דברו איתנו
קבל הצעה





”עולם הסקי” מחכה לכם

סקיוולט - זוכה "האוסקר של מרחבי הגלישה"

סקיוולט (SkiWelt) הוא אתר הסקי הכי מפורסם שרובכם לא מכירים, מן הסתם בגלל שעד עכשיו הוא לא שווק ישירות בישראל, וחבל שכך. לא ברור איך פיספסנו אותו עד עכשיו כי מדובר באתר סקי  באיכות גבוהה מאוד. מרחב הגלישה ענק וכולל 9 עיירות ציוריות קסומות ויפיפיות, חלק מהן עם היסטוריה תרבותית מרשימה, למשל העיירה Ellmau שמשמשת אתר מבוקש לצילומי סדרות טלוויזיה.

המרחב עצמו כולל 280 ק"מ של מסלולי גלישה מחוברים ויש בו 99 מסלולים כחולים, 75 אדומים ו-13 שחורים, ועוד המון המון אוף פיסט. האתר הוא כל כך ענק שגולשים באוף פיסט מדווחים על חיות שאפשר לפגוש כאן, שמנהלות את חייהן כאילו אין כאן מרחב גלישה.

סקיוולט הוא אתר מודרני העומד בחוד החנית הטכנולוגית בכל פרמטר שתחפשו. המעליות מודרניות ומשוכללות, כולל המעלית הכי מהירה בעולם שתעלה אתכם במהירות של 21 קמ"ש. דוגמא נוספת היא מסלול שמודד לכם בזמן אמת את מהירות הגלישה (לא לדאוג, אין כאן הגבלה על מהירות) ובסוף המסלול תזכו למחיאות כפיים במיוחד בשבילכם (לא מפריע לכם שאלו מחיאות כפיים מוקלטות, נכון?). תוכלו למצוא כאן מסלול עם רצף מצלמות ווידאו שיעקבו אחריכם ויתעדו את הגלישה שלכם, וכשתעלו שוב, תוכלו לצפות בעצמכם גולשים לאורך המסלול, כולל מדידת זמן. אם אתם חובבי סקי לילה, קשה יהיה לכם למצוא אתר מוצלח יותר מסקיוולט. יש כאן יותר מ-12 ק"מ של מסלולי לילה (במקום איזה מסלול לילה סמלי קצר כמו שיש בדרך כלל באתרי סקי).

 

המסלולים בסקיוולט מתוחזקים ברמות שלא הכרתם, השלג הוא ממש כמו צמר גפן ספוגי, ועל המסלולים ישנן לא פחות מאשר 70 מסעדות הרים. זו ממש סצינה מטורפת, ואם אתם בטוחים שיקרעו אתכם במחיר, כי זה על ההר ועוד באוסטריה, אז ממש ממש לא. מחירי הארוחות כאן בערך כמו בארץ, לא משהו שצריך להלחיץ אף אחד, אתם יכולים למצוא ארוחות צהריים במחירים של 10-15 יורו.

סצינת האפרה- סקי וחיי הלילה הם מבמיטב המסורת האוסטרית, וכאן יש את כל העולמות. מי שרוצה חיי לילה משוגעים ואנרגטיים, עדיף לו להתארח בעיירה סול, שם כל האקשן. אנחנו ממליצים על ה-Moonlight Bar שהוא בר פרוע ומשוגע שהאווירה בו מניעה אנשים להשתחרר לגמרי, לעלות ולרקוד על הבר, ועוד השתוללויות שהשתיקה יפה להן. מי שרוצה שקט ורוגע, עדיף לו להתארח בעיירה Hopfgarten המקסימה, שנראית כמו אגדה, ושם יחווה שלווה פסטורלית אמיתית.

ישנן לא מעט אטרקציות במתחם סקיוולט, למשל כפר ה-Igloo, שהוא כפר שכל כולו בקתות עשויות קרח, יש מסעדה עם ספסלים מקרח, וגם מלון עם מיטות מקרח! (אל דאגה, יספקו לכם מזרנים רכים וחמים). הגלישה בסקיוולט היא חוויה מיוחדת במינה. 9 העיירות שמרכיבות את מרחב הגלישה הופכות כל יום גלישה לטיול טבע תיירותי ייחודי. אפשר לטייל בין העיירות ופינות החמד הטבעיות עם ציוצי ציפורים ברקע, נחלים מפכים, כנסיות עתיקות, ועוד ועוד… רק שבמקום אופניים, או רכב 4X4, כלי הרכב שלכם יהיו המגלשיים.

אפשר לסכם את חוויית סקיוולט במילים הבאות - מסלולים מדהימים, אוכל, טבע, אוכל, עיירות קסומות, אוכל אוכל, מסיבות וריקודים, אוכל, תרבות ויחס לבבי, אוכל אוכל, טכנולוגיה, אוכל אוכל אוכל, ובסוף חוזרים רזים יותר!

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות