוט מאוד! כל סאונה נבנתה בהשראה ממסורת טיפולית אחרת לגוף ולנפש. סאונה המכוונת למינימום אחוזי לחות ובנויה מעצי אורן עתיקים, סאונה פינית מחוממת מאש ופונה לנוף ההרים, סאונה שמייצרת אדים מצמחי מרפא, סאונה רטובה עם טמפרטורה מאוזנת, ועוד ועוד.

בריכות שחייה

כמה בריכות בנאדם כבר צריך? גם על השאלה הזו החכימו לענות במרכז הספא הזה, בו מושג הבחירה החופשית הוא אג'נדה בסיסית. ככל שיש יותר אופציות- כך האורחים מרוצים יותר. הבריכות מפוזרות בכל חלקי המבנה, עם בריכה חיצונית, פנימית ואחת נוספת באזור הלאונג' והבר. בכל בריכה תוספות שונות. ג'קוזי, סילוני מים לשחרור השרירים, מסלולי חתירה ואפילו בריכת סאונד עם מוסיקה נעימה ומרגיעה מתחת למים.

פארק מים

במקרה והילדים שלכם לא בקטע של מסלולי חתירה או מוסיקת זן מתחת למים- אין בעיה. שגרו אותם לאזור הילדים למשחקים וכיף עם חברים. הבריכות לפעוטות מלאות במשחקים וגן שעשועים בתוך המים הרדודים יהיו מושלמות לקטנטנים. הילדים הגדולים יותר אולי יעדיפו את מגלשת המים הענקית שנמצאת בבריכה החיצונית. מעבר לכיף שבמהירות, אין מצב שהילדים לא יהנו בעצמם מנוף ההרים המדהים. 

מידע נוסף

כתובת:
Möslstraße 199
Going an der Salzach 54400

שעות פתיחה:
יעודכן בהמשך.

מחירון:
כניסה יומית לסאונה למבוגר: 31 €,כניסה יומית לבריכות: 14.5 €, כניסה יומית לבריכות לילדים 11 €
ניתן לרכוש טיפולי יופי ומסאז' בהזמנה מראש, ניתן להשכיר מגבות וחלוקים. 

המחירון נלקח מהאתר הרשמי של ספא אקווה זלצה זלצבורג ונתונים לשינוי בהתאם לחוקי הנהלת הפארק.

חזרה לאטרקציות קיץ בזלצבורג ובאזור

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות