דברו איתנו
קבל הצעה





7 פארקים של הרפתקאות

כשהקיץ מגיע והשלגים על פסגות עמק בריקסן נמסים, עולם ירוק ופרחוני מתגלה! מה שהיה מסלולי גלישה בחורף הופך לעולם של כיף לילדים ומבוגרים עם פעילויות מיוחדות, אטרקציות ספורטיביות ונוף אלפיני מהמם.

אזור SkiWelt הנמצא במרחק שעה נסיעה מאינסברוק, מציע כמות אטרקציות אינסופית המתחלקת ל-7 "עולמות שעשועים" הפזורים בהרים, שאל רובם מגיעים ברכבלים ומעליות ישירות מ-9 העיירות במרחב. קבלו הצצה אל שבעת עולמות השעשועים שיגרמו לחופשה שלכם להרגיש כמו ביקור בארץ הפלאות של אליסה.

Lake Filzalm - Brixen im Tahle
אגם קסום באמצע העמק שמספר על הענק המסתורי שבאגם. ההרים ירוקים מכל כיוון ומי האגם כחולים וצלולים. זמן מנוחה למבוגרים במסעדה המפנקת וזמן משחקים לילדים! רפסודה על האגם, רובי מים, גן שעשועים ואגדה מרתקת על הענק שבאגם שתשאיר את הילדים שמחים ורגועים. באזור שבילי הליכה מומלצים במיוחד! ישנם 3 שבילי הליכה מומלצים ליד האגם, סמוך למעלית Hochbrixen: “Giant’s Pass”, “Giant’s Way” and “Giant’s Forest”. כולם מתאימים לטיול משפחתי! במהלך הדרך תמצאו משחקים וחידות שהופכים את הטיול למעניין במיוחד. 
שביל הליכה מומלץ: Giant's Lake: ק"מ 3  זמן הליכה משוער- שעה. היילייטס בשביל: 2 אגמים, משחקי חשיבה לילדים במהלך השביל.

Ellmau - Ellmi’s Zauberwelt
האגדה מספרת שאלמאתיו- ילד מקומי שגדל ביער הקסום, הפר את חוקי היער ונענש ע"י המכשף הגדול. בהינף שרביט הפך המכשף את אלמאתיו לצפרדע בשם אלמי ונשבע שיישאר כך עד שימצא את הפתרון לחידות היער. מאז, חלומו של אלמי הצפרדע לשוב להיות ילד כמו כולם.
אלמי מזמין את הילדים והמשפחות להצטרף אליו למסע עמוס אתגרים, חוויות והרפתקאות במטרה לפתור את החידות ולעזור לו לחזור ולהיות שוב ילד.

התחילו את החוויה בגונדולה העולה מהעיירה אלמאו לגובה של 1,555 מ', ישירות אל ליבו של פארק השעשועים הקסום של אלמי. הצטיידו במפת הפארק וצאו למסע, בו מחכים לכם מתקנים מרהיבים המבוססים על סיפורי אגדות, עלילות קוסמים ומסעות שדים ורוחות, המשולבים בתוך טבע קסום.
שביל הליכה מומלץ: The Magic of Nature: 2 ק"מ. זמן הליכה משוער- חצי שעה. היילייטס בשביל: תחנות משחק אינטראקטיביות לילדים, מעבר דרך מאגר המים Tanzboden  ודרך פארק Ellmi's Zauberwelt.

צפה בסרטון

פארק סוסי פוני- Going am Wilden Kaiser 
מצד אחד הר Astberg, מצד שני אגם Astbergsee, וישר מולכם- עדר סוסי פוני! רכיבה על פוני באלפים היא הדרך הבטוחה לגרום לילדים לחייך. כאן תוכלו להנות באמת מהטבע האלפיני. בזמן שהילדים נהנים ברכיבה על פוני, או בפינת ליטוף, אתם מוזמנים להזרק על מיטות שיזוף הפונות לנוף עוצר נשימה. אחרי שיעבור ההלם נסו לנשום עמוק את אוויר ההרים הצלול. 

Hohe Salve
חוחה סלבה- הפסגה הגבוהה ביותר בחבל טירול נמצאת בגובה של 1829 מ'. משם, נפתחת תצפית פנורמית של 360 מעלות על כל רכסי האלפים שתגרום לכם לצבוט אחד את השני כדי להאמין שכל היופי הזה הוא אמיתי. צאו בשביל מעגלי קצר המקיף את הפסגה ותיהנו מתצפית לכל הכיוונים.
עוד מחכה לכם בחוחה סאלבה- Salvenkirchlein הכנסייה הגבוהה ביותר באוסטריה, מסעדה המגישה את ה- Ziachkiachln – הקינוח המקומי שהוא סוג של סופגנייה המוגשת במילוי מתוק או מלוח, ופארק שעשועים קטן המתאים במיוחד לזאטוטים.
שביל הליכה מומלץ: Lake Hike:  ק"מ 6.5.  זמן הליכה משוער- 2.5 שעות. היילייטס בשביל: עוברים דרך 3 אגמים, מסלולים עם משחקים לילדים, מאגר המים של Hohe Salve, מסלול מעגלי.

Hexenwasser
כשפים, קסמים ומכשפות! היכונו למפגש עם המכשפות על הרי Brixental והצטרפו להרפתקה מכשפת במיוחד. במקום מסלול עם תחנות אינטראקטיביות לילדים- דרך היער המדהים שמלא בטבע וקסמים. אתם מוזמנים להיכנס לביתן של המכשפות הטובות, לעשות קסמים ולשחק במשחקים!
שביל הליכה מומלץ: Hexenwasser Soll- 6.5 ק"מ, זמן הליכה משוער- שעתיים. הייליטס: הולכים יחפים בנהר, עוברים דרך Hohe Salve לנוף הפנרומי במסעדה במקום- מעולה להפסקת צהריים.

Alpinolino Westendorf
בווסטנדורף (Westendorf) בגובה של 1770 מ', מחכה לכם פארק תגליות אלפיני מלא הרפתקאות.
הפארק הוא בעצם מסלול מעגלי של 1.5 ק"מ, הכולל 12 תחנות שונות ומבטיח הפתעה, הרפתקה וגילוי בכל פינה, מתחת לכל אבן ומאחורי כל עץ.
בכל אחת מהתחנות תוכלו ליהנות מחוויה חושית אחרת: פאזלים, חידות, גשר חבלים, בית על עץ, טירה קופצנית ועוד.
ההליכה בין התחנות במסלול המעגלי היא פשוטה, נוחה ומתאימה לכל הגילאים, ומקושטת לכל אורכה בנוף מרהיב ועוצר נשימה.
שביל הליכה מומלץ: שביל המפל. זמן הליכה משוער: שעתיים וחצי, 8 ק"מ, הייליטס: כל הדרך בשביל מלאה במפלים קטנים ועוברת דרך יער. במהלך חודשי יוני-יולי ישנה פריחה מהממת של ורדים ופרחים.


״עולם הקיסר״ KaiserWelt Scheffau 
ברגע שתרדו מהגונדולה בגובה 1650 מטרים ויתגלה לעיניכם הנוף הירוק, תשכחו את הטרדות והדאגות ותסחפו לעולם של כיף, שעשועים ומחקר.
פארק ההרפתקאות החלומי מציע מתקני שעשועים לכל המשפחה העשויים עץ, וכוללים מגוון נדנדות, מגלשות, בתי עץ, אומגה, טרמפולינה, מסלולי טיפוס ושיווי משקל, פינות יצירה ועוד.
מהפארק תוכלו לצאת למסלולי טיול קצרצרים בני 2-4 ק"מ שמתאימים במיוחד למשפחות, גם במהלך המסלולים תפגשו מתקני שעשועים נוספים.

חזרה לאטרקציות קיץ בסקיוולט

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות