דברו איתנו
קבל הצעה





טריקולור של חופש, שלג ורומנטיקה. חופשת סקי בצרפת

אם נבקש מכם לדמיין חופשה צרפתית, כנראה שרובכם תתארו את אותה התמונה- רחובות פריז בערב קריר, שאנסונים, פטיסרי בכל פינה ותמונות רומנטיות על רקע מגדל האייפל. חופשה צרפתית סטנדרטית... אז תרשו לנו לתת לכם הצצה אל הדבר האמיתי- חופשת סקי בצרפת. יהיו מקרונים, אבל יהיה גם אקסטרים. והרבה!

אולי זה המבטא, אולי האוכל ואולי ריח הערמונים באוויר, אבל משהו בחורף הצרפתי גורם לכולנו להרגיש רומנטיים יותר. אז אנחנו מסכימים, צרפת היא בהחלט יעד מצוין לחופשה רומנטית ולזמן איכות זוגי, אבל עיירות סקי בצרפת מציעות הרבה יותר מרק טיולים עירוניים בין בית קפה לבית קפה... קבלו את הטריקולור הצרפתי כמו שאנחנו רואים אותו:

כחול – חופש!
אם כבר חסכתם, השקעתם, סגרתם בייביסיטר ושריינתם חופש מהעבודה, כדאי שהחופשה הזוגית שלכם תהיה כזאת שתחושת ה-חופש בה תגיע בכל רגע מכל פינה. אנחנו מאמינים שהיעד הצרפתי המושלם למשימה הוא ואל טורנס.
ואלטו (ככה קוראים לו החבר'ה) הוא אחד האתרים הכי מבוקשים באירופה. למה?

מרחבי סקי בואל טורנס


• בזכות מרחב גלישה עצום שמבטיח 600 ק"מ של מסלולים מחוברים (כן, מחוברים, בלי צורך לעלות על שום מעלית...), שפע של שלג, אופפיסטים אינסופיים ועונת סקי ארוכה במיוחד.

בזכות אטרקציות בלתי נגמרות כמו אומגה, גלישת POW, משחקי לייזר טאג ואפילו מתחם שלם על טהרת הקרח! פסלי קרח מרהיבים, מסעדה עם מגוון מנות בטעמים שונים, תצוגות, ואופציית לינה ב-igloo ללילה זוגי, למי שמחפשים רומנטיקה מסוג אחר...

בזכות גישת SKI IN\OUT מושלמת- העיירה ואל טורנס ממוקמת בתוך אתר הסקי, כך שהמסלולים עוברים לאורכה ולרוחבה ומאפשרים להתחבר אליהם בגלישה ישירות מהדירה או מהמלון! הכי נוח שאפשר.

בזכות אווירה פרועה וצעירה- בכל מה שקשור באפר'ה סקי, מועדונים ובילויים, לוואל טורנס אין מתחרים. היא סוערת, מגוונת וחסרת גבולות. הסניף הכי מדובר של רשת ה- FOLIE DOUCE מחכה לכם על ההר עם מסיבות פרועות, בעיירה, מתחת לפני הקרקע תמצאו את מועדון ה- MALAYSIA שנחשב לאחד המועדונים הגדולים והמובילים באירופה ובכל פינה בעיירה תפגשו בר ששווה לעצור בו לדרינק כדי לספוג אווירת שחרור וחופש!

בזכות מלונות ודירות מעולים! ממלונות 5 כוכבים מעולים, דרך דירות פאר מטורפות ועד חדרים פשוטים למי שלא מתכוון לבזבז זמן במלון. בואלטו אפשר למצוא הכל מהכל.  

מבט אל העיירה 

לבן – שלג!
אם גם אתם כמונו מרגישים שפטיסרי טוב, ביקור במוזיאון וטיול עירוני יד ביד זה נחמד אבל... לא מספיק כדי להפוך את החופשה הזוגית שלכם לבלתי נשכחת, אתם כנראה צריכים להגיע לאבוריאז. כאן, בעיירה הקסומה שכל פינה בה עוצרת נשימה, תפגשו אינסוף הזדמנויות לאטרקציות, אדרנלין ואקסטרים על השלג, מהסוג שיחזיר אתכם הביתה עם חוויות שיחזיקו לפחות עד החופשה הבאה!

נחתתם בצרפת הרווחתם גם את שוויץ- ה- Portes du Soleil שנחשב לאחד ממרחבי הגלישה הגדולים בעולם, מאגד 650 ק"מ של מסלולים בשטח עצום הכולל אתרים בשווייץ וצרפת גם יחד.

מגוון מסחרר- המרחב האינסופי מציע 11 עיירות (avoriaz, Morzine, Chatel,Champery ועוד), מסלולים מגוונים לכל הרמות, 50 פסגות מרהיבות, 6 סנופארקים מאתגרים שהופכים אותה לבירת גולשי הפרירייד הבלתי מעורערת, 196 מעליות מתקדמות וכמות מרשימה של אופפיסטים.

לכאן מגיעים כדי לגלוש! המיקום האסטרטגי של אבוריאז שהוא המוכר מבין העיירות במרחב, מאפשר 360° של כיווני גלישה. בכל כיוון תמצאו עיירה שונה, נוף משתנה ומסלולים מפתיעים .

מישהו ביקש אדרנלין? the stash הוא סנופארק באורך של 1.3 ק"מ, שנבנה ע"י חברת Burton כשכל המתקנים מעץ טבעי ומספקים אתגרים מטורפים בעיקר למתקדמים.

אפר'ה סקי סוער- la folie douce- רשת מועדוני האפר'ה סקי המובילה בצרפת פתחה סניף בפורט דה סוליי, במרחק הליכה מאבוריאז! העובדה שאין תלות במעליות שצריכות לחזור לעיירה, גורמת למסיבות להיות פרועות יותר, המוניות יותר ולהימשך עד השעות הקטנות של הלילה!

גם הפינוק באקסטרים- ה-aquariaz הוא פארק מים מקורה במרכז העיירה, בעיצוב טרופי פראי שיספק לכם רגעים רטובים של אושר! מגלשות מים, בריכות, מפלים, אבובים, ג'קוזי ומגוון אטרקציות לכל המשפחה!

עצירה על השלג- COOCKIE CAFE- מסעדת הרים עם המבורגרים מטורררפים! לחמניות קריספיות, בשר משובח, תוספות מעניינות וגלריה פתוחה בקומה השנייה למנוחה על פופים ומחצלות מול הנוף. אבל גולת הכותרת הן עוגיות השוקולד צ'יפס בצנצנת ליד הקופה... אל תפספסו!

ואל טורנס עם רדת החשיכה

אדום – רומנטיקה!
גם אם אתם פחות טיפוסים של כינורות וורדים, בחופשה זוגית יש גם ציפייה לרומנטיקה. אווירה רגועה, נוף מהפנט, מסעדות טובות, יין מעולה, והזדמנויות לזמן איכות זוגי משובח. אם תשאלו אותנו, המאסטרית ברומנטיקה היא העיירה לז ארק 1950.

יש לא מעט עיירות סקי אינטימיות ופסטורליות עם אווירה רומנטית ונוף ציורי. אבל לז ארק 1950 היא עיירה עם קונספט ייחודי שעוד לא ראיתם בשום מקום! מדובר בכפר נופש עם מלון דירות יוקרה שמקיף את העיירה כולה, ובמרכזו הכל קורה- מסעדות, בתי קפה, אטרקציות ומגוון בילויים:  

האווירה: רחובות העיירה נקיים ממכוניות, מכל מבנה במלון ומכל פינה בעיירה יש גישת Ski in\out ישירה למסלולים, והאווירה שלווה, מרגיעה ואירופאית.

הפינוק: DEEP NATURE- ספא תת קרקעי, ממרכזי הספא המפוארים באתרי הסקי באירופה, שמעוצב בסגנון טבעי ובסטנדרטים מרהיבים! בריכה מחוממת, חדרי רגיעה, כל סוגי הסאונות, חמאם טורקי, ג'קוזי, טיפולים ועיסויים והכל באווירה מרגיעה ומושקעת.

המסעדות: כדי ליהנות מרומנטיקה בקרו ב- mazot- מסעדת בשרים צרפתית עם מנות מקומיות, נתחי בשר משובחים וקינוחים מטורפים! נסו את הטאטרטטן!

המלונות: לז ארק הולכת עם הפינוק הכי רחוק ומציעה מלונות בסטנדרטים הכי גבוהים שאפשר לבקש! Premium village arc 1950 הוא כפר נופש הבנוי ממבנים, מבנים בגישה ישירה למסלולים ומסביב לחיי הבילויים. בכל מבנה דירות יוקרה המתאימות ל-2-6 גולשים, בעיצוב חמים ועם אבזור מלא, בחלקן גם קמין ומרפסת. מרכזי הספא בכפר כוללים בריכות שחייה, סאונה, ג'קוזי, וחדרי הירגעות, והארוחות מוגשות ב 3- מסעדות מעולות בעיירה. TAJ I MAH 5* הוא מלון יוקרה ופאר המחזיק בתואר מלון 5 כוכבים מהטובים באירופה והיחיד במרחב! תמצאו כאן חדרים שיגרמו לכם להחסיר פעימה, ארוחות בוקר מסחררות עם מאפים, בופה עשיר ומגוון סוגי קפה, ארוחות ערב עם מנות גורמה מתפריט שנבנה בידי שף המחזיק בכוכב מישלן, מיקום המאפשר ליהנות גם מהעיירה 2,000 וגם מ-1,950; ו-400 מ"ר של ספא עם בריכה, סאונה וג'קוזי .

מרחב הגלישה: כשתרצו לברוח קצת מכל הרוגע הזה, תוכלו לעלות על מרחב ה- paradiski הכולל 425 ק"מ של מסלולים שהם חלומו המושלג של כל גולש, ולצידם כמויות אינסופיות של אופפיסטים לחובבי הפרירייד.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות