דברו איתנו
קבל הצעה





מאיירהופן- גן עדן לגולשי סנובורד

היריבות בין הסקיירים לסנובורדיסטים קיימת כבר שנים. כל צד חושב שהוא קול יותר, שהוא מהיר יותר, אלגנטי יותר או אקסטרימי יותר. אז אם כבר בחרתם צד והצטרפתם לעולם הסנובורדיסטים ,כדאי שתדעו איפה לגלוש ומה מחכה לכם.

עקומת הלמידה
אם זאת הפעם הראשונה שאתם עולים על סנובורד כדאי שתהיו מוכנים-בימי הלמידה הראשונים אתם הולכים ליפול לא מעט. בניגוד למגלשיים-עליהם משקל הגוף מתחלק היטב והעמידה יחסית יציבה, לסנובורד לוקח רגע להתרגל. אבל מהרגע שתקלטו את העניין קל מאוד לעוף למעלה בעקומת הלמידה, להתמקצע ולגלוש ממש טוב כבר אחרי השבוע הראשון.

 האופפיסט
מרחבי השלג הרך והטרי מחוץ למסלולים הם לרוב המגרש הביתי של הסנובורדיסטים. לבורד הרחב יש יותר שטח פנים שמאפשר להתמודד עם השלג הרך. אבל... בשנים האחרונות עולם הסקי משתנה ומתפתח, המגלשיים מתקדמים איתו ויש יותר ויותר גולשי סקי שיודעים לנצח את השלג הרך וליהנות מהעולם שלצד המסלולים.

הבוטס
אחד היתרונות הגדולים שהסנובורדיסטים נהנים ממנו הם הבוטס. בזמן שהסקיירים מדדים בנעליים קשות, כבדות ומסורבלות, הסנובורדיסטים רוקדים מסיבות אפר'ה סקי שלמות במגפי הסנובורד שהן משמעותית פחות מגבילות ויותר נוחות.

מאיירהופן לסנובורדיסטים
מאיירהופן אחד האתרים האוסטרים המועדפים על הגולשים הישראלים, הוא שילוב של כל העולמות! חוויית הגלישה מתאימה לכל הרמות, הגילאים והסגנונות, האווירה משלבת בין מסורת עתיקה בת 800 שנה לחדשנות עכשווית מפתיעה, 5 מרחבי הגלישה כוללים רכסים בגבהים שבין 2,000 ל-3,250 מ', מלונות הספא מפוארים, סצנת האפר'ה סקי מגניבה והמדרחוב הציורי מושלם לחובבי השופינג.

מרחב ה-Super Zillertal הוא תכלית השפע. הוא כולל 487 ק"מ של מסלולים הפרושים ע"ג 5 מרחבי גלישה:
המרחבים Penken ו -Ahorn הנמצאים מעל העיירה, מציעים 150 ק"מ של מסלולים לכל הרמות, קרחון ה-Hintertux בגובה 3250 מ' חושף נוף מטורף ושלג לאורך כל השנה, מרחב ה-Kaltenbach- מטופח עם מסלולים רחבים במיוחד, וה-Zillertal Arena הוא הפתרון למי שמחפש אתגרים חדשים. 5 מרחבי גלישה בסקיפס אחד!!! בין הנופים, המסלולים והאטרקציות, במאיירהופן מחכות לסנובורדיסטים כמה סיבות להתרגש בגדול:

•הסנופארק המדובר של חברת VANS- גן עדן לגולשי פריסטייל שיגשים לכם חלום אחרי חלום עם שפע של מתקנים, אתגרים ומסלולים בדרגות קושי שונות. עוד לא בטוחים שאתם מוכנים לזה? בואו לצפות מהצד, גם זאת חוויה בפני עצמה.
 
•קרחון ה-Hintertux בגובה 3,476מ' גבוה מספיק כדי להבטיח שלג כ-ל השנה ומציע מסלול מעגלי אטרקטיבי באורך 72 ק"מ ובהפרשי גבהים של 1,500מ'!

•מרחב ה- HochZillertal מציע מסלולים רחבים ונוחים במגוון רמות וסגנונות גלישה

•ה- Zillertal Arena עם 160 ק"מ של אתגרים למקצוענים ופאודר עוצר נשימה

•החרקירי- אם אתם מחפשים דרך לקחת את האקסטרים לקצה ואת הדופק לשמיים, מסלול החרקירי במרחב ה-panken יעזור לכם לעשות את זה. מדובר במסלול התלול ביותר באירופה עם שיפוע של 78°. כדי לעלות עליו רצוי להיות גולשים מנוסים ששולטים היטב במגלשיים שלכם ואז תיהנו מצניחה מהירה של קרוב ל-400 מ' שתגרום לכם לצרוח מאושר כל הדרך. אם אתם עוד לא בטוחים שאתם מוכנים לזה, תוכלו לעלות במעלית החולפת על פני המסלול ולצפות בכל מי שמעז.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות